Titel
Freevox DJ Club 2e generatie
Staat
gebruikt, lees beschrijving
Prijs
NOTK
Transport
Ophalen, is erg groot.
Beschrijving
Te koop; Freevox DJ club mengpaneel. Eentje voor de kenners.
Laurent Garnier, Carl Cox, de grootste namen hebben op deze mengpanelen gedraaid, elke grote club in Frankrijk had er een.?
Waarschijnlijk het beste mengpaneel ooit gebouwd in Europa. Volgens vele is de sound ongeevenaard, blaast de Amixes, Dynacord en Rodecs uit het water. Ik heb een Rodec, dus geloof me maar hierop.
Reden dat ie weggaat is omdat ie een aarde probleem heeft wat ik niet zoek op te lossen.
Waarschijnlijk slechte (oude) soldeer verbindingen op de RCA aansluitingen.?
Spincity in Nijmegen heeft hem gerepareerd, maar hebben enkel IC's vervangen, wat niet geholpen heeft.
Verder doet de PFL level meter het niet goed. Maar deze heb je niet echt nodig.
Verder zit dit mengpaneel bomvol met super elektronica. overal dikke ALPS knoppen, ALPS K-type faders.?
Heeft dus wat werk nodig. Voor de verzamelaar of hobbyist. Als dit mengpaneel goed werkt, dan heb je een mixer die gewoon geen concurrentie heeft. echt een superdik apparaat.
In 2004 kon je deze voor zo'n 1800 euro kopen. Ik vraag, gezien het werk maar ook gezien de zeldzaamheid (zoek maar eens op Freevox DJ club, je vindt voornamelijk topics van mij) 250 euro. Hier kan uiteraard over gepraat worden.
Gearbase item