Welke Laptop?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

RobiTekzz    posted on 20-06-2011 22:32
Ik ben opzoek naar een goedkope goede laptop kennen jullie geen merk onder de 500 euro fzo ? Deze laptop zal ik alleen gebruiken om recordbox op af te spelen

Alvast bedankt

What do you think about Welke Laptop? ??

Vote :   

DiVario    posted on 20-06-2011 22:39
Hey,

Ik heb nog een laptop die ik verkoop voor 200 euro,
best goede specs,
maar er iets iets stuk aan,
hoogstwaarschijnlijk gewoon de software,
want als ik hem opnieuw wil installeren
dan zie ik nog alles mooi,
maar hij wilt niet installeren..
Practise makes perfect!
Dolivieira    posted on 20-06-2011 22:51
Ik raad een Dell Inspiron aan. Die voldoet gewoon.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
ceesietopc    posted on 20-06-2011 23:08
Dus eigenlijk ben je gewoon op zoek naar de beste laptop die je voor 500 euro kan krijgen. Wat heb je zelf al gevonden?
mrmagix    posted on 20-06-2011 23:14
Met een klein beetje eigen inzet had je zo al laptops gevonden. Je gaat naar een site als pixmania bijvoorbeeld, je klinkt op notebooks en dan bij criteria tussen 400 en 600 euro. Een hele hoop bekende merken die je zo worden aangeboden, zonder dat je gans het internet moest afzoeken.
Vergelijk ze eerst zelf, begin met als eerste criteria het merk, ga dan naar wat voor scherm er moet opstaan, kies dan bijvoorbeeld voor de aansluitingen die erop staan. Ga dan kijken wat voor geheugen je wilt. Wees gerust, als je al die vragen hebt afgegaan, ga je zien dat dit topic waarschijnlijk overbodig was. Heb je dan nog vragen, zijn wij er uiteraard voor je verder te helpen Happy, laughing.
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
ceesietopc    posted on 20-06-2011 23:19
Poster: mrmagix
Vergelijk ze eerst zelf, begin met als eerste criteria het merk, ga dan naar wat voor scherm er moet opstaan, kies dan bijvoorbeeld voor de aansluitingen die erop staan. Ga dan kijken wat voor geheugen je wilt. Wees gerust, als je al die vragen hebt afgegaan, ga je zien dat dit topic waarschijnlijk overbodig was. Heb je dan nog vragen, zijn wij er uiteraard voor je verder te helpen Happy, laughing.

Ik zou merk niet als eerste criteria nemen. Veel merken hebben goede en minder goede producten (verschillende product series), gelijk een heel merk wegstrepen kan ervoor zorgen dat je goede producten over het hoofd ziet (natuurlijk zijn er uitzonderingen. Ik zou bijv. niet gaan voor Acer, en neig eerder naar Dell of Sony).
?
Kijken naar schermgrootte, grootte harddisk, intern geheugen, processor, ok?. En dan reviews lezen.
mrmagix    posted on 20-06-2011 23:30
Had merk als referentie genomen voor de service na verkoop Happy, laughing. Alles kan kapot (kijk naar het topic over de kapotte CDJ 2000), dan is een goede garantie wel iets fijn! Gelijk bij HP de next day on site garantie telt soms, bij vaio max 10 dagen of je krijgt een compensatie (waardebon e.d.)...
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
AdenFarleigh    posted on 20-06-2011 23:30
Als je hem alleen voor Rekordbox wilt gebruiken volstaat elke laptop die je momenteel op de markt kunt vinden.
2x CDJ800mk2 | CDJ850 | Korg KM-402
ceesietopc    posted on 20-06-2011 23:36
1 member likes this  
Poster: mrmagix
Had merk als referentie genomen voor de service na verkoop Happy, laughing. Alles kan kapot (kijk naar het topic over de kapotte CDJ 2000), dan is een goede garantie wel iets fijn! Gelijk bij HP de next day on site garantie telt soms, bij vaio max 10 dagen of je krijgt een compensatie (waardebon e.d.)...
 Ah, dan ben ik het zeker met je eens. Daar zijn mijn voorkeuren ook op gebaseerd: ervaringen met problemen met apparatuur, en daarnaast hoe die dan vervolgens door de fabrikant/leverancier worden opgelost.

This is an old Topic

No new postings for 5.075 days.
 Post CommentThat would be 169.2 months
or a whopping 13.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

174 Users online: 25 Guests (149 Unknown)
Pages generated today : 56.818
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.729.770