Nieuw hier maar eigenlijk ook niet
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Basskrooders    posted on 30-06-2011 15:50
Hallo allemaal.

Ik lees als een tijdje met jullie mee en heb al enige tijd een account. Maar dat was eigenlijk meer om alle topics goed te kunnen doorlezenCool.? Maar ik vond het vandaag wel eens eventjes tijd om mij een keertje fatsoenlijk voor te stellen.

Ik ben Cas, 21 jaar oud en woon in Nijmegen. Ik draai nu denk ik zo'n anderhalf jaar. Op dit moment heb ik geen gear omdat ik aan het sparen ben voor een cdj-850 set icm een xone 42?Cool en mijn oude set upje RDJ2+M audio Keyrig heb verkocht. Ik weet dus duidelijk wat ik wil. Maarja het kost geld dus dat sparen duurt dan ook weer eventjes. De voornaamste stijlen die ik draai zijn techno en techhouse maar als ik in een club sta dan draai ik meer techhouse en commercieel omdat jammer genoeg techno lang niet overal evengoed gewaardeert word. Ook neem ik nog wel eens B2B een setje op met een vriend van mij op zijn xone 3d+ 2 denons s1000. Heel vet om digitaal met cd's te combineren!?

Als jullie vragen of opmerkingen hebben hoor ik het graag.

Groetjes,

Basskrooders

User edit by Basskrooders on 30-06-2011 @ 15:51:23 (9%)

What do you think about Nieuw hier maar eigenlijk ook niet ??

Vote :   

Gerdo    posted on 30-06-2011 15:55
Welkom! Ik heb zelf cdj 850s die bevallen super! Succes met sparen
Basskrooders    posted on 30-06-2011 15:59
Bedankt. Ja ik heb er al meerdere keren mee mogen spelen. En ik ben er zeer tevreden over. Alleen lees ik hier en op andere plekken dat jammer genoeg de intergratie met traktor verre van optimaal is. Maar dat word hopelijk nog wel opgelost met updates.
Winston    posted on 30-06-2011 18:29
Hola, wordt een mooi setje, zonder headphone? welkom!
Tic Toc
Xtremer    posted on 30-06-2011 18:31
Welkom op DJResource! Mooie plannen heb je qua DJ booth, de CDJ-850's zijn erg leuk!
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Basskrooders    posted on 30-06-2011 18:52
@winston ofcourse met headphone heb nu een technics RP 1200 was het even vergeten te vermelden.

@xtremer vind het zelf ook hele mooie plannen Winking my eye. Ben nu ook druk aan het werken om het bij elkaar te krijgen.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

284 Users online: 73 Guests (211 Unknown)
Pages generated today : 40.725
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.376.256