oordoppen voor dj én uitgaan (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Sebasz    posted on 10-06-2011 14:39
Hey DJ's!
Ik weet dat hier al eerder topics over zijn geweest, maar daar ging het eigenlijk om doppen voor dj's / monitoring, ?f doppen voor het uitgaan.

Maar sinds ik vanochtend terugkwam van de stad heb ik nu nog steeds dat ik dof hoor, het geluid stond echt verschrikkelijk hard. En omdat ik de laatste tijd ook veel meer draai vind ik het nu dus wel tijd worden voor goede (op maat gemaakte) oordoppen. Het liefst voor het draaien, ?n geschikt tijdens het uitgaan. Dat je ze bijna niet ziet zitten als je in de stad loopt.

Maar kan dit uberhaupt wel? Heb verder niet zo veel verstand van wat geschikt is voor het een of het ander, dus ik weet niet of ik normale doppen ook kan gebruiken voor het draaien en vice versa.

Ik hoef niet per se in ear monitors, want ik wil gewoon met mijn headphone kunnen blijven mixen, af en toe opzetten zegmaar. Dus niet de hele tijd dat ding op me kop Cool Hoop dat iemand me wat tips kan geven.

Thanks!

What do you think about oordoppen voor dj én uitgaan ??

Vote :   

Bootstrap    posted on 11-06-2011 17:09
Poster: Beatunite
Linkje? Happy, laughing

Mag niet h? Cool Zoek maar op Earproof monitor T15.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
BennoRevelli    posted on 11-06-2011 17:16
Poster: Bootstrap
Mag niet h? Cool Zoek maar op Earproof monitor T15.

Oowneej? ooit gehoord van een PB :P
Nee had het al gevonden man Winking my eye
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
ceesietopc    posted on 11-06-2011 17:21
Poster: Beatunite
Kun je iets duidelijker zijn? Winking my eye

Of jij de andere filters (wit en zilver) van je MusicSafePro ook gebruikt / hebt getest. Winking my eye Ik heb de zilveren en de gouden geprobeerd, eventjes, en weet nog niet precies wat ik heb aan dat verschil in demping.
BennoRevelli    posted on 12-06-2011 11:13
Poster: ceesietopc
Of jij de andere filters (wit en zilver) van je MusicSafePro ook gebruikt / hebt getest. Winking my eye Ik heb de zilveren en de gouden geprobeerd, eventjes, en weet nog niet precies wat ik heb aan dat verschil in demping.

Ja heb ik! Ik merkte wel degelijk verschil. Vooral in het laag en hoog dempt het gouden filter stukken meer.
Die witte zijn echt voor lichte demping, lang niet genoeg voor een gemiddeld Feest.
Zilver zou redelijk safe moeten zijn maar..
Ik ga liever voor helemaal Safe en doe nu altijd die gouden filters in. Of anders natuurlijk gewoon mijn op maat gemaakte Filterz of Earproof.
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
Ashley    posted on 12-06-2011 11:33
Dit topic komt perfect op tijd voor mij Happy, laughing

Ik heb namelijk sinds half jaar ook filterz
Maar ben ze een week geleden verloren......
Ik had er dus ook moeite mee te draaien met deze oordoppen omdat het voor me gevoel gewoon echt lastig te horen was als ik ze in had. Het gebeurde dan ook heel vaak dat ik ze halverwege m'n set eruit haalde. Vond het geluid wat de filter wel doorliet ook niet super helder ofzo.

Dus ik zit nu in dubio, of nieuwe bestellen (heb nog wel mijn op maat gemaakte pasvormpjes of hoe noem je dat)
Of voor betere gaan. Als ik zo de reacties hier lees wordt het: voor betere gaan !!!Cool
Maar wat nou als het lukt, mama?
User edit by Ashley on 12-06-2011 @ 11:34:14 (1%)
Bouncy    posted on 12-06-2011 11:37
Poster: Ashley
Dit topic komt perfect op tijd voor mij Happy, laughing

Ik heb namelijk sinds half jaar ook filterz
Maar ben ze een week geleden verloren......
Ik had er dus ook moeite mee te draaien met deze oordoppen omdat het voor me gevoel gewoon echt lastig te horen was als ik ze in had. Het gebeurde dan ook heel vaak dat ik ze halverwege m'n set eruit haalde. Vond het geluid wat de filter wel doorliet ook niet super helder ofzo.

Dus ik zit nu in dubio, of nieuwe bestellen (heb nog wel mijn op maat gemaakte pasvormpjes of hoe noem je dat)
Of voor betere gaan. Als ik zo de reacties hier lees wordt het: voor betere gaan !!!Cool

Nooit bezuinigen op je meest kwetsbare en belangrijkste instrument Winking my eye
zrcl0272    posted on 12-06-2011 13:56

Earproof staat namelijk op tomorrowland, ik heb net mij even aangemeld om even langs te komen op hun stand daar. Misschien wel een gelegenheid om daar eens langs tegaan, als je natuurlijk kaarten hebt kunnen bemachtigen voor het festival Cool.
T-to-the-J    posted on 12-06-2011 15:09
Ik ga binnekort eens earproof PartyPlugs proberen, 12 euro bij de apotheek!
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!

This is an old Topic

No new postings for 5.194 days.
 Post CommentThat would be 173.1 months
or a whopping 14.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

174 Users online: 134 Guests (40 Unknown)
Pages generated today : 19.285
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.973.689