Poster: Blackaround
Welja ik heb het niet over de skills..
Ik heb het over of het makkelijker is..
Jow,
Heb een vraagje.
Als je nu een Pioneer set 2xCDJ2000 en Djm 2000 hebt .
Draai je dan beter of makkelijker dan bv een reloop of een xponent ( console )
Poster: Lucalicious
Ligt er aan. Als jij al goed kunt draaien, dan ga je zeker beter draaien met pioneer vind ik. Omdat je veel strakker kunt beatmachen, en je veel meer creatieve mogelijkheden hebt. Als je echter net begint zal het vrij weinig uitmaken.
Welja ik heb het niet over de skills..
Ik heb het over of het makkelijker is..
Poster: Desp
@tek-zotic> ': beter beatmatchen?? zever in pakskes'
Lol. Ik geef je 2 x CDJ 800?en laat je 2 platen 127.8 en 129.3 bpm voor 3 minuten beatmatchen.
Vervolgens mag je het op de CDJ 2000 proberen.
Conclusie, bij de CDJ 2000 kun je veel precezier en daardoor makkelijker kunnen?beatmatchen.
Wordt je daardoor automatisch beter? nee maar het heeft minder aandacht nodig waardoor je meer tijd hebt voor andere skills.
Dit alles natuurlijk in verhouding tot het eerder gezegde 'als newbie zal het niets uitmaken'
Poster: bambamstudio
Bullls... Ik hoor goede mixen hier gedraait op simpele stantons. Appartuur zegt niets, je skills zegt alles! Je hebt ook geen Apple computer nodig om betere muziek te maken.....
Het was gewoon een vraag^^
Het kan zijn dat ik een Pioneer set 2000 kan bemachtigen ^^
Ik kan het moeilijk afslaan tog? :D
Poster: Desp
@tek-zotic> ': beter beatmatchen?? zever in pakskes'
Lol. Ik geef je 2 x CDJ 800?en laat je 2 platen 127.8 en 129.3 bpm voor 3 minuten beatmatchen.
Vervolgens mag je het op de CDJ 2000 proberen.
Conclusie, bij de CDJ 2000 kun je veel precezier en daardoor makkelijker kunnen?beatmatchen.
Wordt je daardoor automatisch beter? nee maar het heeft minder aandacht nodig waardoor je meer tijd hebt voor andere skills.
Dit alles natuurlijk in verhouding tot het eerder gezegde 'als newbie zal het niets uitmaken'
Ik heb 3 weken geleden de xponent voor 150euro kunnen kopen.
Nu kan ik via mijn nonkel 4 of 2xCDJ2000's en 1x DJM-2000 of 1x DJM-800 krijgen..Mag kiezen. Volledig gratis. ( hoe dit kan, mag ik niet vertellen )
Hij liet me een boekje zien van wat ik allemaal kon vragen..
Ik zag meteen die CDJ2000 staan en dacht van omg^^
Hij zei me dan dat hij dat voor mij ging regelen..
Eig geloof ik dit niet want dat zou te mooi zijn om waar te zijn..Maar hij zei me dat ik me geen zorgen hoefde te maken.