Akon - Right Now Bootleg
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ThaBooykies    posted on 13-06-2011 03:06
Hi People,

Hierbij mijn eerste bootleg die ik gemaakt heb. Wat vinden jullie ervan?
Geen Hidden Message (vind ik onzin):
http://soundcloud.com/braw-1/akon-right-now-braw-ft-johan

Bram - ThaBooykies

What do you think about Akon - Right Now Bootleg ??

Vote :   

Bcurly    posted on 13-06-2011 13:12
Hij is wel lekker om op de achtergrond te luisteren, maar vind het niet echt een nummer om in clubs te draaien. Je mist nog een opbouwtje + 'dance' gedeelte daarvoor zegmaar.
ThaBooykies    posted on 13-06-2011 13:31
Daar ben ik het met je eens, het heeft wel een intro en outro, maar niet echt waar het rockt.
Bram - ThaBooykies
DjVictorF    posted on 13-06-2011 16:59
Ik vind het lekker klinken hoor. Niet alles hoeft meteen met een of andere beat van Afrojack of van SHM zijn.. Deadmau5 maakte eerst ook van dit soort muziek.
Wat ik wel merk, is dat je in dit nummer af en toe met de pan loopt te klooien, dat kan je beter weglaten.
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
ThomasB    posted on 14-06-2011 12:12
Voor een eerste bootleg is ie zeker nice, maar idd je moet die pan echt weglaten.
Ik hou mezelf sinds een paar weken ook bezig met producen en bootlegs maken en ben vanplan de

M-Audio KeyRig 49 te koopen maar welk programma is nou het beste om mee te werken?
Ik gebruik nu fl studio maar ik ben daar niet helemaal te vreden over, welk programma heb jij gebruikt?

User edit by ThomasB on 14-06-2011 @ 12:13:25 (2%)
ThaBooykies    posted on 14-06-2011 14:23
Ik gebruik ook gewoon FL Studio hoor. Ik vind het wel een fijn programma, maar je moet eerst alles een beetje uitvinden. Dat is bij elk programma en je moet er niet zomaar vanuit gaan dat je het zo kunt. Je bent er zeker heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang mee bezig.

Je hoeft btw niet in zulke grote letters te typen.
Bram - ThaBooykies
ThomasB    posted on 14-06-2011 14:58
Poster: ThaBooykies
Je hoeft btw niet in zulke grote letters te typen.

nee dat ging perongeluk omdat ik iets kopieerde maar ik wist niet hoe ik dat weer uit kreegCool

en hoe heb je dat gedaan dan? hoe kan je een nummer zoals die van akon in fl studio krijgen en bewerken?
BCDR    posted on 14-06-2011 16:08
Zelf beat maken en alleen de acapella gebruiken.
ThomasB    posted on 14-06-2011 16:12
heb jij dan nog sample packs gedownload ofzow?
en welke dan?Cool
BCDR    posted on 14-06-2011 16:15
House packs gekocht. Moet je maar kijken op Google.
ThaBooykies    posted on 14-06-2011 16:16
Hoe BCDR het zegt heb ik het ook gedaan!
Bram - ThaBooykies
ThomasB    posted on 14-06-2011 16:37
Ja ik heb daar ook voor gekeken maar ik zou niet weten welke goed is omdat je niet weet wat erin zit...
iemand suggesties?
ThaBooykies    posted on 14-06-2011 16:57
Wij kunnen niet ruiken wat jou smaak is, dus ga zoeken op youtube. Daar staan wel een aantal tune video's hoe alles klinkt.
Bram - ThaBooykies

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

211 Users online: 51 Guests (160 Unknown)
Pages generated today : 45.099
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.380.630