DJ's gezocht voor radiouitzendingen!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

-Joost-    posted on 09-06-2011 17:16
Geachte DJ's,

De Stichting Leidse Evenementen Radio is op zoek naar DJ?s die in de periode van 28 september tot en met 4 oktober een live set willen doen in een nacht uitzending van de evenementenzender ?3 Oktoberradio? uit Leiden.
In het kader van het Leidens Ontzet zijn er gedurende deze periode grote feesten in de Leidse binnenstad, waar tienduizenden bezoekers op af komen. Gedurende deze periode zendt ?3 Oktoberradio? 24 uur per dag live uit in de ether op 107.0 FM(te ontvangen in het noordwestelijk deel van Zuid-Holland) en via een stream op internet, met bezoekersinformatie, achtergronden, live reportages vanuit de stad en live muziek. Daarbij trekken we nu al duizenden luisteraars, ondanks dat dit project pas enkele jaren oud en nog volop in ontwikkeling is.

Deze uitzendingen worden verzorgd door de Stichting Leidse Evenementen Radio, een non-profit organisatie die zich bezig houdt met het verzorgen van radio-uitzendingen in alle soorten en maten. Vanaf alleen technische ondersteuning bij bijvoorbeeld lokale omroepen tot het volledig zelfstandig opzetten van evenementen zenders in de Leidse regio.

De nachtelijke uren van 3 Oktoberradio zouden wij, afgewisseld met reportages, graag opvullen met live acts van diverse DJ?s. Hierbij krijgt de DJ een uitgebreide mogelijkheid om zich te promoten, een perfecte kans voor opkomende talenten uit de omgeving Leiden of daarbuiten.

De uitzendtijden en andere voorwaarden worden in overleg met de artiesten bepaald, wij staan daarnaast altijd open voor suggesties!

Ge?nteresseerd? -> Stuur een demo, een omschrijving van je act en eventuele vragen naar: joost@sler.nl

Met vriendelijke groeten,

Joost Berg
Stichting Leidse Evenementen Radio

What do you think about DJ's gezocht voor radiouitzendingen! ??

Vote :   

BennoRevelli    posted on 09-06-2011 17:25
Leuk idee, zeker voor de mensen uit de omgeving daar!
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
Bootstrap    posted on 09-06-2011 17:50
Leuk, ik ga wel een mailtje sturen Happy, laughing
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Bjorn1419    posted on 09-06-2011 17:50
ik woon naast leiden, maar de nacht van 3 oktober is toch wel voor de leidenaren de nacht om met zijn allen lekker leiden in te gaan en veel te zuipen dus ik zou het wel jammer vinden als ik die nacht zou moeten missenCool
misschien dat mensen hem dan op een andere datum bij jullie kunnen opnemen, in plaats van live?
-Joost-    posted on 09-06-2011 18:43
Poster: Bjorn1419
ik woon naast leiden, maar de nacht van 3 oktober is toch wel voor de leidenaren de nacht om met zijn allen lekker leiden in te gaan en veel te zuipen dus ik zou het wel jammer vinden als ik die nacht zou moeten missenCool
misschien dat mensen hem dan op een andere datum bij jullie kunnen opnemen, in plaats van live?

Het gaat om de periode van 28 september tot 4 oktober, dus niet alleen de nacht van 3 oktoberCool?Daarnaast?zouden van te voren opgenomen tapes ook een mogelijkheid zijn, maar dat moeten we dan even verder afstemmen. Het gaat om tijdsloten tussen 00:00 en 06:00.

De nacht van 3 oktober houden we zoveel mogelijk?live, omdat er dan ook?geregeld reportages?vanuit de binnenstad worden uitgezonden (O.a. de '3 Oktober Kroegenkeuring'). De liveverslaggeving blijft soms tot een uurtje of 05:00 doorlopen,?en vanaf 06:00 beginnen?de herhalingen en vervolgens de ochtendprogrammering. ????
Bjorn1419    posted on 09-06-2011 18:46
okeee, dan ga ik binnenkort even een mixje maken en dan stuur ik hem op!?

edit:

nog iets waar jullie naar op zoek zijn? tech house, progressive, electro?
User edit by Bjorn1419 on 09-06-2011 @ 18:49:58 (100%)
Bcurly    posted on 09-06-2011 19:26
Hebben jullie daar DJ apparatuur staan lijkt mij? En zo ja, wat?
Bonchanoize    posted on 09-06-2011 19:46
Moet je ter plekke komen voor die set of kan die opgestuurd worden? Ik begrijp wel dat jullie dit niet zouden toelaten en liever lokaal dj-talent zouden promoten.?
Maar vragen staat vrij, dus ik dacht, even polsen.
Let the magic begin
jeffrey412    posted on 09-06-2011 20:08
Een beetje te ver weg voor mij helaas.. Kom uit Emmen
DJ Mol / twitter: @DJJeffreymol
Lucalicious    posted on 09-06-2011 20:20
klinkt leuk! ik ga binnenkort eens een mixje maken, hoelang moet ie ongeveer zijn? 30 min?
-Joost-    posted on 09-06-2011 23:16
We willen naast de echte liveacts (incl. interview en dergelijke),?zeker ook opgenomen tapes uitzenden. Je zou?er dan aan kunnen denken dat bijvoorbeeld tussen?00:00 en 03:00 livesets te horen zijn en vanaf 03:00 de mixtapes.??

Bij ons geldt ook altijd de regel: Hoe meer zielen hoe meer vreugt! Oftewel, we willen zoveel mogelijk mensen de kans geven om hun kunsten op de radio te kunnen vertonen! De voorkeur gaat daarbij wel uit naar lokale talenten, maar aangezien we het hier over zo'n 40 uur aan zendtijd hebben is er voldoende ruimte voor andere initiatieven.

Qua stijl maakt het ook allemaal niet zoveel uit; we zijn metname opzoek naar 'gangbare' house/dance, maar later in de nacht is er zeker ook ruimte voor de wat meer alternatieve stromingen (minimal bijvoorbeeld).

Als alles volgens plan verloopt komt er in een aparte ruimte in?het 'studiocomplex' een DJ booth, met het standaard pioneer spul. Het inprikken van eigen appratuur is?uiteraard mogelijk.?Wil je het helemaal spannend maken: we kunnen allerlei?draadloze verbindingen met andere locaties in en rond leiden maken...???
Bonchanoize    posted on 10-06-2011 08:09
Ik ga dit weekend een mixje opnemen. Die vroege uurtjes zou ik graag voor jullie verzorgen.
Het zal tussen electro house en nu-disco hangen, en ik zal er wat Belgisch materiaal tussen gooien, kwestie van een beetje mijn natie te promoten.
Let the magic begin
Yani    posted on 10-06-2011 11:38
Ik ga dit ook wel proberen.

Volgende week even opnemen !
Bcurly    posted on 10-06-2011 16:41
Mail gestuurd!
Chrizadelic    posted on 19-08-2011 12:47
Haha dat is toevallig, ik kom uit Leiden!

Ga zeker een e-mail sturen.
Dj
Bootstrap    posted on 19-08-2011 13:07
Oei ik zie net dat ik hier helemaal geen mail naartoe heb gestuurd, ik stuur er straks eentje! Ik hoop dat ik nog niet te laat ben Happy, laughing

edit: mail is verstuurd!
User edit by Bootstrap on 19-08-2011 @ 15:43:35 (20%)
Lucalicious    posted on 19-08-2011 13:27
ik heb eindelijk mijn laptop, ik ga zo snel mogelijk proberen een mixje op te nemen!
main    posted on 19-08-2011 16:05
@luuk: wat was er met je laptop dan? ik ga ook eens een mixje opnemen!
Lucalicious    posted on 20-08-2011 15:33
@kain: haha ja die was gecrashed :P
Bootstrap    posted on 21-08-2011 00:52
Infomail is binnen, top! Happy, laughing

This is an old Topic

No new postings for 5.124 days.
 Post CommentThat would be 170.8 months
or a whopping 14 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

164 Users online: 113 Guests (51 Unknown)
Pages generated today : 19.524
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.973.928