Dj Hampsink May Mix
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Big-x    posted on 13-06-2011 17:14
Haalloo!?

Laatst weer een mix op internet gezet (wegens lange afwezigheid op DJR niet eerder geplaatst).
Hij is te beluisteren & downloaden op mijn SoundCloud pagina.
Klik hier

Tips or comments?
(Rond de 11de minuut is er even wat mis gegaan...)

Thx
User edit by Big-x on 13-06-2011 @ 17:15:43 (25%)

What do you think about Dj Hampsink May Mix ??

Vote :   
Bonchanoize    posted on 14-06-2011 11:11
Ik ben geen grote fan van remixen, maar ik kan wel begrijpen dat dat zo'n lange mix wat toegankelijker maakt.
Beste House/electro van het moment vind ik het nu niet, maar daar valt niet echt over te twisten.
Sowieso aangename mix, ik weet niet echt wat je bedoelt op 11:00, die loop die wat in het honderd loopt?
Let the magic begin
Big-x    posted on 14-06-2011 13:16
Poster: Bonchanoize
Ik ben geen grote fan van remixen, maar ik kan wel begrijpen dat dat zo'n lange mix wat toegankelijker maakt.
Beste House/electro van het moment vind ik het nu niet, maar daar valt niet echt over te twisten.
Sowieso aangename mix, ik weet niet echt wat je bedoelt op 11:00, die loop die wat in het honderd loopt?

Bedankt voor het beluisteren en de reactieWinking my eye.

Ik gebruik juist veel remixen omdat ik merk dat mensen dit leuker vinden dan gewonen nummers.
En beste house/electro van het moment, natuurlijk is dat iedereen z'n eigen keuze, maar heb er wat neergezet om aan te zetten to luisteren.
Bij 11:00 heb ik beatmasher gebruikt, alleen die paste daar niet helemaal.
Bonchanoize    posted on 14-06-2011 13:37
Ik heb het niet van de eerste keer niet gehoord, dus dat viel wel mee.
En die afkeer van remixen is persoonlijk hoor, ik weet dat het grote publiek dat liever heeft.
Let the magic begin
Big-x    posted on 14-06-2011 13:48
Ik heb het niet van de eerste keer niet gehoord, dus dat viel wel mee.
En die afkeer van remixen is persoonlijk hoor, ik weet dat het grote publiek dat liever heeft.

Zo is dat. Kennen mensen een nummer niet, dan vinden ze het niet leuk... Een remix is voor de meeste dan de beste oplossing. En als dj moet je je af en toe (jammer genoeg) aanpassen aan het publiek.
Bonchanoize    posted on 14-06-2011 17:55
Wat ook een lekker effect kan hebben is bestaande vocals over een instrumentale track gooien. Dan draai je toch de track die je wilt, en heeft het publiek herkenning. Dan moet je natuurlijk wel aan die acappella's geraken.
Let the magic begin
Big-x    posted on 14-06-2011 17:59
Wat ook een lekker effect kan hebben is bestaande vocals over een instrumentale track gooien. Dan draai je toch de track die je wilt, en heeft het publiek herkenning. Dan moet je natuurlijk wel aan die acappella's geraken.

Klopt. Ofwel Mash-Ups zoeken (Y)

This is an old Topic

No new postings for 5.214 days.
 Post CommentThat would be 173.8 months
or a whopping 14.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

318 Users online: 105 Guests (213 Unknown)
Pages generated today : 50.762
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.386.293