DJ Naam nodig (Urgent) (1/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MichaelMiller    posted on 12-06-2011 22:09
Hey iedereen!
Ik moet volgende week draaien voor 900 man in voorprogramma Sascha Visser & Dean Saunders en ook nog eens?aangenomen bij nieuw radiostation waar wereldberoemde DJ draait! Probleem; Ik heb geen DJ Naam... Eerst DJ M!keyy-V. toen DJ Miguel Pajaro wat bijna niemand kan schrijven/uitspreken.. Heb dringend een goede naam nodig, help?!? Misschien DJ Qualix, van kwaliteit zeg maar en komt redelijk professioneel over. Ik vind DJ Devious & Vato Gonzalez, Alvaro, Don Diablo onwijs vette namen. Ik ben redelijk klein, dus misschien daar iets mee. Moet wel professioneel klinken omdat ze dan een ander beeld van je hebben dan DJ Littleboy. Als jullie het daar niet mee eens zijn, dat kan. Ik heb echt heel snel een DJ naam nodig omdat het radiostation vanaf morgen gaat promoten en ik heb gewoon een goede DJ naam nodig.
Als ik niks anders krijg dan;
DJ M!keyy of DJ M!keyy-V. (1e denk ik beter)
DJ Miguel Pajaro
DJ Qualix

www.facebook.com/michaelmillerofficial

What do you think about DJ Naam nodig (Urgent) ??

Vote :   

bambamstudio    posted on 12-06-2011 22:09
DJZN Die Jay Zonder Naam
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
User edit by bambamstudio on 12-06-2011 @ 22:10:20 (26%)
Aziaat    posted on 12-06-2011 22:14
DJ Z-RO en nee ik beledig je niet maar ik zag die Z van BamBam en op een af andere manier dacht ik aan ZERO :p
Henri_D    posted on 12-06-2011 22:25
Is het niet wat vervelend om een gesprek op 3 verschillende plaatsen te gaan voeren? Begrijp dat je er wat druk achter wil plaatsen?Cool maar je beide topics stonden al bovenaan de lijst. En zie m'n reactie ander topic.
Lucalicious    posted on 12-06-2011 22:30
Miguel Pajaro vind ik erg vet!
MichaelMiller    posted on 12-06-2011 23:06
Haha, sorry Henri-D, maar dacht dat meer zou helpen inderdaad.
Ik heb tijdje Miguel Pajaro gehad en vond het ook echt vet maar het probleem is, ik snap niet hoe, dat anderen miquel zeggen en gewoon niet uit kunnen spreken. Ik zelf zou er geen moeite mee hebben. Nu DJ Qualix. Goed ofniet? En andere DJ namen. Die Z-Ro is creatief alleen DJZN, uhm... Ook wel alleen wordt hem niet denk ik. Thanks voor reacties!
MichaelMiller    posted on 12-06-2011 23:06
Kan ik mijn screenname veranderen & hoe?
bambamstudio    posted on 12-06-2011 23:33
mailtje?naar de admin
Airstate    posted on 12-06-2011 23:36
Sowieso zou ik nooit een DJ naam gebruiken die begint met DJ. Als je een gewone naam gebruikt klinkt het meer alsof je artiest bent ipv een 'regular DJ'. Maar een DJ naam is iets wat je inene te binnen schiet, zo heb ik er.... eens tellen, stuk of 5 gehad voordat ik op Masta-D kwam. Waarom is mijn naam dan Airstate? tja, die naam kan niet veranderd worden. Anyway, everything without DJ dus :P
Bonchanoize    posted on 12-06-2011 23:46
Trouwens vind ik wel dat een dj-naam persoonlijk is, en dat je hem dan ook zelf moet verzinnen. Zelfs als hij suckt lijk de beesten, het is de muziek die telt. Ik denk ook niet dat je later een topic gaat openen voor iemand een melodie te verzinnen voor jou.
Let the magic begin
bambamstudio    posted on 13-06-2011 08:28
Poster: Airstate
Sowieso zou ik nooit een DJ naam gebruiken die begint met DJ. Als je een gewone naam gebruikt klinkt het meer alsof je artiest bent ipv een 'regular DJ'. Maar een DJ naam is iets wat je inene te binnen schiet, zo heb ik er.... eens tellen, stuk of 5 gehad voordat ik op Masta-D kwam. Waarom is mijn naam dan Airstate? tja, die naam kan niet veranderd worden. Anyway, everything without DJ dus :P

Helemaal mee eens !!!!
MichaelMiller    posted on 13-06-2011 11:19
De muziek is ontzettend belangrijk, het belangrijkst zelfs. Toch krijgen mensen een ander beeld van je als je de naam Mikeyy hebt of de naam Qualix. Als Ti?sto DJ Thijs was, was hij ook niet wereldberoemd. Namen als Devious & Defnik zijn ontzettend gaaf. Ik had ontzettend snel een naam nodig voor jingles e.d. ter promotie nieuwe radiostation. Kwaliteit-Quality-Qualix, het gaat om de muziek. Ik heb op Google in een lijst DJ Quality als suggestie?gevonden. Ik dacht aan Qualix, maar dacht ook dat ik die ooit eerder had gehoord. Ik ging zoeken op Soundcloud, Google, Twitter maar een iemand heeft dat ooit gehad bij radio-iets maar het bestaat nu niet dus ik zal eer geen last van krijgen. Bonchanoize attendeerde mij dat ergens bij forum stond hier dus daar zou het dan van komen. Ik beschouw het niet als jatten, aangezien ik net zag dat diegene ook niet zo heet maar dat het dus suggestie was. Het was ook niet persoonlijk. Ik gebruik deze iig voor radio met jingles e.d. maar live kies ik misschien andere naam. Mike Mazu, fantastische DJ, had eerst als naam Chaozz. Hij gebruikt ze af en toe door elkaar maar stel ik word beroemd dan natuurlijk een naam. Ik moet er nu gewoon een kiezen. Nu Qualix dus.
Bcurly    posted on 13-06-2011 13:08
Goede naam hoor qualix!

En nog even iets, je hoeft echt niet in elk stukje te schrijven dat je bij de radio gaat werken en voor 900 man mag draaien. Ik denk dat menig djr lid daarvan nu wel op de hoogte van is Happy, laughing
MichaelMiller    posted on 13-06-2011 13:43
@Bcurly? 2 redenen;
-Trots
-Echt snel nodig dus (DJ Naam)

Ik hou er vanaf nu wel mee op, haha! Grtz!
Ashley    posted on 13-06-2011 13:57
Miguel Pajaro vind ik wel vet
Wat je vaak ziet/ook mooi staat is dezelfde begin letter nemen voor ook je 2e naam. dus:
Miguel Majaro

Ik denk dan ook meteen aan Miguel Major (Major=''groots' groots als dj, en misschien ook wel weer een grappige toevoeging omdat je zelf zoals je aangeeft best klein bent!')

Volgens mij is dat best een toffe naam, en de moeilijkheidsgraad valt best wel meeHappy, laughing
Maar wat nou als het lukt, mama?
User edit by Ashley on 13-06-2011 @ 13:58:59 (37%)
TH3llC    posted on 13-06-2011 15:27
migual major vind k ook wel een goede^^
MichaelMiller    posted on 13-06-2011 16:11
Major is inderdaad echt vet bedacht. Thanks Ashley! Zal er over nadenken.
Ashley    posted on 13-06-2011 21:49
LADIES AND GENTLEMEN I PROUDLY PRESENT TO YOU YOUR DJ FOR TONIGHTTTTT:

MIGUEL MAJORRRRRR

*applaus*

klinkt best vetHappy, laughing np!
mrmagix    posted on 13-06-2011 21:52
Poster: Ashley
LADIES AND GENTLEMEN I PROUDLY PRESENT TO YOU YOUR DJ FOR TONIGHTTTTT:

MIGUEL MAJORRRRRR

*applaus*

klinkt best vetHappy, laughing np!

SHOW YOUR RESPECT FOR MIGUEL MAJORRRR :D

Inderdaad, klinkt echt wel! Heb hier staan roepen thuis en het ging best wel goed met die naam Cool Vooral de 'R' kan je super lang laten klinken x^D
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Bonchanoize    posted on 13-06-2011 21:54
Hoe spreek je dat in godsnaam uit? De voornaam is spaans en de achternaam is engels
Let the magic begin
jannickv    posted on 13-06-2011 21:57
Poster: Bonchanoize
Hoe spreek je dat in godsnaam uit? De voornaam is spaans en de achternaam is engels

zei Bonchanoize xD
mrmagix    posted on 13-06-2011 21:59
Poster: jannickv
zei Bonchanoize xD

1- 0
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Henri_D    posted on 13-06-2011 22:02
haha die 1-0 is feit, maar heel eerlijk was dat ook mijn eerste bedenking hoor...?

Hou het spaans of engels, mengen vind ik wat onnatuurlijk overkomen
Ashley    posted on 13-06-2011 22:30
hmm dat is bij nader inzien wel een ding ja.. dan zou je er; Miguel Mayor van moeten makenHappy, laughing mayor is major in het spaans!
MichaelMiller    posted on 13-06-2011 23:58
Creatieve mensen hier zeg! Haha, thx voor jullie hulp!
Bonchanoize    posted on 14-06-2011 08:09
Bonchanoize is geen enkel probleem om uit te spreken, aangezien nonchalant ook een engels woord is.
Let the magic begin

226 Users online: 22 Guests (204 Unknown)
Pages generated today : 17.145
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.825.604