Problemen met geluidskaart?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Seca    posted on 07-06-2011 21:47
Hey Djr-Leden,

Onlangs heb ik mijn computer laten formatteren, en heeft men een geluidskaart geinstalleert die?door mij werd meegegeven, namelijk de EMU 0404 geluidskaart. Helaas krijg ik nu echter helemaal geen geluid meer uit mijn computer, weet iemand aan wat het kan liggen? Mij lijkt het erop dat de geluidskaart gewoonweg niet werkt, hoe kan ik mijn standaard geluidskaart terug installeren?

Gtz,
Seca

What do you think about Problemen met geluidskaart? ??

Vote :   

Bootstrap    posted on 07-06-2011 21:50
Ik zou gewoon terug gaan naar degene die dat ding heeft ge?nstalleerd. Laat het maar lekker fixen door die gasten Happy, laughing
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Bonchanoize    posted on 07-06-2011 21:55
drivers installeren?
Let the magic begin
ceesietopc    posted on 07-06-2011 21:59
Ik zou beginnen met eerst de laatste drivers zelf installeren. (Hier ergens te vinden, waarschijnlijk)
Daarnaast kan je ook in je apparaatbeheer checken of dit apparaat fatsoenlijk functioneert. En dan moet je nog instellen (in je geluidsprogramma of Windows zelf, maar net wat je wil) dat je die geluidskaart wilt gebruiken om geluid mee af te spelen.
User edit by ceesietopc on 07-06-2011 @ 22:00:25 (24%)
Seca    posted on 08-06-2011 19:11
Bedankt ceesietopc, het apparaat werkt correct staat er, maar ik heb nog steeds geen geluid.
Ik zou graag terug de standaardgeluidskaart willen installeren, iemand een idee hoe ik dit doe?
User edit by Seca on 08-06-2011 @ 19:11:37 (24%)
Danil    posted on 10-12-2011 19:12
Hallo,

Ik heb namelijk ook een vraagje,
Ik bezit een NI Komplete Audio 6, dit is een geluidskaart die werkt op USB voeding.

Nu zit ik met een vraag;
Telkens wanneer ik mijn laptop (macbook) sluit, de geluidskaart eruit haal en daarna opnieuw aansluit, herkent hij de geluidskaart niet meer. Anders veranderd het icoontje in Finder naar lichtgrijs.
Hiervoor moet ik dus telkens de laptop opnieuw opstarten... is er geen manier om de usb apparaten te scannen ?

Bedankt!
Dolivieira    posted on 10-12-2011 20:22
Het uittrekken van een USB device zonder hem te af te sluiten in zowel Windows en of Mac OSX is zowiezo slecht. Sluit eerst je USB device softmatig af om hem uit te werpen en trek dan de USB device er uit. Als het goed is moet je dan als je hem aansluit ?dat probleem niet meer hebben.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Danil    posted on 11-12-2011 11:11
Poster: Dolivieira
Het uittrekken van een USB device zonder hem te af te sluiten in zowel Windows en of Mac OSX is zowiezo slecht. Sluit eerst je USB device softmatig af om hem uit te werpen en trek dan de USB device er uit. Als het goed is moet je dan als je hem aansluit ?dat probleem niet meer hebben.

Dat weet ik maar bij de geluidskaart weet ik namelijk niet hoe ik hem in Mac OSX moet verwijderen.
Er staat namelijk geen 'schijf' die ik naar het prullenmandje kan gooien....
Cyspoz    posted on 11-12-2011 15:55
Als een USB apparaat niet bij USB Apparaat verwijderen staat dan hoef je hem niet eerst te verwijderen en kan je hem gewoon uit trekken. Geld dus ook voor je geluidskaart.

This is an old Topic

No new postings for 5.010 days.
 Post CommentThat would be 167 months
or a whopping 13.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

223 Users online: 125 Guests (98 Unknown)
Pages generated today : 79.433
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.876.470