Dit is mijn inzending voor een 'Pirates of the Carribean' remix contest, waarbij je kon kiezen uit twee nummers van Hans Zimmer. Dit is ongeveer mijn 3de track die ik (af :P) heb gemaakt. En ik vond het op zich best een lastige opgave vooral omdat het origineel geen standaard 4/4 maat had en ook omdat ik maar 3 dagen ervoor had. Maar goed ik hoor graag wat jullie ervan vinden!
Hidden Message
Reply to view the Secret Message
'Music is the universal language of mankind...'
User edit by MrQreeny on 07-06-2011 @ 21:50:38 (14%)
What do you think about [P] Hans Zimmer - OST(Mr Qreeny Remix) ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Eens luisteren... Edit: het idee en de opbouw vind ik wel goed, alleen de gekozen instrumenten botsen voor mij wat met het origineel, soms lopen de vocals ook soms uit de maat, maar dit is je vergeven, gezien het origineel niet in de maat 4/4 is
Ik zou het zelf niet beter kunnen! Maar er is wel wat moois van te maken...
User edit by skyline643 on 08-06-2011 @ 15:56:39 (100%)
Haha oke dank je... Ja die vocals vind ik ook jammer, eigenlijk vind ik het nummer zonder die vocals beter, maar ja dan blijft er weinig 'remix' over :P
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.