DJ Qualix Site
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MichaelMiller    posted on 26-06-2011 17:11
www.djqualix.webs.com

Dit is mijn nieuwe site, ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
www.facebook.com/michaelmillerofficial

What do you think about DJ Qualix Site ??

Vote :   

-FLoriZ-    posted on 26-06-2011 17:19
Niet in het Engels beginnen als je grammatica bagger is. Muziek op de achtergrond, ook niet doen. Je biografie is te lang, verder is het gewoon een gejatte lay-out en heb je er zelf alleen maar wat tekst over gegooid (hele lappen tegelijk) en een paar links.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
Xurion    posted on 26-06-2011 19:34
En maak je links voortaan klikbaar!
LilQuint    posted on 26-06-2011 22:22
En waarom zet je in je agenda dat je naar Wish Outdoor gaat?
Heeft niks met de site te maken....
Aziaat    posted on 26-06-2011 22:50
Bibliografie vind ik net iets t? uitgebreid...
Het mag een ferm verhaal zijn, maar ik denk dat je je te veel toespitst op 'jouw eerste grote ervaring'.
Waarschijnlijk omdat je gewoon nog niet al te veel ervaring hebt, maar ik heb veel liever een bibliografie met het eerste contact met het dj'en en de grootste ervaringen/ontmoetingen/gigs/...
Maar dat komt wel snel geloof ik.

Waarom draai je niet wat vaker voor kleiner publiek? Ideaal om ervaring op te doen en zo verspreid je ook jouw naam.
Ik denk dan vooral aan caf?s en jeugdbewegingen...
Op de radio horen ze dan misschien wel van jouw, maar ze 'kennen' jou dan nog niet meteen.
MichaelMiller    posted on 27-06-2011 00:39
Site is niks dus, weet ik dat ook alvast. Hoe verwijder ik dit topic?;O
MichaelMiller    posted on 27-06-2011 00:47
Heb dit in twee uurtjes in elkaar geflatst. Ben geen professionele DJ dus ga niet flink betalen voor zo'n
website als niet bekende 15-jarige DJ. Die 'gejatte' lay-out was gewoon een keuze. De foto's zijn nu klikbaar, was foutje.
Bibliografie geknipt en geplakt, wou ik nog bewerken allemaal. Ervaringen voor klein publiek heb ik wel, maar niet veel. Staan er 'nog' niet in. Dat van Wish Outdoor heb ik gewoon staan bij Schedule en weet niet wat daar verkeerd aan is. Muziek op de achtergrond vind ik persoonlijk wel vet, zeker de track zelf (Sander van Doorn - Koko (Club mix)). Dit is gewoon klein beetje promoten enz. en 'leuk'. Dus snap die reacties niet. Het is echt geen groot iets en heb hem vanmiddag pas gemaakt. Heel de dag?af en toe?bewerkt en nu is hij weer anders.
Drumworks    posted on 27-06-2011 00:48
vragen om een slotjeWinking my eye
The beats are still banging :)
Aziaat    posted on 27-06-2011 01:25
Je zegt het zelf: je bent geen professionele dj dus persoonlijk zie ik het nut niet in van een website.
Het was geen commentaar eh, opbouwende kritiek zeg maar.
Iets wat je toch zou moeten verwachten als je zoiets post.
Begin gewoon simpel Winking my eye facebook, twitter en soundcloud zijn al goeie sociale mediums.
Het beste wat je daarbij kan toevoegen zijn referenties.
Als je bv. de volgende keer ergens wil voor aanmelden dan kan het NOOIT kwaad als je referenties vermeld.
Daar hebben organisatoren meer aan dan websites en kunnen ze rapper hun keuze maken.

This is an old Topic

No new postings for 5.065 days.
 Post CommentThat would be 168.8 months
or a whopping 13.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

151 Users online: 13 Guests (138 Unknown)
Pages generated today : 85.630
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.474.004