optisch in zeer goede staat (enkel slijtage aan de faders) en technisch in perfecte staat. Nooit buitenshuis gebruikt. mengpaneel kan rond gent worden bezichtigd en getest.
User edit by aurelienvdv on 23-06-2011 @ 19:10:34 (49%)
What do you think about [TK] Pioneer DJM-800 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Gaat de lak er dan zo makkelijk van?? Anderhalf jaar oud is niet veel, maar aangezien de lak al zo beschadigd is (baseer me nu enkel op de foto) schrikt me dat wel serieus wat af... Vraag me af hoe hard dat ding wel niet heeft afgezien Al?, kvroeg het me gewoon af eh, voor hetzelfde geld waren het een paar verkeerde bewegingen.
Succes nog met de verkoop!
edit: haha, moest ook aan wolverine denken
User edit by Aziaat on 24-06-2011 @ 10:56:49 (13%)
Mijn djm-800 die ik verkocht heb,?was uit 2007 en zelfs die ziet er niet zo uit, en die is dagelijks urenlang gebruikt. het lijkt erop alsof er te hard op de fader is gedrukt met faden en dat daardoor de lak eraf is geschraapt, sterker nog ik heb nog nooit?een 800 gezien die dit had, dat de streepjes rond de fader slijten ala, maar dit?
een potentiele koper zou je erop kunnen attenderen dat je een nieuw 'fader plaatje' kan kopen. Wellicht zul je iets aan je prijs moeten doen omdat je een beschadigde djm verkoopt. Of je koop zelf een nieuw plaatje en verkoopt hem dan.?
thnx voor de raad.. ik beslis er niet over, Die vriend wil het zo laten.
persoonlijk vind ik 900 euro een correcte prijs aangezien je nog garantie hebt
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community