Over het budget, heb eigelijk nog geen idee hoeveel ik er precies voor wil uitgeven. Ligt er ook wel aan hoe mooi de uiteindelijke oplossing is.
Het probleem dat er nog wel zitruimte onder het systeem nodig is heb ik zelf overigens ook over nagedacht ja. Maakt het zeker lastiger. Een oplossing hiervoor waar ik aan dacht is om het pneumatisch systeem of een dergelijke oplossing tegelijk als poot te gebruiken zodat je ertussen kunt zitten.
Afmetingen kan ik niet precies geven aangezien ik door het gat in me dak tijdelijk genoodzaakt ben gezellig weer bij me ouders te wonen. Het is een vrij zware flightcase voor 2 cdj 1000's en een mixer.
Volgens het internet zijn de afmetingen en het gewicht van een vergelijkbare flightcase 1100 x 208 x 505 mm (LxHxB) en een massa van 16 Kg.
Het wordt trouwens een vrij diep en breed bureau dus mocht het echt te duur of lastig worden kan ik ook altijd nog zorgen dat ik hem gewoon naar achter op me bureau kan schuiven zodat ik ervoor wat meer ruimte heb. Al is dit niet zon vette oplossing als dat hij wegzakt in het bureaublad natuurlijk
zelf zat ik ook aan zoiets te denken, een electrische krik