ik heb laatst gewerkt aan een nieuwe website en ik vind hem zelf best wel vet geworden. graag hoor ik jullie mening over de site. link: http://www.djoliviero.nl
greetz
Hidden Message
Reply to view the Secret Message
www.soundcloud.com/oliverheldens
What do you think about nieuwe website online ! ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Site ziet er goed en overzichtelijk uit. Neem aan dat je de website niet zelf hebt ontworpen (thema door blabla). Er zit namelijk een foutje in het menu, de knoppen zijn te groot, waardoor contact onder het geheel springt. Dit kun je veranderen door in de CSS de breedte-margin aan te passen van 1em naar 0.95em.
Wel beetje vreemd dat de linkerknop om van foto te wisselen naast de tekst staat. Misschien dat eens aanpassen?
Let the magic begin
This is an old Topic
No new postings for 5.063 days. Post CommentThat would be 168.8 months or a whopping 13.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.