Sinds kort heb ik een botex 192 DMX controller. Wanneer ik hier scenes en chases in programmeer en vervolgens afspeel met mijn fade-channel een beetje open, dan merk ik dat sommige scanners effectief faden (bewegen tussen de scenes). Andere scanners doen dit niet. Als ik de scanners van adres wissel dan merk ik op dat de andere dan wel 'fade'. Dus het moet in de programmatie van de controller zitten.
Aangezien dit redelijk nieuw is voor mij zou ik graag weten wat ik verkeerd doe of hoe ik dit wel kan instellen dat alle fixtures de fade-optie gebruiken.
Ik heb reeds gezocht in de handleiding en op internet maar ik vind nergens een duidelijk antwoord op mijn vraag.
Alvast bedankt voor jullie hulp!
What do you think about botex 192 - Fade functie ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Gevonden... In een handleiding van een totaal andere controller :s
Mode + Tap/disp tegelijk induwen en dan kiezen tussen enkel pan/tilt en alle kanalen laten faden ...
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.