CDJ2000 kapot :( (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DutchTommy    posted on 18-06-2011 10:38
ik heb vorige week 2x een cdj2000 gekocht bij dj store spincity te nijmegen..

en 1 speler doet de jogdisplay het ineens niet meer van :S kwam deze speler uit china ofzo?

ik ben erg ontdaan hierdoor.. maandenlang gespaard voor dit stukje moois.. en dan gaat het zomaar stuk.. ik ben er kapot van.. hier een filmpje die ik heb geschoten over dit probleem.. goed spul hoor dat pioneer ik weet niet of dit vaker gebeurd is maar een lottery win ik nooit enkel in negatieve zin dan.. zoals een cdj2000 die half dood gaat na 1 week in huis te hebben.. Unhappy ?

http://www.youtube.com/watch?v=F7FejjNfp00

What do you think about CDJ2000 kapot :( ??

Vote :   

DiVario    posted on 18-06-2011 10:56
Damn!

Wel erg! Doe m meteen terug binnen..

Je bent echt wel pissed-off in je filmpje :o
Practise makes perfect!
RichardDus    posted on 18-06-2011 11:01
Je heb toch gewoon garantie?
LilQuint    posted on 18-06-2011 11:06
inderdaad,
Je hebt toch garantie?
Je bent inderdaad erg boos in het filmpje,
Begrijp ik goed,
Als je voor bijna meer als duizend euro aan een cd speler koopt,
verwacht je kwaliteit,
en niet dat het na een week al kapot is.
Tekhead    posted on 18-06-2011 11:07
Inderdaad, ga zsm met je speler naar spincity en eis een nieuwe, zodat je niet weken zonder zit, en naderhand met een hersteld toestel moet zitten.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
mrmagix    posted on 18-06-2011 11:16
Inderdaad grote tegenslag, maar dit gebeurd nu eenmaal. Elk bedrijf/product heeft zo goed als altijd te kampen met productiefouten. Daar is zelfs een marge voor op voorzien dat terugkomt met deze fouten.?

Even beroep doen op de garantie en 't is opgelost. Rot dat je je speelgoed na een week al terug moet afgeven. Slikken en weer doorgaan Cool
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Estacy    posted on 18-06-2011 11:54
Poster: mrmagix
Inderdaad grote tegenslag, maar dit gebeurd nu eenmaal. Elk bedrijf/product heeft zo goed als altijd te kampen met productiefouten. Daar is zelfs een marge voor op voorzien dat terugkomt met deze fouten.?

tja, maar als je 1800 euro uitgeeft aan zo'n apparaat dan vindt ik dat dat niet zou moeten kunnen.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
DutchTommy    posted on 18-06-2011 11:55
ik ben zojuist terug gekomen van SpinCity Dj Store Nijmegen

ik schrijf even deze specifieke winkel in zijn volledigheid op hierboven omdat ik ondanks mijn teleurstelling wel enigszins tevreden ben over Dj Store SpinCity.. de oplossing die is aangedragen is dat ik een winkel showmodel cdj2000 heb meegekregen, en dat mijn Exemplaar word opgestuurd naar Pioneer en hem 2 tot 3 weken kwijt ben.. op zich ben ik daar wel content mee.. tenzij ik daarlijk een hersteld produkt terug krijg die is beschadigd door transport ofzoiets.. natuurlijk is het niet de beste oplossing.. het mooiste was natuurlijk dat ik een nieuwe in de doos mee had gekregen en dat hun de RMA voor hun eigen rekening nemen.. wat ergens ook wel terecht had geweest, maar niet in de mogelijkheden lag, afijn wel tevreden.

ik kan in iedere geval weer doorgaan met mixxen en platen beatmatchen thuis Happy, laughing ?

en ja ik snap goed dat van de 100000 modellen die gemaakt worden er wel een paar rotte exemplaren door de vingers van Quality & Controls bij Pioneer glippen.. en ja die pech heb ik dan weer.. al vind ik dat dat niet moet kunnen..?

en ja sorry dat ik zo boos heb gedaan in het filmpje.. mgoed als het nou een apparaat was van een paar tientjes dan was het leed een stuk dragelijker.. maar we hebben het hier over een riant maandsalaris die ff kapot ging met 1 week zonder voor mij duidelijke reden.. ja daar was ik boos over, en ook indd tijdens de film shoot..?

maargoed Pioneer heeft me ff pijn gedaan,.. Dj Store Spincity begreep de pijn.. en heeft daar een adequate oplossing tegenover gesteld.. en daar ben ik wel blij mee.. want voor ut zelfde geldt hadden ze gezegd lever maar in en wacht maar rustig 2/3 weken tot je een telefoontje krijgt dat je hem weer op mag halen.. maar nee Spincity is ok dat mag gewoon gezegd worden!! mijn volgende dj gear aankoop doe ik ook gewoon daar weer..dat weet ik wel.. ik zeg +10 punten voor spincity nijmegen en helaas ja -1 voor Pioneer naar mij toe ff
User edit by DutchTommy on 18-06-2011 @ 14:37:00 (26%)
main    posted on 18-06-2011 12:52
best jammer dat de 'maybach onder de dj gear' zo'n fout kan hebben.. 1800,- voor iets wat een cd speler van 500,- gemakkelijk kan doen, en dan zelfs een fout model er tussen hebben.. je zou toch denken dat ze dat 1000tje voor het pioneer naamplaatje ook wel aan kwaliteitschecks uitgeven..
Sebasz    posted on 18-06-2011 12:52
Hm vind het ook wel een redelijke oplossing van ze Happy, laughing
D-wan    posted on 18-06-2011 13:19
Mijn eerste (en enige) ervaring met de CDJ2000 was ook niet echt super.
Bij een van de spelers viel aan het einde van mijn set het reguliere display geheel uit (hij speelde wel gewoon af). Nu is het wel zo dat deze spelers gehuurd waren en dat je niet weet hoe er met ze gegooid en gesmeten is, maar dan nog vond ik het opmerkelijk. Zeker omdat ik de laatste tien jaar tientallen CDJ1000's voorbij heb zien komen (heb zelf 2 mk1's staan) en ik nooit enig defect heb gezien. Maar dat zal ook slechts toeval zijn en mijn persoonlijke ervaring.
DutchTommy    posted on 18-06-2011 13:45
ja ik moet je zeggen D-Wan dat ik ook erg verbaasd was want ja je koopt pioneer.. dan verwacht je wel degelijkheid.. want ja waar betaal je anders zoveel geld voor?!? en ik kon het dus ook niet goed geloven toen ik de cdj2000 aanzetten en ineens zo'n raar gevoel had van er klopt iets niet..wat mis ik hier..het duurde serieus een paar momenten voordat ik het eindelijk door had en dus het kwartiertje viel.. de jogdisplay van 1 cd speler was overleden.. en toen overviel mij de ene na de andere emotie..

ik zat ergens te?denken om dat ding op te pakken en hem de raam uit te smijten van ergernis en dat op video te schieten.. maar alleen als ik geld zat had (lees miljonair zou zijn) en zo zonder blikken of blozen een ander ervoor terug kan halen.. maar helaas gaat dat niet op voor mij.. en ja mijn hart is eigenlijk ook wel te groot om dat te doen.. dus nee het had hoe dan ook wel alleen bij de gedachten gebleven..

maar hoe dan ook het deed me ergggg zeer om mijn mooie cd spelertje ineens zonder jogdisplay te zien... en die woede en boosheid zag je wel terug in me video.. en nee D-Wan dit is geen verhuur product.. dit ding staat enkel en alleen op de 1 en dezelfde plek en dat is thuis.. kortom prive gebruik, zeer jong (1week oud) en dan gaat het alsnog stuk.. pijnlijke video voor pioneer moet het zijn.. mja ik kan er niks anders van maken..

ik heb ook gezocht naar soortgelijke verhalen op internet wat betreft jogdisplays.. maar ik schijn blijkbaar 1 vd weinige te zijn.. wat ik al zei ik heb de negatieve lotterij gewonnen.. ik koop de maybach onder de cd spelers met een tijdbommetje onder het jogdisplaytje.. .hoeraaa Unhappy

ik kan nu langer wachten op de reparatie dan dat ik het ding in mijn bezit heb.. klinkt raar.. maar waar
User edit by DutchTommy on 18-06-2011 @ 14:00:38 (24%)
Estacy    posted on 18-06-2011 14:04
Spincity vindt ik maar een rare winkel. aan de ene kant heb je 2 mensen die omstebeurt in de winkel werken. een daarvan die weet 0, nada niks van zn werk en elke vraag die ik em stel moet ie opzoeken of weet niet zeggen. die andere weet wel veel en heeft niet voor elke poep of scheet een computer nodig. laatst wou ik die djm 900 uitproberen, vraag ik of ie een cd heeft voor dat demo rack, had ie niet. ga toch weg man. een dj winkel en je hebt geen cds om cd spelers uit te proberen? of de borden dan: dj gear and records store. die winkel verkoopt al jaren geen platen meer.?
anyway,
mooi dat het probleem voorlopig opgelost is!
Bjorn1419    posted on 18-06-2011 14:08
Gast wat loop je nou allemaal te lullen met je, mijn hart is te groot om dat te doen. Het is idd heel kut, maar je gedraagd je nu echt een beetje debiel. Gewoon naar de winkel gaan en vragen om een nieuwe, en als je pech hebt moet die gemaakt worden.
Bjorn1419    posted on 18-06-2011 14:10
Oow ik had de post over de oplossing van spincity niet gezien, dat is wel netjes van ze
K0ENE    posted on 18-06-2011 14:13
ik vind het filmpje wel hilarischCool Wel kut van je CDJ natuurlijk!
DutchTommy    posted on 18-06-2011 14:14
Poster: Bjorn1419
Gast wat loop je nou allemaal te lullen met je, mijn hart is te groot om dat te doen. Het is idd heel kut, maar je gedraagd je nu echt een beetje debiel. Gewoon naar de winkel gaan en vragen om een nieuwe, en als je pech hebt moet die gemaakt worden.

gedraag ik me debiel? met alle respect bjorn.. maar jij hebt naar mijn mening niet echt inlevingsvermogen.. ik heb een week eerder een fortuin uitgegeven voor die 2 cd spelers.. ik zou jou weleens willen horen als je 'kindje' van 1800 euro half dood is gegaan, en dat vd winkel als je heel de topic goed hebt gelezen dan had je geweten dat dat inmiddels al is gebeurd.. EDIT hmmzzz blijkbaar lopen onze antwoorden over elkaar heen.. ik lees nu net dat je inderdaad vd winkel eroverheen had gelezen.. ok nou goed..

de Dj Store spincity heeft goed gehandeld naar mijn mening, de eigenaar was volgens mij ook wel een beetje verbaasd / geschrokken van dit voorval toen hij mij zag binnenlopen met in een handdoek gewikkelde cdj2000.. de doos was alweer lang en breed weg natuurlijk,. want ja wie verwacht nou ook dat het paradepaardje van pioneer half dood zou zijn gegaan in 1 week (ik niet!)

maarem sorry voor de mensen die daar toevallig vandaag een cdj2000 willen testen in de store.. want ja die staat nu tijdelijk bij mij thuis Happy, laughing

afijn wat mij betreft zeker wel een aanrader om je spullen daar te halen,.?Cool naast garantie doen ze er veel aan om de klanten tevreden te houden,. en dat blijkt wel weer
User edit by DutchTommy on 18-06-2011 @ 14:25:14 (100%)
DutchTommy    posted on 18-06-2011 14:31
Poster: Estacy
Spincity vindt ik maar een rare winkel. aan de ene kant heb je 2 mensen die omstebeurt in de winkel werken. een daarvan die weet 0, nada niks van zn werk en elke vraag die ik em stel moet ie opzoeken of weet niet zeggen. die andere weet wel veel en heeft niet voor elke poep of scheet een computer nodig. laatst wou ik die djm 900 uitproberen, vraag ik of ie een cd heeft voor dat demo rack, had ie niet. ga toch weg man. een dj winkel en je hebt geen cds om cd spelers uit te proberen? of de borden dan: dj gear and records store. die winkel verkoopt al jaren geen platen meer.?
anyway,
mooi dat het probleem voorlopig opgelost is!

ja wat betreft de kennis van zaken binnen het personeel van spincity dj store kan ik eigenlijk weinig tot niets over zeggen,. het belangrijkste in mijn beleving, van ieder shop is dat ze garantie en service hoog in het vaandel hebben staan..

iets wat je hoort te verwachten van iedere shop maar in de praktijk zeker niet altijd het geval is.. maargoed natuurlijk is alles een soort van moment opname..

het is namelijk niet alleen hoe de winkel zichzelf opstelt naar de klant,. Maar?ook hoe je jezelf opstelt naar de winkel.. als jij als een boeman binnenkomt na een defect of geschil of wat dan ook.. verwacht dan ook niet al te veel medewerking van hun,. dan dat je je keurig en begripvol opstelt naar ze.. het is gewoon een wisselwerking, en dat geldt wel voor meer dingen in het leven maargoed.. in mijn geval ben ik goed geholpen door ze en ja ben tevreden over hun oplossing Happy, laughing en dat mag gezegd worden.. nietwaar
Estacy    posted on 18-06-2011 14:51
toen mn Ortofons kapot waren bij aankoop ben ik anders niet erg geweldig geholpen. niet dat ik me als een boeman tegen hun opstelde ofzo. maar t duurde een heel uur om me een nieuw elementje mee te geven. ik moest zelfs naar die muziek winkel verderop voor een bonnetje, maar daar werd ik weer terug gestuurd omdat ze en geen idee hadden waarom dat zou moeten en ze door spincity gebeld werden dat ze wel een bonnetje hadden, en ik dus weer terug kon. ook heb ik vaak ff niet gekeken hoe hij met die naaldjes omging... volgens mij had ie ze nog nooit van zn leven gezien. met de naald op tafel leggen, t ding gewoon op de plaat laten vallen etc etc...?
mixed feelings over spincity hoor ik wel!
D-wan    posted on 18-06-2011 14:57
Het is denk ik toch een kwestie van gewoon pech hebben, kan altijd met elk product gebeuren, hoe goed het ook getest is. Het lijkt me ook hoe meer techniek er in een speler zit, hoe meer dingen er stuk (edit: kunnen!) gaan.
Maar zolang het toch allemaal netjes wordt opgelost zou ik me er niet te druk over maken Cool
User edit by D-wan on 18-06-2011 @ 18:09:45 (5%)
mrmagix    posted on 18-06-2011 15:06
Poster: D-wan
Het is denk ik toch een kwestie van gewoon pech hebben, kan altijd met elk product gebeuren, hoe goed het ook getest is. Het lijkt me ook hoe meer techniek er in een speler zit, hoe meer dingen er stuk gaan.
Maar zolang het toch allemaal netjes wordt opgelost zou ik me er niet te druk over maken Cool

Voila Happy, laughing. Om het even welke prijs je ervoor betaald, dat is altijd mogelijk. Je betaald niet alleen 1800 voor het product maar ook voor de ganse dienst na verkoop en de garantie.
Als je in plaats van een goedkope Acer of Medion laptop een dure macbook pro koopt, kan die ook fouten tonen na een paar weken. Ik had de mijne zo enkele weken en er was plots een usb poort dood. Een week in herstelling en zo goed als nieuw!
Het is erg rot als je er zo naar uitkeek en dan dit meemaakt, maar da's pech dat iedereen kan voorhebben. En dit keer moest net jij dat hebben Happy, laughing.

Edit: Een half jaar geleden verkocht je je setje (ook CDJ-2000), nu toch maar terug gegaan naar het dj milieu? Happy, laughing
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
User edit by mrmagix on 18-06-2011 @ 15:08:23 (13%)
djcanta    posted on 18-06-2011 15:47
Ik begrijp je emotie.. het is een hoop geld voor particulieren om uit te geven aan een hobby. Als je ziet hoeveel van die apparaten worden verkocht wereldwijd dan gebeurt dit wel eens. Gelukkig niet zo vaak.?

Ik had 't laatst bij CDJ900'tjes die ik had geplaatst bij een vaste locatie van me. Daar bleek er ook 1tje defect. Toen ie eenmaal bij ons terug kwam was ie binnen een half uur gerapareerd. Daarna nooit meer problemen mee gehad Happy, laughing Ik ga er vanuit dat je snel je CDJ2000 terug hebt en jij 't showroom model weer terug naar de winkel kunt brengen.
2 x SL1200 MK2 || Dateq XTC || Serato SL3 ||
BennoRevelli    posted on 18-06-2011 20:01
Ik begrijp je frustratie..
Heb zelf ook problemen gehad met mijn eerste CDJ-2000.. die had ook een aantal defecten die niet mis waren Winking my eye
Dit is trouwens iets wat ik ook al vaker gezien heb.. het komt in ieder geval wel eens meer voor, gelukkig niet al te vaak.

Nadat ik me speler van reparatie terugkreeg bleek het probleem alleen maar erger te zijn geworden.. na 1,5 maand gedoe heb ik uiteindelijk een nieuwe gekregen

Kan dus altijd erger Winking my eye?
Netjes dat je een leenspeler hebt gekregen.
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
D-wan    posted on 18-06-2011 23:46
Poster: Beatunite
Ik begrijp je frustratie..
Heb zelf ook problemen gehad met mijn eerste CDJ-2000.. die had ook een aantal defecten die niet mis waren Winking my eye
Dit is trouwens iets wat ik ook al vaker gezien heb.. het komt in ieder geval wel eens meer voor, gelukkig niet al te vaak.

Nadat ik me speler van reparatie terugkreeg bleek het probleem alleen maar erger te zijn geworden.. na 1,5 maand gedoe heb ik uiteindelijk een nieuwe gekregen

Kan dus altijd erger Winking my eye?
Netjes dat je een leenspeler hebt gekregen.

Mijn eerste DJM700 die ik kreeg thuisgestuurd had 2 kromme faders (1 en 4, naar binnen toe gebogen door de tempex die gescheurd was). Ik belde hiervoor naar Bax-shop en kon 'm de volgende dag direct komen ruilen voor een nieuwe.
Dus het kan ook altijd beter Winking my eye Maar ik vind de hier gekozen oplossing ook heel respectabel.
Bvanleeuwen    posted on 19-06-2011 12:31
Poster: D-wan
Mijn eerste DJM700 die ik kreeg thuisgestuurd had 2 kromme faders (1 en 4, naar binnen toe gebogen door de tempex die gescheurd was). Ik belde hiervoor naar Bax-shop en kon 'm de volgende dag direct komen ruilen voor een nieuwe.
Dus het kan ook altijd beter Winking my eye Maar ik vind de hier gekozen oplossing ook heel respectabel.

Dan heb je het ook wel over een hele goede winkel die veel? groter en veel professioneler werkt. Vorige zomer bestelde ik vanuit Mexico m'n CDJ2000 set met flightcases. Ze belden drie keer toen ik daar zat om de bestelling en betaling door te nemen en leverden zelfs sneller dan aangegeven. Cool
Yorick    posted on 19-06-2011 13:25
2 members like this  Gecondoleerd,
Techniek kan altijd stuk gaan he, al is het 1 min oud of 10 jaar..
Aanstellen is ook een vak vind ik.. Gewoon naar de ''officele'' ''pioneer'' winkel gaan daar word alles netjes opgelost.
Snap best dat je hier paar nachten niet van heb kunnen slapen en menig zakdoekjes heb vol gesnotterd.
Maar dingen waar je nooit je volle vertrouwen in moet zetten is toch wel techniek.
Heb grote evenementen gedaan (awakenings, wit licht, etc...) en daar hadden we apparatuur van 30.000 van week oud en deed het ook niet. Netjes opgestuurd en kregen een nieuwe terug.. Die mensen hoorde je ook niet echt klagen. Meer de reactie van tja is en blijft techniek he...

Kom op zeg alsof het je alles is, vrienden en familie moeten je alles zijn, niet een cd speler van paar ruggen..

151 Users online: 28 Guests (123 Unknown)
Pages generated today : 61.124
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.734.076