Poster: OneSoul
Ik heb eigenlijk nog een bijkomende vraag.
Is het ingewikkeld om 2X CDJ 2000 en DJM 900 aan te sluiten?
Ik zou ze graag gebruiken met Rekordbox, vanaf mijn pc alle muziek afspelen, ik heb al wat opzoekwerk gedaan, en heb gezien dat ik dan een router nodig heb, klopt dit?
Zou iemand we wat meer info kunnen geven hierover?
Mag ook in PM, maakt niet uit.
Poster: ceesietopc
Om even aan te vullen:
De term switching hub ken ik niet, normaal wordt er gepraat over 'hubs' en 'switches'. Je moet een switch zien als de opvolger van een hub. Intern werkt het anders qua adressering, belangrijkste om te onthouden is dat een switch effici?nter is (en dus vele malen sneller dan een hub).
Elke switch die je tegenwoordig in een computerwinkel vindt is een switch die 100Base-TX verbindingen aankan. Dit zijn 100Mbit switches. je hebt ook 1gigabit (dus snellere) switches, die ondersteunen 1000Base-T of TX verbindingen. Overkill voor deze applicatie. Conclusie hiervan: praktisch elke switch tegenwoordig is geschikt om hiervoor te gebruiken.
De bekabeling ertussen zijn gewoon standaard netwerk kabels (dus Cat5e patchkabels).
Ik zie hetZit bij de CDJ2000's er bij inderdaad. Bij de DJM900 niet.
Poster: Beatunite
Is ook niet nodig als je twee CDJs hebtDan heb je de kabels er toch al bij?
Poster: OneSoul
Als er geen kabels bij DJM 900 zijn dan heb je toch nog een LAN kabel nodig of niet?
Is ook niet nodig als je twee CDJs hebtDan heb je de kabels er toch al bij?
Ik weet niet precies hoe dat zit met Link en de DJM900. Wat voor functionaliteiten dat ding heeft. Maar: op de achterkant van de mixer zit maar ??n RJ45 poort, dus als je zowel je pc, de mixer en de spelers aan elkaar wil hangen heb je een switch nodig.
Ik reageerde ook meer op Beatunite
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.