Ik ben opzoek naar een VGA splitter met ??n doel, beide schermen laten werken maar kunnen wisselen van PC/scherm. PC 1 staat op scherm 1 en PC 2 staat op scherm 2. Ik wil graag kunnen wisselen van PC 1 naar scherm 2 en PC 2 naar scherm 1. En dat zo vaak ik wil.
Dit wil ik graag voor in mijn studio'tje hebben. Welke raden jullie aan?
Bram - ThaBooykies
What do you think about VGA Splitter ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik heb het nodig, omdat ik met 2 PC's werk. Ik gebruik ??n PC voor FL studio etc. en ??n laptop voor andere zaken. Daarnaast heb ik een klein PC scherm en LCD TV (26 inch) die ik wil gebruiken.? Ik wil graag op beiden de LCD TV gebruiken. Wanneer ik met FL Studio werk gewoon de normale PC op de LCD TV en dan me laptop op het kleine scherm. En andersom.
Ja, dan heb je het over de standaard KVM switch met meerdere ingangen en ??n uitgang. Wat de TS zoekt is er ??ntje met meerdere uitgangen, waaraan je elke ingang toe kan wijzen.
No new postings for 5.198 days. Post CommentThat would be 173.3 months or a whopping 14.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.