Cdj 200, cue knop defect
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

greup    posted on 06-01-2006 13:28
een van mijn cdj 200's heeft helaas een defecte cue knop. hij werkt nog wel, maar hij is over gevoelig doordat dit niet meer omhoog komt het lijkt wel touch sensitive!

nou is dit opzich niet z'n ramp ,er valt mee te leven. Maar aangezien de pioneer nog geen 3 maanden oud is zou ik dit toch gemaakt willen zien.

Nou vraag ik me alleenaf , is het mogelijk om z'n cue knop los te kopen? of moet ik hem terug naar de dealer sturen om hem te laten repareren .

het is z'n klein defect dat iedereen met een schroevendraaien het zelf zou kunnen maken. maar waarscheinlijk ben ik als ik dat doe ook gelijk m'n garantie kwijt...

What do you think about Cdj 200, cue knop defect ??

Vote :   

Collin    posted on 06-01-2006 13:45

Deze knoppen zijn nog niet los te koop zover ik weet !

als ik jouw was zou ik deze terug na de dealer opsturen , en die er wat aan laten

doen , want anders ben je garantie ( 2 jaar kwijt ) en dat is toch ook zonde .

als je de cd speler opstuurt heb je wel kans dat je de speler een paar weken kwijt

bent , want ik spreek uit ervaring ( Vriend van mij heeft ook een x gehad en die

was zijn cd speler 5 weken kwijt , zelf vind ik overdreven lang maarja )
Nvie    posted on 06-01-2006 13:46
Voor zulke dingen (of -tjes) heb je dus garantie Winking my eye
greup    posted on 06-01-2006 13:57
tja, maar goed, helaas is het ook een kapitaalgoed van mij. dus een paar weken weg, betekend dat ik d'r een paar weke niet aan verdien. maar goed, met die kleine dingentjes zijn er altijd wel.

alvast bedankt voor de snelle reactie
Lead    posted on 06-01-2006 16:54
Niet een paar weken !

Indien de dealer in Nederland zit ben je je speler max 10 werkdagen kwijt. Veelal worden de toestellen binnen 48 uur weer terug gezonden, indien onderdeel aanwezig natuurlijk....

Zo'n knopje zou mij niet zo lang mogen duren.
Let the BASS be louder
Collin    posted on 07-01-2006 10:27
Poster: Lead
Niet een paar weken !

Indien de dealer in Nederland zit ben je je speler max 10 werkdagen kwijt. Veelal worden de toestellen binnen 48 uur weer terug gezonden, indien onderdeel aanwezig natuurlijk....

Zo'n knopje zou mij niet zo lang mogen duren.

Hee Lead , had een goeie vriend van mij wel , die stuurde hem op naar kampen , waar hij deze cd speler gehaald had , en dat duurde wel zo lang .
maja , nu weet ik als het mij overkomt , dat het max 10 werkdagen mag duren
Lead    posted on 07-01-2006 11:04
Het kan altijd dat het wat langer duurt als er een bepaald onderdeel niet op voorraad is.. Dat kan natuurlijk altijd. Maar in de regel hoeft het niet zo lang te duren.
Let the BASS be louder

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

272 Users online: 53 Guests (219 Unknown)
Pages generated today : 46.495
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.813.613