Dj's gezocht 17, 18 en 19 juni Groesbeek (5/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

dj-nick    posted on 03-06-2011 11:04
Op 17, 18 & 19 juni wordt in Groesbeek (5 min onder Nijmegen) voor de eerste keer het We Love Hockey toernooi georganiseerd, wat inmiddels al is uitverkocht dat betekent dat er ruim 1500 mensen aanwezig zijn!

Dit is voor jou een ideale kans om te draaien, voor de beginnende dj's staat er geen vergoeding tegenover maar met dit bedrijf organiseren we op jaarbasis ca 100 evenementen door heel Nederland dus je kan er zeker wat aan overhouden!
Voor de echte entertainers staat er wel een vergoeding tegenover, deze bespreken we per mail.

onderstaande tijden moeten nog opgevuld worden, zie je een leuke tijd staan mail dan naar info@welovehockeytoernooi.nl met je gegevens (ook social media), een recente mixtape via soundcloud en natuurlijk de tijd dat je wil draaien.

Vrijdag:
Red Bull Hummer (chill area)
16.00 17.30 Funkin Groove
17.30 19.00 Twan
19.00 20.30 Funkin Groove
20.30 22.00?Ge hoeijmakers

Main stage
19.00 20.30 Maximus
20.30 22.00 Maximus
22.00 22.45 Maximus
22.45 23.30 Twan
23.30 01.00 Funkin Groove

Discotheek De Linde
01.00 02.00 Twan
02.00 03.00 Funkin Groove
03.00 04.00 Twan

Zaterdag:
11.00 12.30 Fabo Natics
12.30 14.00 Funkin Groove
14.00 16.00 Dan-E
16.00 17.30 Sharony Sein
17.30 19.00 Funkin Groove
19.00 20.30 Jeffrey Mol
20.30 22.00 Twan

Main stage
19.00 21.30 Yorick
21.30 23.00 Funking Groove

Discotheek De Linde
22.00 23.00 Vol
23.00 00.00 Billy The Klit
00.00 01.00 Billy The Klit
01.00 02.00 Vol
02.00 03.00 Vol
03.00 04.00 Vol

Zondag:
11.00 12.30 Twan
12.30 14.00 Funkin Groove
14.00 15.30 Twan
15.30 17.00 Funkin Groove

Een mail sturen geeft nog geen garantie tot draaien, wij zullen eerst kijken of je geschikt ben om te draaien, zo?stellen we voor de main stage of in de discotheek hogere eisen.
Ook is het mogelijk dat iemand anders zich al aangemeld heeft voor die tijd, wij zullen dan een ander voorstel doen.

Ik zal de dj's bij de tijden vermelden, dus hou goed in de gaten welke nog vrij is.

Oja aanmelden kan tot woensdag 8 juni 10 uur, uiterlijk 10 juni krijg je bericht van ons met de exacte tijd en overige informatie.

Voor informatie over het toernooi:
www.welovehockeytoernooi.nl

User edit by dj-nick on 11-06-2011 @ 23:57:11 (32%)

What do you think about Dj's gezocht 17, 18 en 19 juni Groesbeek ??

Vote :   

sher    posted on 14-06-2011 13:13
Poster: DJADMIN
2 skytec dubbele cd spelers
1 behringer djx 700

Ook in de chill area..?
DJADMIN    posted on 14-06-2011 14:04
Poster: sher
Ook in de chill area..?

In de chill area zijn 2 dap tops, een analoge skytec mixer en een dubbele DJTech mixer...kwaliteit voorop !
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Sandr    posted on 14-06-2011 15:05
Leuke discussie.. ik zie het als volgt:

De organisator schrijft iets uit omdat je iets nodig hebt. Mensen doen moeite (de een wat meer dan de ander) om daar op te reageren. Een klein reactie lijkt me dan niet meer dan fatsoenlijk.

De horeca steekt anders in elkaar? Zoals al gezegd is maak je het hiermee wel erg breed. En als de 'horeca' het zo doet kan je het zelf best op een andere manier oplossen. Als jij coca cola mailt en je krijgt wel een mailtje terug met tekst en uitleg waarom ze niks willen sponsoren waardeer jij dat meer dan wanneer je helemaal geen mailtje terug krijgt... .

Als organisator heb je het druk, uiteraard maar daar kies je ook zelf voor. Ik vind dat als je zulke lijntjes uitgooit om tegen een lage prijs de gaten in je line up op te vullen je daar ook wel wat tijd voor mag vrij maken en alles netjes afhandelen.

Of je het er mee eens bent of niet, de discussie op dit forum geeft toch wel aan dat er veel mensen zijn die een kort mailtje ontzettend hadden gewaardeerd. Dat je jezelf blijft verdedigen dat het toch niet nodig is snap ik wel, maar feit blijft dat er veel mensen ontevreden zijn over dat gedeelte van jou evenement.

Het lijkt mij als organisator dan fijn om middels een eenvoudig mailtje die onvrede weg te halen.....

Play that funky music white boy....
Henri_D    posted on 14-06-2011 15:38
Lijkt me ook maar een goede manier van werken dat je bij dergelijke afspraken (en zeker vrijwilligerswerk) wat meer probeert alle mensen te plezieren om het maar zo te noemen. Mss tip voor een volgende keer, gooi gewoon iedereen die je mail stuurt in een mailing list. Kun je in 1 keurig rondsturen iedereen op de hoogte brengen van je beslissingen. Iedereen tevreden.

Over die horeca opmerking ben ik het niet helemaal eens, zit al m'n hele leven in horeca ( hebben thuis zaak... werk op verschillende plekken weekend, jobstudent en soms avonden tijdens de week hier in uitgangsbuurt ook nog eens ) ?Gaan wij zo om met personeel hebben we er geen meer zoals jij het hier zou gaan voorstellen (want zoals je ook wel weet, personeel vinden is tegenwoordig vreselijk moeilijk, krijgt iemand het idee dat je hun niet gaat waarderen of vanzelfsprekend vind hebben ze nog 5 andere plekken waar ze kunnen beginnen vaak). Kan me niet voorstellen dat het in een nachtclub zo anders aan toe gaat dan bij caf? of restaurant. Als we op vakbeurzen met mensen gaan spreken is dit toch alvast niet beeld dat we krijgen.

Dat er mss overaanbod aan dj's is kan best Cool maar zolang je zelf vragende partij voor gratis werk bent... je weet wat ik bedoel. Punt is hier al genoeg gemaakt dat ik het niet nog eens moet doen

De discussie is mss wat uit de hand aan het lopen volgens de situatie, maar wil je hiermee niet aanvallen hoor. Maar na het volgen van dergelijke discussies kan ik het me meestal niet laten om ook eens mijn mening hier tussen te gooien, voor wie het horen wil.
jeffrey412    posted on 14-06-2011 17:42
Poster: DJADMIN
In de chill area zijn 2 dap tops, een analoge skytec mixer en een dubbele DJTech mixer...kwaliteit voorop !

Is er iemand die meer info kan geven over dit set ? Kan hier echt niks over vinden, en zou toch graag meer info hier over willen hebben !
DJ Mol / twitter: @DJJeffreymol
D-Danny    posted on 14-06-2011 17:59
Poster: jeffrey412
Is er iemand die meer info kan geven over dit set ? Kan hier echt niks over vinden, en zou toch graag meer info hier over willen hebben !

Dit zou ik ook graag hebben (: !
DJADMIN    posted on 14-06-2011 18:45

hahaha ehhh wat kan ik er over zeggen he..

goede kwaliteit...dat wel. Cue punten zetten gaat niet. Pitchen doe je door te draaien. De mixer kraakt bij het open draaien, dus doe dit zo voorzichtig mogelijk. En als de cd speler een keer overslaat, geen nood, dit gebeurt zelfs de besten die op deze apparatuur draaien !!
Sandr    posted on 14-06-2011 18:58
Ik ben benieuwd wanneer het kwartje gaat vallen...
Play that funky music white boy....
LilQuint    posted on 14-06-2011 18:59
Ik denk dat die set niet sireus is haha?Cool
DJADMIN    posted on 14-06-2011 18:59
Poster: Sandr
Ik ben benieuwd wanneer het kwartje gaat vallen...

In sommige gevallen ben ik benieuwd wanneer het 2 euro munstuk gaat vallen...
jeffrey412    posted on 14-06-2011 19:00
ooh en met die mixer kun je alleen maar direct een nummer erin knallen, en niet rustig de fader omhoog gooien toch ? Happy, laughing
Lucalicious    posted on 14-06-2011 19:00
ik ben ook benieuwd haha?:P

even nog mijn mening over deze discussie:

Ik vind in dit geval dat nick wel een mailtje had moeten sturen, vooral omdat hij meermaal zegt dat te zullen doen.
maar ik vind ook dat veel mensen onderschatte hoe veel werk het is, en dat ze wel erg lopen te zeuren om een mailtje.
User edit by Lucalicious on 14-06-2011 @ 19:01:15 (4%)
DJADMIN    posted on 14-06-2011 19:05
ooh en met die mixer kun je alleen maar direct een nummer erin knallen, en niet rustig de fader omhoog gooien toch ? Happy, laughing

Jaaa gelijk heb je. Vergt het uiterste van je techniek...maar...ik verwacht geen problemen voor jou wanneer ik eerlijk ben...gewoon goed oefenen.
fabiank    posted on 14-06-2011 19:40
Misschien dat ik mn cdj'tjes dan maar meeneem.
nja, aan de andere kant, het is maar 1.5 uur. komt goed
Fabonatics
MarcoMartinez    posted on 14-06-2011 21:27
Leuke afleiding van de discussie dat van die gear.

Dan wil ik tenslotte ook nog 1 laatste keer reageren.

Ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben die de eer aan zichzelf houd en dat er meer mensen zijn het wel vanzelfsprekend vinden als ze een antwoord krijgen,gezien de situatie die is ontstaan.

En dan nog even over hoe sommige denken dat het echte leven in elkaar zit,even wat over mezelf zodat men ook snapt waarom ik zo reageer.

Ik heb zelf 10 jaar gewerkt als DJ voor zowel verhuurbedriijven als horeca ondernemers en heb dergelijke reden als Nick aangeeft zelf nog nooit meegemaakt. Dit komt misschien omdat ik zelf nog nooit iemand heb laten zitten.
Je krijgt vaak terug wat je geeft (dit is ook zo in het hele leven).

Oke ik ben dan wel een tijdje uit de scene geweest en probeer het nu als hobby weer op te pakken,maar mijn leven hangt er niet van af ,laat dat duidelijk zijn.

Ik ben inmiddels 39 jaar jong en werk als accountmanager voor een beursgenoteerd bedrijf en ben verantwoordelijk voor een omzet van tientallen miljoenen euro's per jaar.

We werken met dealers en ik krijg wekelijks mail van onze verkoop binnendienst met aanvragen voor nieuwe
dealerschappen. Ik benader al deze potentiele klanten allemaal telefonisch (niet eens per mail) en maak een afspraak om te kijken of we wat voor elkaar kunnen betekenen. Indien dit niet het geval is dan laat ik dit direct of binnen de afgesproken termijn weten. Ik heb zolang ik dit werk doe (en werk al 18 jaar in de sales) nog nooit iemand gehad die dit niet kon waarderen. M.a.w. ook al is het bericht negatief mensen waarderen dat je ze serieus neemt en de moeite neemt om ze iets te laten weten. Dan kom je nl als een prof over.

En wat mijn concurrenten doen is niet belangrijk,je kan je juist onderscheiden in de markt door dingen anders te doen dan wat 'normaal' is in de branche.

Dus praat me niet van hoe het er in het echte leven aan toe gaat.
Praat eerder van hoe het er in jouw leven aan toe gaat en wat jouw benadering is in deze.

Oja en nog een wijze levensles van een 'oude' man.

Probeer niet op je pik getrapt te zijn door alle reacties,maar probeer er je voordeel mee te doen voor in toekomst.

Verder wens ik je oprecht veel succes met wat je verder in de toekomst allemaal nog gaat ondernemen.

No hard feelings van mijn kant verder.

Groet,

Marco?

www.djmarcomartinez.com
Basrose    posted on 14-06-2011 21:36
Poster: Yorick
Al wil je wat bereiken moet je er kei hard voor werken en knokken.. Vooral in dit vak, kijk maar op hyves elke dag veranderen 1000000000 mensen hun profiel naar een ''dj'' profiel omdat ze denken als ze DJ voor hun naam zetten en berg muziek op hun pc hebben staan al DJ zijn.. ?en het leuke is dat ze denken dat ze het allemaal gaan maken of regelmatig bookingen krijgen.... NOT!

En daardoor heb je meer djs dan werklozen Happy, laughing Maar dat merken we al een paar jaar he yorick...
User edit by Basrose on 14-06-2011 @ 21:38:01 (12%)
sher    posted on 16-06-2011 13:45
Het weer voor dit weekend ziet er niet zo goed uit..!
DJ gedeeltes zijn droog hoop ik zo? Of gaat het met slecht weer niet door..?
fabiank    posted on 18-06-2011 13:15
Hee Nick, hartstikke bedankt voor je uitnodiging! Vond het Superleuk om te draaien op het toernooi!
Voor de DJ's die vanmiddag nog moeten, Succes!
Er hangt een heel gezellig sfeertje! Apparatuur in prima! Cdj mk3's, technics TT's en een djm800 en achter de booth staat een koelkast vol Redbull:P
Fabonatics
-FLoriZ-    posted on 18-06-2011 13:22
Als het vanavond nog doorloopt; sterkte. :')
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
D-Danny    posted on 18-06-2011 19:45
Spra-ke-loos,
Dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Het was echt geweldig, ik draaide van 14;00 tot 16;00, en druk was het niet, maar toen ik begon begon de boel te komen. De volle 2 uur gerocked, anders kan ik het niet zeggen.

Ik heb kaartjes gekregen, met nummers van organisaties, ze willen me in discotheek brothers hebben.
Ze wilden gaan regelen dat ik deze avond in De Linde kon staan, dit kon helaas niet, omdat ik werd opgehaald.

Het mooiste is nog,
Ik was eigenlijk om 16;00 klaar,
Maar om 17;15 wilden ze echt weer dat ik ging draaien.
Hiervoor wil ik Sher bedanken, dat ik dit kwartiertje van haar set tijd mocht draaien, ging echt lekker!

Sher heeft ook lekker gedraaid, zeker voor een eerste keer!!

We Love Hockey Toernooi, bedankt!
En hopelijk tot volgend jaar!?

Danny,
sher    posted on 18-06-2011 20:32
Nou.. Ik vond het.. Hoe zou ik het zeggen.. Een apparte ervaring..
De muziek die ik draai is niks commercieels.. Dus je moet er zeg maar van houden.. Er zijn er wel wat naar me toe gekomen die vonden dat het een lekker genre was dat ik draaide, maar je kon ook wel merken dat ze geen vrouwen gewend zijn als DJ.. Mensen die naast de booth gingen staan en hun broek maar uit gingen doen, in de booth erbij gaan staan door de mic schreeuwen.. Lui die hun oplader van hun mobiel in de stroom voorziening van de gear wilden pluggen omdat hun mobiel leeg was ( ze sliepen in een tent)
En toen wilden ze een 'harderde' genre horen.. Tja.. Tech house is nou eenmaal wat ik draai..
Ook niemand van de organisatie of wat ook gezien /gesproken..
Hoeike8819    posted on 18-06-2011 20:50
Ook voor mij een geweldige ervaring.....

Op vrijdag al vroeg aanwezig en even kennis gemaakt met de aanwezige DJ's.

Toen om half 7 al even 3 kwartier mogen draaien.
Langzaam maar zeker begon het drukker en drukker te worden.

Uiteindelijk tot bijna half 11 gedraaid naar tevredenheid van de aanwezige wilde zij mij nog graag langer horen/zien draaien. Helaas moest de truck weer weg en konden biedingen van 50 euro per half uur extra de bestuurder van de truck niet overhalen.

Al met al een schitterende ervaring.....
jeffrey412    posted on 20-06-2011 00:40
Jammer dat er niemand van de organisatie aanwezig was.. zoals misschien eigenlijk ook wel verwacht was.
Yorick    posted on 20-06-2011 12:22
Was een leuk feest op de zaterdag bij mij in de tent.
Begon rustig maar na uur stond het wel heerlijk BOM vol..
Er werd goed door mij verzorgd zowel door de bezoekers die drankjes gaven als door de organisatie!
Al had ik een vraag of was er iets kon in direct een organisator aanspreken. De mensen die in de andere area draaien zagen ze misschien minder lopen i.v.b. met de stress van het weer? In ieder geval, ging het er bij mij professioneel aan toe en wil via deze weg de organisatie bedanken! Ow ja Nick ik zal je niet meer tijdens eten storen haha, mail je me trouwens nog de gegevens; -)?...?
Jammer ik niet tegen mensen van DJR ben gelopen..

This is an old Topic

No new postings for 5.186 days.
 Post CommentThat would be 172.9 months
or a whopping 14.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

160 Users online: 126 Guests (34 Unknown)
Pages generated today : 19.312
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.973.716