Ik zou binnenkort graag liedjes beginnen coveren . Nu vroeg ik mij af of iemand hiermee ervaring heeft en me iets wil bijbrengen ivm het coveren.
Alvast bedankt en ik hoop vlug iets te horen van jullie
What do you think about Hoe cover je liedjes? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
coveren is gewoon een liedje van iemand anders spelen? dus je haalt ergens de songtekst en de bladmuziek vandaan, en je gaat het spelen. of bedoel je iets anders met coveren?
In de zin van 'neem een nummer en speel hem na' ?? Coveren is eerder een term voor rock/pop enz... Als je bedoelt bootleggen/remixen zijn er hier genoeg met ervaring. Maar de nuttigste tips zijn nog steeds: gebruik search en oefen gewoon...
Dat heet nog steeds remixen. Hervormen = Nederlands voor het Engelse werkwoord remixen?
2x CDJ800mk2 | CDJ850 | Korg KM-402
This is an old Topic
No new postings for 5.208 days. Post CommentThat would be 173.6 months or a whopping 14.3 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.