Poster: RAS
@One Soul: elke frequentie is schadelijk als het te hard gaat.
Poster: Bootstrap
Mijn doppen waren bijna ?180 trouwens, maar ik zou NIET voor goedkopere oordopppen gaan. Dan doe je ze namelijk nooit in. Zelfs de Filterz zijn minder goed, die heeft mijn maat en die doet ze liever niet in.
Ik gebruik mijn Exinore ER15's voor stappen en draaienWerkt perfect! Doordat ze een vlakke demping hebben kun je ze heel goed gebruiken tijdens het draaien en heb je tijdens het stappen het gevoel alsof je ze niet in hebt. Dan moet je ze wel gelijk indoen als je ergens naar binnen loopt. Ik kan echt niet meer zonder. Pas als je die dingen hebt besef je hoe erg je je oren verneukt als je naar een feestje gaat.
Poster: ceesietopc
?
Wel viel me toen ??n ding op:
Als je een zaal binnenstapt zonder oordoppen in, en daarna met oordoppen is het echt enorm wennen. Ik was persoonlijk een beetje het party gevoel kwijt toen, het geluid was dof voor mijn gevoel (of misschien gewoon te zacht, gebruikte de goudkleurige filters, dus de meest dempende). Iemand die dit herkent?
Poster: ceesietopc
@beatunite
Jij gebruikt die andere filters gewoon niet?
Poster: Bonchanoize
Hij is er nog niet door hoor, de wet.
Poster: Bvanleeuwen
Ik heb uitvoerig alles van Earproof gelezen en gewoon de ER-15 besteld.
Kwam een vrouwtje met een soort pistool bij mij thuis langs, ze spuit dat spul in je oor en niet lang later sturen ze de oordoppen naar je thuis toe. De filter kan je er overigens uit halen. Je kunt dan extra filters bij bestellen of de standaard mee geleverde 'afsluiting' erop zetten.!
Poster: MaykFroix
Volgens mij zijn het trouwens dezelfde als waar Bootstrap het over heeft? Elacin & Exinore gebruiken dezelfde filters dacht ik? Correct me if I'm wrong...
Je kunt deze oordoppen trouwens voor ?200 ombouwen tot in-ear monitors als je dat zou willen.