Hoe zie jij jezelf als Disc Jockey (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Illusion    posted on 05-01-2006 23:38
K'weet niet of dit onderwerp al en keer langs is geweest, maar ik wil wel eens weten wat iedereen nou als disc jockey van zichzelf vind, t?s natuurlijk moeilijk te zeggen wat je van jezelf vind.

Maar vind je jezelf bijv. een amateur, of vind je jezelf een verder gevorderde disc jockey, of zelfs prof?

22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)

What do you think about Hoe zie jij jezelf als Disc Jockey ??

Vote :   

Abc123    posted on 05-01-2006 23:39
Ne amateur Happy, laughing

JeroenU    posted on 06-01-2006 01:42
ik vind mezelf denkik zeer ver gevorderd, maar kben niet prof, want ik verdien mijn geld er niet mee.
HannuZ    posted on 06-01-2006 01:47
helaas geen pro, maar verdien er wel wat centen mee gelukkig en heb in de regio naamsbekendheid dus das mooi meegenomen
User edit by HannuZ on 06-01-2006 @ 01:47:38 (1%)
LovelvanOerle    posted on 06-01-2006 02:09
amateur verdien er zo nu en dan een leuk zakcentje mee, maar meer ook niet.
the-melody    posted on 06-01-2006 10:14
amateur
Blast    posted on 06-01-2006 10:34
amateur
Collin    posted on 06-01-2006 11:23

Om eerlijk te zijn gaat het bij mij de goeie kant op , ik ben er op dit moment redelijke veel geld aan het verdienen en word elke week wel gebeld.
dat is mooi , ik wil dit jaar een mooie demo gaan maken en opsturen naar een platenlabel ofzo
Basrose    posted on 06-01-2006 11:35
ver gevorderd kwa draaien denk ik ... wil wel de proffecionele kant op maarja dat is niet voor idereen weggelegt
djmamo    posted on 06-01-2006 11:44
ja denk dat ik bij de vergevorderde/pro hoor, heb net een overstap gemaakt van ene naar andere cafe en ga er financieel erg op vooruit. en kan er nog net niet mijn brood mee verdienen of ik moet nog ergens op donderdag gaan draaien.

en dan heb ik de kans om een goed salaris te hebben.

en dat wil dan denk ik best wel zeggen dat ik een aardig plaatje kan draaien
www.moonentertainment.nl
Illusion    posted on 06-01-2006 12:27
Ik vind mezelf geen amateur meer, maar ik vind ook niet dat ik echt alweer de gevorderde disc jockey ben, ik kan plaatjes achter mekaar aan draaien, maar de werking met de equalizers gaat nog niet zo goed, maar zoals ik al eerder heb gehoord "dat krijg je vanzelf onder de knie".

Mijn draaikwaliteiten gaan steeds meer vooruit, en ik hoop dat dat zo door blijft gaan.

In ieder geval, iedereen veel succes met draaien!!
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Basrose    posted on 06-01-2006 12:52
bij iedereen ligt de grens ergens anders he... ik ben vaak heel kritich op mijn set... maarja dat moet ook als je er uit wil springen. Beatmixen en effecten gaat gewoon super alleen ik moet me scratches nog wat uitbreiden...

the-melody    posted on 06-01-2006 12:55
Poster: DjCollinBosgraaf

Om eerlijk te zijn gaat het bij mij de goeie kant op , ik ben er op dit moment redelijke veel geld aan het verdienen en word elke week wel gebeld.
dat is mooi , ik wil dit jaar een mooie demo gaan maken en opsturen naar een platenlabel ofzo
  zoals black-hole,magik muzik :p
Rhino    posted on 06-01-2006 13:27
dat mogen anderen zeggen , daar laat ik me zelf niet over uit !

Collin    posted on 06-01-2006 13:40
Poster: djliberty
Poster: DjCollinBosgraaf

zoals black-hole,magik muzik :p

ceker weten , ik ben grote Dj Tiesto fan
the-melody    posted on 06-01-2006 13:41
Dacht ik al ik heb 27 vinyl's van hem
User edit by the-melody on 06-01-2006 @ 13:42:00 (100%)
djmamo    posted on 06-01-2006 14:07
ben ook wel kritisch op mijn sets maar voornamelijk als ik demo's maak want in een discotheek of cafe is het toch anders, wat jij wel hoort horen andere vaak niet en een demo wordt veel zwaarder beoordeeld.

je moet natuurlijk wel een beetje kunnen draaien maar een demo weegt voor mij zwaarder.
www.moonentertainment.nl
Jorrit    posted on 06-01-2006 21:18
Poster: djmamo
ben ook wel kritisch op mijn sets maar voornamelijk als ik demo's maak want in een discotheek of cafe is het toch anders, wat jij wel hoort horen andere vaak niet en een demo wordt veel zwaarder beoordeeld.

je moet natuurlijk wel een beetje kunnen draaien maar een demo weegt voor mij zwaarder.

ffies off., hoezo demo zwaarder wegen? Het lijkt me juist dat je de live prestaties neemt om te oordelen, de demo is alleen een kleine DEMOnstratie om te laten zien wat je kan... Dan moet je het nog waarmaken voor publiek.
MadSteven    posted on 09-01-2006 13:46
even voor de definities:

amateur is iedereen die niet professioneel bezig is. Dus als je je auto verbouwd, ben je amateur-monteur Happy, laughing en al draai je nog zo goed, wordt je er niet voor betaald, dan blijf je amateur-DJ.

Dus in dat opzicht ben ik absoluut een amateur... Maar dat zegt (op zichzefl) niks over hoe goed je bent.

Qua overall DJ-ing zou ik mezelf 'ervaren' willen noemen.

djmamo    posted on 09-01-2006 15:03
Poster: Jorrit

ffies off., hoezo demo zwaarder wegen? Het lijkt me juist dat je de live prestaties neemt om te oordelen, de demo is alleen een kleine DEMOnstratie om te laten zien wat je kan... Dan moet je het nog waarmaken voor publiek.

als je ergens gaat solliciteren dan neem je je demo mee die wordt erg kritisch beoordeeld, als je demo goed is dan wordt je op voorhand aangenomen.

ze willen wel zien wat je voor een publiek kan.

dan sta je voor een publiek te draaien en als je gewoon draait zodat he publiek het naar zijn zin heeft en los gaat dan is soms een foutje niet erg.

zelfs grote namen maken soms nog wel eens een foutje...

en daarom vind ik dat een demo zwaarder telt in beoordeling dan een live draai sessie... omdat er veel kritischer naar een demo word geluistert en bij live wordt ook erg veel naar publiek gekeken en niet zozeer naar de techniek
www.moonentertainment.nl
User edit by djmamo on 09-01-2006 @ 15:07:56 (100%)
Jorrit    posted on 09-01-2006 16:06
Leuke discussie is dat, maar om nu weer te gaan reageren schopt het topic wat in de war... Winking my eye
djmamo    posted on 09-01-2006 16:17
zal ff een nieuwe maken. dus weer ontopic
www.moonentertainment.nl
Cyrille    posted on 09-01-2006 21:07
ben aan het vorderen.. vooral op gebied van funky-house. verdien er af en toe leuk wat centen mee
Lukaz    posted on 09-01-2006 21:12
ik vind me een amateur die hoorbaar beter aan het worden is :D verdien er trouwens ook een aardig zakcentje mee, soms heb ik het idee dat ik de leeftijd niet echt mee heb :S
Prozei    posted on 09-01-2006 23:32
bij mij gaat t wel aardig.
genoeg skillz om een leuk setje te geven.
maar met alleen skillz kom je er niet.
de reacties van het publiek vind ik belangrijkst.(daar doe je het voor) 
een goede dj moet zich goed kunnen aanpassen aan t publiek en veel variatie in zijn set brengen.
het is soms leuk als je wat verdient maar dit vind ik niet het belangrijkste
het is voor mij echt een hobby.
en zolang ik er plezier in heb blijf ik draaien.

status: ver gevorderd

User edit by Prozei on 09-01-2006 @ 23:50:45 (100%)
Tek-Boy    posted on 10-01-2006 00:07
status: nog steeds beginner...

203 Users online: 17 Guests (186 Unknown)
Pages generated today : 36.136
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.844.595