geluidskaart ?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

A-LAN    posted on 20-06-2011 19:45
hallo allemaal,

ik heb een probleem ik heb een hercules control mp3 e2 ?gekocht ik heb hem nu een paar dagen maar ik mis een goeie geluids kaart in mijn computer waarmee ik de track kan afluisteren in mijn koptelefoon terwijl ik de andere afspeel in mijn boxen mijn computer is een dell latitude D420 ik weet niet precies over wat voor een soort geluidskaart beschikt ik heb hier den ook geen verstand van alvast bedankt,

groeten A-lan

What do you think about geluidskaart ? ??

Vote :   

mrmagix    posted on 20-06-2011 19:51
1 member likes this  Welkom op het forum A-LAN.

Eerst en vooral zou ik je willen uitnodigen om jezelf even voor te stellen in het hiervoor bestemde topic: Introduce yourself.

Om je vraag te antwoorden, vermits je met hercules aan het werken bent, zou ik voorstellen hierin verder te gaan en een Deejay Trim 4&6 van Hercules aan te schaffen. Met je interne geluidskaart ga je niets kunnen doen spijtig genoeg.

Succes!
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
A-LAN    posted on 20-06-2011 19:54
oke bedankt maar zou je me kunnen uitleggen hoe het werkt met aansluiten en zo ?Smile
mrmagix    posted on 20-06-2011 19:59
1 member likes this  Als jij een introduce yourself topic aanmaakt :D Haha, neenee, maar ik zou het wel apprecieren, zoals vele hier Happy, laughing.

De Deejay Trim 4&6 vervangt de interne geluidskaart van je dell. De geluidskaart dat je nu hebt heeft maar 1 stereo signaal dat hij naarbuiten stuurt, dit maakt dat het niet mogelijk is een 2de signaal te sturen naar je koptelefoon.