Ik heb een nieuwe track gemaakt en ik heb echt wel wat reacties nodig. Momenteel weet ik echt niet of ik goed bezig ben of niet. Wat respons zou me zeker kunnen verderhelpen (anders ga ik blijven spammen )
Niet helemaal mijn stijl, iets te vrolijk maar de melodie mag er zeker zijn! Mooi hoe je de twee verschillende melodie?n combineerd! ik zou alleen (persoonlijk) een andere clap gebruiken.
Me Likey! Ik zou idd zoals hier boven al gezegd voor een andere clap gaan, het klinkt een beetje als een woodblock en ik vindt het persoonlijk nogal een irritant geluid. Ik heb geen idee wat je er anders in zou moeten zetten, Ik denk een questie van uitproberen.
Ok? misschien inderdaad een andere clap proberen. Zal eens een paar claps uitproberen en ook eens een snare proberen (meestal gebruik ik een snare in plaats van een clap voor de 2de beat) Thx voor de comments
Klinkt goed; al is het totaal niet wat ik verwachtte bij de naam hehe.. Anyway; misschien iets meer decay of wat sweep aan die clap toevoegen, opzich vind ik hem niet eens zo heel vervelend. Je EQ vind ik verder ook goed afgesteld
Dacht je dat bij mijn naam of bij de tracknaam? :P
Let the magic begin
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.