Even een mix in elkaar gegooid (Progressive House, Club House) Als ik mijn eigen oordeel mag geven vind ik het begin vele maten sterker dan het einde. Nu wil ik ook jullie oordeel horen, Tips/trucs/Aanbevelingen/Kritiek, het is allemaal welkom! Link staat in HM!
Toch maar eens luisteren. Indien ik nog m'n mening zou geven, zal het toch voor morgen zijn . Hope its worth it! EDIT: Heb er rap doorgescrolled. Vind het een goede keuze alleszins, mooi gemixed, vormt zeker ??n geheel buiten de overgang van The time naar Fuckin' down vind ik wat vreemd... Rommelig klinken...
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
User edit by mrmagix on 05-06-2011 @ 23:12:36 (100%)
Thanks, Ja vind ik ook. Vond de tracks goed bij elkaar passen, alleen die overgang naar elkaar werd nogal lastig. Toch geprobeerd en toen kwam er dat uit. Misschien toch niet de vocal erin moeten gooien, maar ach dat is achteraf. Ben het wel met je eens, nogal rommelig
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.