Flogler Socialworld www.flogler.com (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

dutchaddiction    posted on 15-06-2011 22:21
Hulp echt nodig deze ene keer! Graag even lezen

Via www.flogler.com is het mogelijk al jouw socialmedia zoals Twitter, Facebook, Ping, Hyves, Soundcloud en nog veel meer op te zetten en eenvoudig te delen via 1 link met jouw vrienden en/of fans. Net zoals een telefoonboek of goudengids, is er nu Flogler voor al jouw socialmedia. Maak ook een account aan net zoals alle andere gebruikers! www.flogler.com
?
Je kunt heel eenvoudig op http://www.flogler.com een account aanmaken. Jou invoer wordt automatisch verandert in icoontjes. Je krijgt ook een link zodat je deze kan delen met jou vrienden. Jou vrienden komen via 1 link op al jou socialmedia websites uit.

http://www.flogler.com/zoek.php

http://www.flogler.com/averez

- Met 1 link deel je al je social media websites (via twitter handig bijvoorbeeld, of je zet jou account link onder elke post op dit forum)
- Wil jij jou soundcloud delen en je deelt jou Flogler link, dan heb je kans dat anderen ook jou andere socialmedia websites bezoeken.
- Alle socialmedia websites delen met 1 korte link
- Kan handig zijn voor personen met meerdere verschillende socialmedia accounts bijvoorbeeld je label, artiest, bedrijf, concept
- Op de pagina statistieken zie je de site afkomt. Je kunt zien van welke sites?mensen?af kwamen die jou profiel bezochten, aantal kliks bijhouden per profiel en per socialmedia(bv. google of twitter.)
- Een trefpunt voor al jou socialmedia websites.
- Profiteer van andermans promotie
- Mensen toevoegen aan je favorietenlijst, zodat je ze niet meer hoeft te zoeken.
- Bekende artiesten krijgen een verified account.
Vato Gonzalez is bijvoorbeeld officieel lid.
- De site is telefoon vriendelijk, eenvoudig en gratis registreren.

Gebruikersnaam
website
Twitter
Facebook
Soundcloud
Hyves
Youtube
Myspace
Partyflock
Lockerz
Yfrog
Twitpic
Skype nummer
DJGuide
Flickr
Linked in
Netlog
I Like
Viddler
Digg
Ping
Tumblr
Blogspot
Msn
Promomail adres

Registreer hier gratis: www.flogler.com

User edit by dutchaddiction on 30-08-2011 @ 17:22:11 (25%)

What do you think about Flogler Socialworld www.flogler.com ??

Vote :   

mrmagix    posted on 15-06-2011 22:41
Zo, lekker introduce yourself topic?Cool.
Ik aanzie dit klein beetje als spam, of teminste toch totaal verkeerd geplaatst Cool
Toch maar geregistreerd dan.
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
User edit by mrmagix on 16-06-2011 @ 10:38:42 (24%)
Limb-Girdle    posted on 15-06-2011 23:29
hoi avarez
Where the music meets the deejay!
Bonchanoize    posted on 15-06-2011 23:30
Het mag misschien spammen zijn, maar het idee is op zich niet slecht. Ik zou me wel eens durven inschrijven.
Let the magic begin
Bjorn1419    posted on 15-06-2011 23:35
Hoezo is dit spam? Het is niet alsof die hiervoor een account heeft aangemaakt, daarnaast vind ik het een ontzettend goed idee! Ik ga me registreren!
dutchaddiction    posted on 15-06-2011 23:51
Ik ben al langer lid hier hoor. Ik heb vele mensen blij gemaakt met mixtapes en bootleg packs op dit forum.
?
Ik hoop graag dat jullie wat terug kunnen doen door gebruik te maken van de website. Dit project is tevens een verbetering aan jou eigen socialmedia community
User edit by dutchaddiction on 15-06-2011 @ 23:52:32 (11%)
BennoRevelli    posted on 16-06-2011 00:12
Idee klinkt goed!
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
_Ivan_    posted on 16-06-2011 00:16
Inderdaad een goed idee!Happy, laughing Misschien morgen maar eens aanmelden
Feel&.Celebrate.Life!
Tekhead    posted on 16-06-2011 00:19
mooi initiatief, waarom wel twitter, FB e.a. netlog, laten we iemand van onze eigen jongens dit gunnen, doen zou ik zeggen.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
dutchaddiction    posted on 16-06-2011 00:30
Thanks!

Morgen komt een mooie update in de pagina statistieken. De website word op den duur uitgebreid.

Netlog gaan we toevoegen, maar ook Flikr, en linkedin. Deze update moeten we nog inplannen.
User edit by dutchaddiction on 16-06-2011 @ 00:31:21 (23%)
Tekhead    posted on 16-06-2011 00:55
graag gedaan, ik gun het je.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
AdenFarleigh    posted on 16-06-2011 09:38
Account aangemaakt!

Wel kleine sidenote; ik zie dat er veel spellingsfouten op de site staan - dat komt natuurlijk minder professioneel over! Happy, laughing Verder ziet het er wel heel degelijk uit, veel succes met de promotie! Happy, laughing
2x CDJ800mk2 | CDJ850 | Korg KM-402
Bonchanoize    posted on 16-06-2011 10:19
Ingeschreven. Die spellingsfouten irriteren me wel een beetje. Dat ligt in mijn aard
Let the magic begin
ceesietopc    posted on 16-06-2011 10:29
Goed idee. Niet helemaal uniek, er zijn meerdere sites die hetzelfde aanbieden. Bijv. EEE.am.
Spelfouten zijn inderdaad irritant en onprofessioneel. Daar moet je nog even iets aan doen. Winking my eye
?
Wat mij als webdesigner wel opvalt is dat de plaatjes er niet goed uit zien. Dit komt omdat je veel te grote bestanden gebruikt als bron. Wat is het nut van een icoon van 256 * 256 als bron gebruiken voor een 26 * 26 plaatje (gaat hier over het Hyves icoon). Behalve dat het enorm ineffici?nt is, wordt het ook minder mooi omdat je het herschalen aan de browser overlaat. Ik zou zeggen: verklein de bronnen van de icoontjes. Hetzelfde geldt voor de foto van de gebruiker. Je laat 'm zien als thumbnail van100 * 100, je bron is 343 * 500. Dit zorgt voor rare vervormingen. Bij het uploaden van de gebruiker kan je met PHP netjes scalen en croppen (en evt. beetje compressen) zodat je een kleine, nette thumbnail overhoudt.
?
Om hier nog even mee door te gaan: hetzelfde geldt voor je header en je logotitel.png. Als je dat soort dingen aanpast, ziet alles er een stuk strakker uit. Winking my eye
mrmagix    posted on 16-06-2011 10:41
Wat ik me afvroeg, kan je ook mensen op andere criteria zoeken dan gebruikersnaam en ook, is het veilig je Pin mee te geven van je blackberry?
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
dutchaddiction    posted on 16-06-2011 10:43
Bedankt voor de tip Ceesietopc. De spelfouten worden er vandaag uit gehaald.
Ik ga dit project nog flink uitwerken op mijn manier, zodat het niet zo zeer lijkt op iets zoals eee.am

Ik hoop dat jullie de profiel link ook gaan gebruiken. Dat is eigenlijk waar de site het meeste om draait.
User edit by dutchaddiction on 16-06-2011 @ 10:53:28 (25%)
dutchaddiction    posted on 16-06-2011 10:47
At Mr Magix

Ja dat kan. Bij persoonlijke gegevens kan jij jouw gegevens invoeren waarop jij gevonden wilt worden. De zoekfunctie werken we nog uit. Het belangrijkste is dat je jouw profiel deelt in plaats van dat andere mensen zoeken naar jou op de website.

Tegewoordig deelt iedereen zijn pin. Het is aan jou of je deze wilt invoeren en wilt delen. Er komt nog een private functie op de website. Maar eerst zijn we bezig met andere updates
User edit by dutchaddiction on 19-06-2011 @ 22:20:52 (17%)
Ace-Twisted    posted on 16-06-2011 11:01
Ingeschreven!
dutchaddiction    posted on 16-06-2011 11:04
Thanks! Ga je de link ook in de toekomst gebruiken? Happy, laughing
Ace-Twisted    posted on 16-06-2011 11:55
Het lijkt mij wel handig als mensen of vrienden meer over mijn DJ skills/ produce skills te weten willen komen dat ik deze link dan geef. Ook is het gewoon makkelijk om dit te geven voor mensen die contact willen.

dutchaddiction    posted on 16-06-2011 14:39
Zeker dat! En natuurlijk nog de andere voordelen
Lucalicious    posted on 16-06-2011 15:19
ik heb ook een acountje gemaakt, puur voor links van idd twitter etc.
paar dingetjes:
controleer al je spelling, en misschien moet je als je echt succes wilt de site in het engels maken.
ik vind dat er wel erg veel mogelijkheden in het menu staan.
let er inderdaad op dat de plaatjes niet vervormd worden. bij msn is het bijvoorbeeld zo dat je elk formaat plaatje kunt uploaden, en dat hij daar automatisch een vierkantje uitknipt eigenlijk, zoiets zou ik hier ook graag zien.

verder ziet het er mooi uit hoor!
dutchaddiction    posted on 16-06-2011 16:54
Thanks! De site is in het engels en duits vertaald. Kijk maar rechts onderin Happy, laughing

De spelling ga ik vandaag nog controleren en verbeteren!
User edit by dutchaddiction on 16-06-2011 @ 16:54:38 (11%)
dutchaddiction    posted on 17-06-2011 11:08
Nog meer mensen die even een accountje aan willen maken en de site voortaan willen gebruiken? Happy, laughing
AdenFarleigh    posted on 17-06-2011 15:41
Poster: dutchaddiction
At Mr Magix

Ja dat kan. Bij persoonlijke gegevens kan jij jou gegevens invoeren waarop jij gevonden wilt worden. De zoekfunctie werken we nog uit. Het belangrijkste is dat je jouw profiel deelt in plaats van dat andere mensen zoeken naar jouw op de website.

Tegewoordig deelt iedereen zijn pin. Het is aan jouw of je deze wilt invoeren en wilt delen. Er komt nog een private functie op de website. Maar eerst zijn we bezig met andere updates

Das weer precies de fout waaraan ik mij ergerde, jouw / jou
Jouw gebruik je bij een verwijzing naar iemands BEZIT
Jou gebruik je bij verwijzen naar een persoon zelf Thumbs Up
2x CDJ800mk2 | CDJ850 | Korg KM-402
ceesietopc    posted on 18-06-2011 00:05
Ik heb toch maar even een accountje aangemaakt, om een beetje rond te kijken. Ik vind het een leuk idee, de site. Een goed iets.
?
Persoonlijk zou ik het prettig vinden als er op meer plekken simpel duidelijk wordt gemaakt wat er met de gegevens gebeurt die ik invoer. Of ze door zoekmachines geindexeerd worden, of ze publiek zijn, etc. Ik zie nu bijv. pas dat ik als niet-lid de hele lijst met leden kan bekijken. En dat daar dan ook mijn e-mailadres zomaar in de broncode staat, als platte tekst. Dit is een topbron voor spambots op het moment.
?
Daarbij komt dat de afzonderlijke pagina's gewoon gecached worden door zoekmachines. Dus op dit moment kom ik er achter dat mijn e-mailadres als platte tekst wordt vermeld. Vind ik jammer, geen zin in spam. Wil ik dus verwijderen. In mijn geval geen probleem, want ik ben net pas lid. Mensen die langer lid zijn en gegevens toch maar willen verwijderen hebben wel een probleem: het staat in de cache. Voor de ge?nteresseerden, google maar eens op site:flogler.com en klik op de link 'cached'. Die informatie is dus niet meer van het net te halen.
?
Misschien zijn er toch wat dingen qua privacy / openbaarheid die je nog een keer goed moet doordenken wil de site echt groot worden Happy, laughing Ook zou een iets slickere layout wel mooi zijn, denk ik. De header ziet er prima uit, maar in de content sectie is er soms echt meer tijd in de functionaliteit gestoken dan in de layout Winking my eye

151 Users online: 12 Guests (139 Unknown)
Pages generated today : 16.476
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.404.850