Youtube upload 15Min. + ? (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Blackaround    posted on 23-06-2011 19:57
Hoe kan je een filmpje van langer dan 15 minuten uploaden in youtube?

What do you think about Youtube upload 15Min. + ? ??

Vote :   
iGrasmat    posted on 28-10-2011 01:15
Poster: niiicola
maximaal 20gb Happy, laughing
Quote Youtube:

Grote bestanden uploaden?

Met Google Chrome, Firefox 4 of hoger of Internet Explorer (met Silverlight ingeschakeld) kun je bestanden uploaden van maximaal 20 GB. Je kunt ook vastgelopen of geannuleerde uploads herstellen of hervatten.
Meer informatie

Ja dat heb ik geweten, mix van 3,6gb proberen te uploaden, maar bleef elke keer hangen rond de 40%-50%, download werd nooit hervat...
''A DJ is not a jukebox, fuck your request!''
Luxx    posted on 28-10-2011 13:33
ik heb ook even snel gecheckt. Ik kan 20 Gigabyte per video uploaden (in HD) en daarbij maakt het niet uit hoelang de video is. 15 minuten limiet maakt dus niet uit. Ik ben Youtube Partner maar weet niet of dit veel verschil uitmaakt want volgens mij had ik dit al voordat ik partnership kreeg.
www.mothermusic.nl
iGrasmat    posted on 28-10-2011 17:56
Partners krijgen toch geld voor views?
Luxx    posted on 29-10-2011 12:11
Poster: iGrasmat
Partners krijgen toch geld voor views?

per kanaal view, video view, en reclame klik. het is alleen wel heel weinig dus als je er echt goed geld mee verdienen moet je toch wel een miljoen views zien te regelen. ik geloof dat ik nu een totaalbedrag van 1 euro 33 cent heb.. maargoed ben echt net 1 week partner en heb maar 3 video?s aanstaan voor inkomsten generatie. ben iig wel benieuwd wat het gaat opleveren op de lange termijn
www.mothermusic.nl
iGrasmat    posted on 30-10-2011 23:24
Ik heb laatst ook een uitnodiging gekregen om inkomsten te genereren... Tot mijn stomme verbazing want het enige wat ik op mijn kanaal heb is mixjes en uploads van volledige tracks (wat dus tegen de regels is)... Nou ben ik bang om die inkomsten genereren aan te zetten want er stond dat ze m'n video konden verwijderen...

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

254 Users online: 50 Guests (204 Unknown)
Pages generated today : 12.283
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.347.814