Langs deze weg zoek ik in opdracht van de organisatie van een grote automeeting dj's die de achtergrond muziek willen verzorgen op dit evenement in Well (limburg).
We denken aan dj's die de volgende muziek draaien: top40 ,dance,r&b, en wat lounge achtige en zonnige klanken.
Let op: je draait op de achtergrond en er zal overdag niet gedanst worden want de bezoekers komen overdag elkaars auto bewonderen en gezellig met elkaar praten, het is dus geen dance event.
De DJ's kunnen draaien op zaterdagmiddag ?9 Juli vanaf 13.00 tm 20.00 uur Ook zoeken ze nog een DJ voor de zondag 10 Juli vanaf 10.00 tot 16.00 uur
Aangezien dit een weekend meeting is zullen er op zaterdag ongeveer 300 gasten zijn welke allemaal blijven slapen. Op zondag verwacht men ongeveer 1500 dagbezoekers.
Ook is er nog plek voor een DJ die van 20.00 tot 22.00 kan draaien op de feestavond voor de weekend meeting bezoekers,hierbij denkt men aan een dj die wat commerciele top 40 house kan draaien. Ik sluit zelf de zaterdag avond af met een set vanaf 22.00 uur tot.......
De gehele organisatie van deze meeting bestaat uit allemaal vrijwilligers,er is ook voor de dj's geen vergoeding maar wel de mogelijkheid om jezelf te promoten bij een groot publiek en hier je kaartjes,telefoonnummers uit te wisselen met eventuele toekomstige opdrachtgevers.
De afspeel apparatuur : Pioneer DJM 800 en 2x CDJ1000 ,dus neem je cd's mee
Heb je interesse mail dan je cv,demo,motivatie en wanneer je wil en kan draaien naar:?marco.martinez.dj@gmail.com Aanmelden kan tot en met zondag 19 Juni as.
Goed kunnen mixen is geen vereiste,plaatkeuze en goed de sfeer aanvoelen wel,verwerk dit dus ook in je demo.
Ik doe zelf de voorselectie en zal de uiteindelijke keuze overlaten aan de organisatie.
Omdat ik zelf afhankelijk ben van deze organisatie/opdrachtgever kan ik nog niet aangeven wanneer iedereen bericht krijgt of hij of zij kan draaien.
Ik zal hier zsm op terug komen in dit topic wanneer er meer duidelijkheid over is.
Meer info over het event vind je op : www.volksdub.com
www.djmarcomartinez.com
User edit by MarcoMartinez on 15-06-2011 @ 23:15:49 (5%)
What do you think about DJ's gezocht voor evenement 9 & 10 Juli ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Idd een goeie Dj voor dit evenement is iemand die de sfeer goed aanvoelt en daar zijn plaatkeuze op aan past.
Voor de Dj die voor mij draait is het wel een pre als ie kan mixen,
maar ook hier is zoals bij elke Dj de plaatkeuze het belangrijkst.
Voor diegene die overdag draaien is mixen niet belangrijk.
De reden dat de organisatie toch om een demo vraagt is om te kijken
of de plaatkeuze past bij het evenement.
Voor de zondag kan ik nog wel een (beginnende) drive in dj gebruiken. Die het leuk vind om op de achtergrond het gevraagde genre te draaien. Op deze dag hoef je niet te kunnen mixen,gewoon de juiste muziek achter elkaar zetten is ook prima,het is tenslotte achtergrond muziek!
Je kan zo je eigen drive-in promoten en hoeft alleen maar je cd's,laptop en hoofdtelefoon mee te nemen.
De aanwezige afspeel apparatuur is 2x Pioneer cdj 1000mk3 en pioneer djm 800 mixer.
Alle mensen die gereageerd hebben,zijn inmiddels geinformeerd en hebben een e-mail terug.
Ivm de tijdsdruk graag vandaag nog reageren indien je interesse hebt om op zondag te komen draaien.
Gr.
Marco
www.djmarcomartinez.com
This is an old Topic
No new postings for 5.187 days. Post CommentThat would be 172.9 months or a whopping 14.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.