Gamble [Nieuw]
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Gamble    posted on 25-06-2011 23:26
Hee dj's,
Ik ben nieuw op dit forum.
Ik heb geen dj naam ben 16 jaar en kom uit gelderland. Ik heb een set : Reloop rmp2 2x en als mixer rmx40. Nu had ik al een vraag mischien beetje domme vraag ik kan het niet goed vinden op internet maar kan ik dit als midi gebruiken op de computer?.
Dankje :D

What do you think about Gamble [Nieuw] ??

Vote :   

Danielvb    posted on 26-06-2011 00:55
Nee de Rmp2 en rmx40 hebben geen midi ondersteuning. De rmp3 heeft wel midi ondersteuning. En er is een rmx40 met usb functie. Ligt ernet aan welke versie je hebt.
Gamble    posted on 26-06-2011 11:16
Poster: Danielvb
Nee de Rmp2 en rmx40 hebben geen midi ondersteuning. De rmp3 heeft wel midi ondersteuning. En er is een rmx40 met usb functie. Ligt ernet aan welke versie je hebt.

Dan heb ik net een oudere versie. Heb je wel enig idee hoe ik ermee kan opnemen ? Met welke draden etc.
tek-zotic    posted on 26-06-2011 11:57

this should do the trick: de RCA kant op je master 2 of rec aansluiten en de minijack op je line in ( ofm icrofooningang als je geen line in hebt ) aansluiten. Dan opnemen met een gratis programa zoals audacity ( tik het even in op google en je krijgt de site wel waar je het kan downloaden )
Gamble    posted on 26-06-2011 12:03
Poster: tek-zotic
img src='http://www.elicom-shop.nl/images/tulp.jpg' alt='' width='349' height='400'>

this should do the trick: de RCA kant op je master 2 of rec aansluiten en de minijack op je line in ( ofm icrofooningang als je geen line in hebt ) aansluiten. Dan opnemen met een gratis programa zoals audacity ( tik het even in op google en je krijgt de site wel waar je het kan downloaden )

Bedankt man :D Simpeler dan ik dacht
Danielvb    posted on 26-06-2011 13:50
Ik weet niet hoe je dj set staat, maar als je zo'n kabel koopt koop dan een lange. IK had er 1 van 3-4 meter. En m'n cdj is bijna keer van de booth afgedonderd toen ik over die draad struikelde. Heb nu een 15meter kabel achter me bed lopen :P
Gamble    posted on 26-06-2011 15:42
Poster: Danielvb
Ik weet niet hoe je dj set staat, maar als je zo'n kabel koopt koop dan een lange. IK had er 1 van 3-4 meter. En m'n cdj is bijna keer van de booth afgedonderd toen ik over die draad struikelde. Heb nu een 15meter kabel achter me bed lopen :P

Hoeduur is zoon hele lange kabel dan ? En waar koop je die ik zie trouwens dat ik vlak bij je woon was eergister nog in arnhem
tek-zotic    posted on 26-06-2011 15:46
Poster: Gamble
Hoeduur is zoon hele lange kabel dan ? En waar koop je die ik zie trouwens dat ik vlak bij je woon was eergister nog in arnhem

elke electrozaak heeft deze normaal
Gamble    posted on 26-06-2011 16:00
Poster: tek-zotic
elke electrozaak heeft deze normaal

?Ok mooizo ga ik morgen even het dorp ik :D.

Trouwens kan ik ook live ermee dan want aangezien je hem in de mic moet doen. Kan ik ook via skype of via een steam aan iemand laten horen live?? .
Winston    posted on 26-06-2011 16:12
Welkom Gamble, en ja het kan.
Tic Toc
Danielvb    posted on 27-06-2011 12:28
Poster: Gamble

Zo'n lange kabel was meen ik 12 of 15 euro. Bij radiopiet in arnhem kunnen ze je zeker helpen.
Een kabel van 3 meter kost geloof ik 7 euro dus echt veel prijs verschil is het ook weer niet Winking my eye

Hij gaat achter in je mixer, bij de rec out, mocht je die niet hebben, bij je booth out, mocht je die niet hebben bij je 2e master out.

Edit: las je vraag verkeerd, ja je kan mensen via skype mee laten luisteren.

Ik woon zelf in Heveadorp, dus net buiten arnhem. Maar niemand kent dat gat :P
User edit by Danielvb on 27-06-2011 @ 12:29:15 (14%)
Henri_D    posted on 27-06-2011 13:29
Welkom hier!
Heb net zelfde setje thuis staan Thumbs Up werkt wel lekr.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

275 Users online: 62 Guests (213 Unknown)
Pages generated today : 30.776
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.366.307