dj naam gezocht
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ThomasB    posted on 13-06-2011 21:12
Hey allemaal,

Ik draai nu z'on 3 jaar en nu dit jaar draai ik voor het eerst egt op feestjes dus vind ik het wel tijd worden voor een goede dj/artiesten naam, ik sta op youtube onder de naam dj thomas bos maar die naam vind ik een beetje afgezaagt omdat dat mijn echte naam is.
Ik ben egt niet goed in namen bedenken dus ik hoop dat jullie mee zouden kunnen verzinnen, ik zoet egt een pakkende naam die de mensen niet gelijk vergeten.

een paar dingen over mij om het wat makkelijker te maken:
-naam: Thomas Bos
-leeftijd: 14
-genres: ik draai voornamelijk house, minimal house, dance en soms top-40, trance, nl-talig en apr?ski.

Ik heb tot nu toe zelf ook 2 namen kunnen bedenken en ben benieuwd wat jullie hier van vindenCool:

-(dj) Facive B/Facive T
-(dj) Easlife?

Thx
User edit by ThomasB on 13-06-2011 @ 21:13:59 (2%)

What do you think about dj naam gezocht ??

Vote :   

mrmagix    posted on 13-06-2011 21:20
Je bent hier net en je maakt je eerste fout al?Cool. Niet erg natuurlijk maar toch even op wijzen.

Het forum bestaat al enkele jaren, dus is het goed mogelijk dat als je een vraag hebt, dat die al eens is gesteld.
Als je de search functie op je linkse kant gebruikt kom je zo op het antwoord.

Om te helpen met jouw zoektocht naar het juiste stekje voor je vraag, zie hier, Het Grote Ik Zoek Een Dj Naam Topic.
Speciaal gemaakt om mensen met hetzelfde probleem als jij te helpen!

Ook wordt hier de nederlandse taal gerespecteerd. We zitten op een forum waar we graag alles van de eerste keer kunnen lezen zonder de klinkers bij de woorden te moeten verzinnen of de G in Egt om te moeten vormen naar Echt.

Oh ja, nog even dit, eerlijkheid wordt ook geapprecieerd. In je andere topic ben je 13 en heb je al 2 jaar ervaring, nu ben je 14 met 3 jaar ervaring Happy, laughing. Misschien een foutje van jouw, maar zou het vreemd vinden als je je eigen leeftijd niet goed weet.

Succes met de zoektocht!
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
User edit by mrmagix on 13-06-2011 @ 21:22:05 (2%)
AdenFarleigh    posted on 13-06-2011 21:20
.. Als het goed is hebben we hier een compilatietopic voor geopend, gebruik de zoekfunctie eerst eens Happy, laughing
2x CDJ800mk2 | CDJ850 | Korg KM-402
ThomasB    posted on 13-06-2011 21:28
ik word over 2 weken 14 dus had ik het er al neergezet, sorrieCool

This is an old Topic

No new postings for 5.193 days.
 Post CommentThat would be 173.1 months
or a whopping 14.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

165 Users online: 114 Guests (51 Unknown)
Pages generated today : 19.530
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.973.934