Oliviero bootleg [OUT NOW @BEATJUNKS]
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Oliviero    posted on 12-06-2011 23:38
Hallo iedereen,

Dit weekend ben ik begonnen aan een bootleg van ''ian carey ft bobby anthony & snoop dop - last night''.
Ik vind hem al aardig gelukt, maar ik wil nog graag wat feedback, zodat ik hem nog kan aanpassen.

www.soundcloud.com/djoliviero

Alle kritiek is welkom. Beoordeel het aub kritisch, daar heb ik het meeste aan !

ik zou ook graag willen weten of mensen dit zouden willen draaien.

EDIT: nu verkrijgbaar op Beatjunks ! download link staat in hidden message

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
www.soundcloud.com/oliverheldens
User edit by Oliviero on 16-06-2011 @ 17:32:52 (41%)

What do you think about Oliviero bootleg [OUT NOW @BEATJUNKS] ??

Vote :   

JMwan    posted on 13-06-2011 00:45
je synth word naar mijn idee behoorlijk random weggedrukt door je kick...wat overigens vaker in jou tracks te horen is.

maar goed als je dat fixt is het wel een geslaagde bootleg!
ThomasB    posted on 14-06-2011 16:20
nice, maar idd je synth wordt helemaal weggedrukt door je drum.
en btw welk programma gebruik jij? dit kan je toch niet maken met fl studio?
User edit by ThomasB on 14-06-2011 @ 16:33:37 (100%)
ThaBooykies    posted on 14-06-2011 16:59
Ik snap niet waarom je steeds beweert dat je dit niet kan maken met FL Studio. Grote DJ's (o.a. Alvaro) gebruiken ook gewoon FL Studio!
Bram - ThaBooykies
Oliviero    posted on 14-06-2011 17:42
Poster: ThomasB
nice, maar idd je synth wordt helemaal weggedrukt door je drum.
en btw welk programma gebruik jij? dit kan je toch niet maken met fl studio?

hoe bedoel je?
FL is een uitstekend programma waarmee je kwalitatief dezelfde dingen kan maken als met welk programma dan ook. Bovendien zit FL heel simpel in elkaar en is het heel?makkelijk om te leren hoe alles werkt.?ik produce pas 7 of 8 maanden en ik denk dat als ik met een ander programma was gaan producen dat het dan veel langer had geduurt, voordat ik het eenmaal door had.

ik heb nog ff gekenen naar de drums en bassline en jullie hadden idd gelijk; ze zaten elkaar in de weg.
dat heb ik dus aangepast en ik heb ook de electro bassline wat meer high gegeven.
ik zal straks de nieuwe versie uploaden.
Bonchanoize    posted on 14-06-2011 17:52
Als je denkt dat dit niet kan in flstudio, dan is dat omdat je er te weinig over weet.
Wat meer high geven kan idd een oplossing zijn, maar zorg ervoor dat het niet te schel klinkt, want dat probleem heb ik vaak. Je kan ook wat mid weghalen uit je drums, maar dan kan het zijn dat je drums weggedrukt worden. Het is een beetje een evenwicht zoeken.
Let the magic begin
Oliviero    posted on 14-06-2011 18:01
Poster: Bonchanoize
Als je denkt dat dit niet kan in flstudio, dan is dat omdat je er te weinig over weet.
Wat meer high geven kan idd een oplossing zijn, maar zorg ervoor dat het niet te schel klinkt, want dat probleem heb ik vaak. Je kan ook wat mid weghalen uit je drums, maar dan kan het zijn dat je drums weggedrukt worden. Het is een beetje een evenwicht zoeken.

de mid van de kick drukt niet weg. of misschien is het te hard gesidechained
ThomasB    posted on 14-06-2011 18:16
ja misschien snap ik het nog niet goed, maar al de tracks die ik in fl probeer te maken zijn allemaal lelijk, hoe laat je bijvoorbeeld van een synth geleidelijk het volume oplopen? en hoe maak je dr een filter in? als ik mn sample afspeel dan kan ik wel met de knop filter het aanpassen maar ik kan die bijvoorbeeld niet automatisch in de track zetten?
Bonchanoize    posted on 14-06-2011 18:22
Dat doe je dmv automation clips, zoek maar wat tutorials op youtube.
@Oliveiro, dat kan ook. Maar ik bedoel, in plaats van high toe te voegen aan je synth zou je ook high en/of mid kunnen weghalen uit je drums. Maar ik weet niet hoe je drums momenteel ge-eq't zijn dus het kan ook zijn dat dit je 0 verderhelpt :P
Let the magic begin
Oliviero    posted on 14-06-2011 18:45
Poster: Bonchanoize
Dat doe je dmv automation clips, zoek maar wat tutorials op youtube.
@Oliveiro, dat kan ook. Maar ik bedoel, in plaats van high toe te voegen aan je synth zou je ook high en/of mid kunnen weghalen uit je drums. Maar ik weet niet hoe je drums momenteel ge-eq't zijn dus het kan ook zijn dat dit je 0 verderhelpt :P

haha oke :P iig thx voor je feedback ! kan ook zijn dat je wel gelijk hebt hoor, maar is het in deze nieuwe versie wel goed??
ThomasB    posted on 14-06-2011 19:25
deze nieuwe versie is veel beterCool
Oliviero    posted on 14-06-2011 19:40
Poster: ThomasB
deze nieuwe versie is veel beterCool

fijn om te horen :D
heb hem net rondgestuurd via de mail en heb support van Kama Qu. hij gaat hem in de zomervakantie in griekenland spinnen !
Bonchanoize    posted on 14-06-2011 19:45
Deze nieuwe versie is inderdaad wel vet. Vooral het stuk op 1:00 zit veel diepte in, daar slaag ik momenteel niet in.
Let the magic begin
HarmenH    posted on 14-06-2011 19:47
Ken je mij weer mailtje sturen?Cool

This is an old Topic

No new postings for 5.214 days.
 Post CommentThat would be 173.8 months
or a whopping 14.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

207 Users online: 60 Guests (147 Unknown)
Pages generated today : 31.316
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.366.847