ik heb een vraag ik ben een begginende DJ en draai met een numark mixtrackPro. Bij het pakketkreeg ik een programma: Traktor LE. Nu was mijn vraag: Hoe kan ik opnemen met Traktor LE. Alvast bedankt!
Berend
What do you think about Opnemen traktor ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Het idee van Audacity is dat je opneemt met een kabeltje vanaf je mixtrack naar je line in (mic in) van je laptop. Echter kan je op 2 problemen stuiten: Je mixtrack heeft geen rec uitgang (wel een master 3/4 maar weet niet of je dat werkend gaat krijgen) en je hebt kans dat je geluidskaart van je PC wordt uitgeschakeld door het gebruik van de geluidskaart van de mixtrack...
Er zijn vast oplossingen voor maar dat weet ik dan zo 1,2,3 even niet..
Play that funky music white boy....
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.