Poster: Cyspoz
Heb je toevallig de naam van een locatie die dit vragen?
Poster:?DiVario
Al is het maar 2 en een halve keer groter, het blijft heel veel als je bijvoorbeeld 20 giga mp3 aan muziek staan hebt wordt het dan al 50 giga.. wav (flac)
Poster:?Mixt-Ape
Ik draai met vinyl maar releases die ik digitaal koop wel altijd in .WAV.
Poster: Mixt-Ape
Ik zeg niet dat ik zelf met alleen 24-bit WAVs draai, maar wel zoveel mogelijk.
...
Eigen producties bounce ik wel altijd in 24-bit.Waar natuurlijk mogelijk altijd voor Wav gaan, echter op veel sites is daar niet de mogelijkheid toe of moet je er meer voor betalen. De grote vraag is dan, heb je het nodig. Ik vind, voor DJ-en dus niet.
Poster: Mixt-Ape
Hier gaan we weer met het 'meer betalen'. Je zou al blij moeten zijn dat je tunes voor 2 euro ofzo kan kopen, je moet de vinylprijzen maar eens bekijken. Kids tegenwoordig willen weer alles zonder ervoor te moeten betalen.
Poster: Bootstrap
Ik moet al genoeg op een houtje bijten aan het eind van de maand in dit dure studentenleven..
Poster: Sebasz
nee in een club is het sowieso niet hoorbaar. misschien op je dure monitoren thuis kun je het verschil tussen 320kbps en een wave file horen; mits je getrained gehoor hebt
Poster: DiVario
Al is het maar 2 en een halve keer groter, het blijft heel veel als je bijvoorbeeld 20 giga mp3 aan muziek staan hebt wordt het dan al 50 giga.. wav (flac)
Poster: Winston
Is dat een soort XTC?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.