Hoe zie jij jezelf als Disc Jockey (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Illusion    posted on 05-01-2006 23:38
K'weet niet of dit onderwerp al en keer langs is geweest, maar ik wil wel eens weten wat iedereen nou als disc jockey van zichzelf vind, t?s natuurlijk moeilijk te zeggen wat je van jezelf vind.

Maar vind je jezelf bijv. een amateur, of vind je jezelf een verder gevorderde disc jockey, of zelfs prof?

22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)

What do you think about Hoe zie jij jezelf als Disc Jockey ??

Vote :   

Reemz    posted on 10-01-2006 00:21
Persoonlijk vind ik mijzelf nog een rookie, pas een paar maanden geleden heb ik kunnen kiezen welke muziekstyle het best bij me past. Ik ben momenteel nog flink bezig om platen aan te schaffen.

Wat ik wel merk van mezelf is dat er vooruitgang in het beatmixen zit. Wat ik mix neem ik op en luister ik terug. Op deze manier leer ik het beste. Ik heb al een aantal van me mixen aan vrienden laten horen en die waren er zeer positief over.

Ramon72    posted on 10-01-2006 11:00
Ik zie mijzelf als herintreder !
Ben op mijn 14e begonnen met plaatjes aan elkaar te plakken, runde op mijn 18e een drive in discotheek, heb tot mijn 22e actief gedraaid in clubs en on the road en heb daarna 7 jaar eigenlijk alleen maar muziek geproduceerd (zie http://www.discogs.com/artist/Stone+Factory). Toen kwamen de kids....

Nu 33 en weer begonnen bij het begin: dj-en! Terug bij af dus.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

141 Users online: 24 Guests (117 Unknown)
Pages generated today : 37.788
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.846.247