Hey allemaal? Ik zoek vlug een programma waarmee ik stemmen kan mee opnemen liefst een demo waarin ik kan opslaan en waarbij ik kan opnemen met de ingebouwde mic van mijn laptop (ik weet dat de kwaliteit minder is!! maar het is een noodgeval xp ) Alvast bedankt en ik hoop heeeeeeeeeeeel vlug antwoord te krijgen
What do you think about demo programma voor opnemen ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Heb hier op deze pc het niet staan maar lijkt me dat je bij voorkeuren I/O dat gewoon moet kunnen selecteren. Ik werk altijd via een line-in die van m'n rec-out mengpaneel kom dus kan niet zo uit m'n hoofd zeggen hoe je het voor interne micro zou werken (zit op vaste pc dus kan het zelf niet gaan uittesten voor je zelf al haal ik prog af).
No new postings for 5.203 days. Post CommentThat would be 173.4 months or a whopping 14.3 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.