ik ben zojuist terug gekomen van SpinCity Dj Store Nijmegen
ik schrijf even deze specifieke winkel in zijn volledigheid op hierboven omdat ik ondanks mijn teleurstelling wel enigszins tevreden ben over Dj Store SpinCity.. de oplossing die is aangedragen is dat ik een winkel showmodel cdj2000 heb meegekregen, en dat mijn Exemplaar word opgestuurd naar Pioneer en hem 2 tot 3 weken kwijt ben.. op zich ben ik daar wel content mee.. tenzij ik daarlijk een hersteld produkt terug krijg die is beschadigd door transport ofzoiets.. natuurlijk is het niet de beste oplossing.. het mooiste was natuurlijk dat ik een nieuwe in de doos mee had gekregen en dat hun de RMA voor hun eigen rekening nemen.. wat ergens ook wel terecht had geweest, maar niet in de mogelijkheden lag, afijn wel tevreden.
ik kan in iedere geval weer doorgaan met mixxen en platen beatmatchen thuis

?
en ja ik snap goed dat van de 100000 modellen die gemaakt worden er wel een paar rotte exemplaren door de vingers van Quality & Controls bij Pioneer glippen.. en ja die pech heb ik dan weer.. al vind ik dat dat niet moet kunnen..?
en ja sorry dat ik zo boos heb gedaan in het filmpje.. mgoed als het nou een apparaat was van een paar tientjes dan was het leed een stuk dragelijker.. maar we hebben het hier over een riant maandsalaris die ff kapot ging met 1 week zonder voor mij duidelijke reden.. ja daar was ik boos over, en ook indd tijdens de film shoot..?
maargoed Pioneer heeft me ff pijn gedaan,.. Dj Store Spincity begreep de pijn.. en heeft daar een adequate oplossing tegenover gesteld.. en daar ben ik wel blij mee.. want voor ut zelfde geldt hadden ze gezegd lever maar in en wacht maar rustig 2/3 weken tot je een telefoontje krijgt dat je hem weer op mag halen.. maar nee Spincity is ok dat mag gewoon gezegd worden!! mijn volgende dj gear aankoop doe ik ook gewoon daar weer..dat weet ik wel.. ik zeg +10 punten voor spincity nijmegen en helaas ja -1 voor Pioneer naar mij toe ff