ik heb een probleem met mijn CDJ 800, bij het activeren van de wide functie heeft hij alsnog maar 16%. Heel raar verschijnsel, ik hoop dat iemand dit probleem kent en een oplossing weet.
Gr, Milo (ben mijn wachtwoord vergeten dus zit op een vriend zijn account..)
What do you think about CDJ 800mk2, wide 16% pitch ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
sowieso zou ik altijd als audio cd branden en niet als mp3 cd. mp3 kost om te beginnen meer tijd om te laden, daarbij als je cd te vol staat raak je makkelijk het overzicht kwijt als je geen duidelijke tracklists hebt. plus dat sommige cd spelers geen mp3 kunnen lezen
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.