Poster: JeroenU
Ik ben het ermee eens dat de header een beetje leeg is, maar daar komt vast wel nog iets. De menubuttons vinnik ok, die mogen best wel eentonig, komt lekker rustig over. Enne als je de site van content gaat voorzien, gooi er lekker veel foto's op van feesten waar je op draait en een goeie 'up-to-date' agenda, da's tenminste de reden waarvoor ik naar sites van dj's of discotheken surf.
klopt, niemand wil een 'dode' site bezoeken.
De header heb ik eigenlijk nog niet echt een idee voor, ik kan zelf ook niet met flash en photoshop (nauwelijks) werken, dus ben afhankelijk van mijn webmaster

Het idee van Phenix is idd wel leuk, een mooie actie foto, of steeds verschillende foto's die langs komen.... maar ik kan dat zelf niet, eerst maar ff de content.
De eerste pagina's zijn gevult, agenda staat gedeeltelijk online, home is gevuld alleen het tekstje onder het plaatje is nog niet goed. En de tekst is nog wat scheef. Bio / info is verstuurd en zal binnenkort ook wel online komen. Er staat inmiddels een mix online met een soort 'hoesje' met tracklist.