Hey iedereen! Ik moet volgende week draaien voor 900 man in voorprogramma Sascha Visser & Dean Saunders en ook nog eens?aangenomen bij nieuw radiostation waar wereldberoemde DJ draait! Probleem; Ik heb geen DJ Naam... Eerst DJ M!keyy-V. toen DJ Miguel Pajaro wat bijna niemand kan schrijven/uitspreken.. Heb dringend een goede naam nodig, help?!? Misschien DJ Qualix, van kwaliteit zeg maar en komt redelijk professioneel over. Ik vind DJ Devious & Vato Gonzalez, Alvaro, Don Diablo onwijs vette namen. Ik ben redelijk klein, dus misschien daar iets mee. Moet wel professioneel klinken omdat ze dan een ander beeld van je hebben dan DJ Littleboy. Als jullie het daar niet mee eens zijn, dat kan. Ik heb echt heel snel een DJ naam nodig omdat het radiostation vanaf morgen gaat promoten en ik heb gewoon een goede DJ naam nodig. Als ik niks anders krijg dan; DJ M!keyy of DJ M!keyy-V. (1e denk ik beter) DJ Miguel Pajaro DJ Qualix
www.facebook.com/michaelmillerofficial
What do you think about DJ Naam nodig (Urgent) ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Geen Vogels of Birds. Vato heeft hele vette naam, maar die is ook makkelijk te onthouden en uit te spreken. Ik wil wel een naam die niet misstaat op een poster, snap je?
Bijvoorbeeld Beatunite van DJR heeft Benno Revelli. Strakke, mooie naam. 'Nepachternaam' in andere taal (strak + uit te spreken) beste optie lijkt mij.
Waardeer de hulp zeker! Brengt me op aardige idee?n. Het is moeilijk te beschrijven wat ik liefst wil voor soort naam. Dank voor alle hulp. Beste tot nu toe nog steeds Michael Miller. 2 M'en achter elkaar, klinkt strak, lekker,?uitspreekbaar, past op poster en is niet kinderachtig.
En ik zou heel graag willen dat een MOD mijn username hier op DJR verandert, al meerdere keren aangegeven. Mikeyy-V was mijn 1e, haha. 1? jaar geleden serieus?begonnen.
Nee, meerdere keren gelezen dat W.I.M. of Lead kan veranderen.
www.facebook.com/michaelmillerofficial
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.