Serato Itch
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DJXplore    posted on 17-06-2011 23:34
Ik ben namelijk van plan om serato itch aan te schaffen met een controller die er voor geschikt is bv hc 5000 van denon.
Nu ben ik nog aan het twijfelen of dat ik serato itch laat draaien op een ipad mini laptop of gewone laptop.
Mijn voorkeur gaat uit naar de i-pad maar ik heb er geen idee van of de i-pad wel voldoende geheugen bevat om serato itch soepel te laten draaien.
Ook hoe dat dat allemaal in zen werk gaat mits de ipad max 64 gig opslagruimte heeft zal serato moeilijk doen als ik via een externe harde schijf werk.
Misschien zijn er onder jullie die mij kunnen helpen of tips geven.Want ik ben een leek op gebied van midi enz.Ik draai namelijk al meer dan 10 jaar met vinyl en cd en vind het tijd om eens wat nieuw te proberen.
Ik hoop dat iemand me verder kan helpen of iemand die ook serato itch heeft in combinatie met ipad.

What do you think about Serato Itch ??

Vote :   

Estacy    posted on 17-06-2011 23:57
itch kun je niet aanschaffen, want het is gratis. het werkt alleen niet zonder dedicated itch hardware, zoals de HC 5000. je kunt het niet op een ipad draaien zover ik weet, aangezien je daar niks op kunt installeren behalve apps. en Itch is geen app. en hoe wil je een externe harde schijf gebruiken op een ipad? die heeft geen usb aansluiting.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Tekhead    posted on 18-06-2011 00:48
Idd, estacy, met Serato doe je niet zomaar waar je zin in hebt.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
DJXplore    posted on 18-06-2011 06:22
Ja ik bedoelde eigenlijk dat ik een hc 5000 zou aanschaffen en dat daar dan itch bij zit.
Alvast bedankt voor de informatie.
Het was gewoon omdat ik op youtube toch wel?soms zag?dat serato itch op een ipad stond.
Estacy    posted on 18-06-2011 11:58
der zijn idd op youtube mensen die serato op de ipad hebben, echter die gebruiken een programma om hun ipad als extern scherm te gebruiken met hun macbook. dus hij draait niet echt op de ipad.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
DJXplore    posted on 18-06-2011 16:40
ahzo. ok bedankt voor de informatie. Nu weet ik ook dat ik beter een gewone laptop kan aanschaffen.

This is an old Topic

No new postings for 5.077 days.
 Post CommentThat would be 169.2 months
or a whopping 13.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

190 Users online: 29 Guests (161 Unknown)
Pages generated today : 62.128
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.735.080