even voorstellen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Aziaat    posted on 09-06-2011 10:47
Dag allen,

Ik ben heel erg nieuw met djresource.eu dus wou me toch nog even voorstellen Winking my eye
Ik ben Lander en ben al een tijdje bezig met dj'en op een heel toevallige manier.
Ben een eerste jaars student op de unief en er was een (toch wel redelijk amateuristische) dj-contest waarin ik en een vriend meededen.
We hadden al eens op kleine feesten voor muziek gezorgd en hadden nog zo'n Hercules Dj control MP3 liggen (zonder geluidskaart).
Tot onze verbazing waren we toch uiteindelijk tweedes ge?indigd en dit viel in smaak bij de vele leden van het praesidium.
We mochten af en toe gaan draaien de zondagavond in onze lokale studentencaf? en daar is de bal beginnen rollen. Wat een paar zondagen waren, werden al snel heel wat zondagen en uiteindelijk heel wat fuiven.
Na een paar maand hebben we een goede aankoop gedaan naar een deftige midi-controller nl. de Traktor Kontrol S4 en dat was gewoon hemels om mee te draaien.
Verdienen deden we niet, wel kregen we gratis toegang en gratis drank de hele avond.
Nu wou ik al sinds een aantal weken een eigen setje (want de S4 was toch van mijn vriend, hij betaalde die) en heb ik met mijn spaarcenten een 2ehandse set gevonden van Technics SL1200's; voor te beginnen waarschijnlijk teveel maar ik wist gewoon, ooit koop ik ze toch (ze waren nog praktisch nieuw; nog garantie en sinds ze uit productie zijn... wie weet hoeveel ze later wel niet kosten...)
Jammer genoeg zijn het nu examens maar deze zomer ben ik van plan om de TT's meester te worden Winking my eye

Hopelijk ga ik hier veel steun en hulp krijgen want ook al draai ik al een goed jaartje, ervaring opdoen kan altijd nog.
Vind het ergens jammer dat ik hier niet eerder ben opgekomen, want tot nu toe draaiden we constant op 'gevoel', we vonden onze eigen weg in de djwereld wat me toch wel ergens een heel klein beetje trots maakt Winking my eye