Dj's gezocht 17, 18 en 19 juni Groesbeek (4/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

dj-nick    posted on 03-06-2011 11:04
Op 17, 18 & 19 juni wordt in Groesbeek (5 min onder Nijmegen) voor de eerste keer het We Love Hockey toernooi georganiseerd, wat inmiddels al is uitverkocht dat betekent dat er ruim 1500 mensen aanwezig zijn!

Dit is voor jou een ideale kans om te draaien, voor de beginnende dj's staat er geen vergoeding tegenover maar met dit bedrijf organiseren we op jaarbasis ca 100 evenementen door heel Nederland dus je kan er zeker wat aan overhouden!
Voor de echte entertainers staat er wel een vergoeding tegenover, deze bespreken we per mail.

onderstaande tijden moeten nog opgevuld worden, zie je een leuke tijd staan mail dan naar info@welovehockeytoernooi.nl met je gegevens (ook social media), een recente mixtape via soundcloud en natuurlijk de tijd dat je wil draaien.

Vrijdag:
Red Bull Hummer (chill area)
16.00 17.30 Funkin Groove
17.30 19.00 Twan
19.00 20.30 Funkin Groove
20.30 22.00?Ge hoeijmakers

Main stage
19.00 20.30 Maximus
20.30 22.00 Maximus
22.00 22.45 Maximus
22.45 23.30 Twan
23.30 01.00 Funkin Groove

Discotheek De Linde
01.00 02.00 Twan
02.00 03.00 Funkin Groove
03.00 04.00 Twan

Zaterdag:
11.00 12.30 Fabo Natics
12.30 14.00 Funkin Groove
14.00 16.00 Dan-E
16.00 17.30 Sharony Sein
17.30 19.00 Funkin Groove
19.00 20.30 Jeffrey Mol
20.30 22.00 Twan

Main stage
19.00 21.30 Yorick
21.30 23.00 Funking Groove

Discotheek De Linde
22.00 23.00 Vol
23.00 00.00 Billy The Klit
00.00 01.00 Billy The Klit
01.00 02.00 Vol
02.00 03.00 Vol
03.00 04.00 Vol

Zondag:
11.00 12.30 Twan
12.30 14.00 Funkin Groove
14.00 15.30 Twan
15.30 17.00 Funkin Groove

Een mail sturen geeft nog geen garantie tot draaien, wij zullen eerst kijken of je geschikt ben om te draaien, zo?stellen we voor de main stage of in de discotheek hogere eisen.
Ook is het mogelijk dat iemand anders zich al aangemeld heeft voor die tijd, wij zullen dan een ander voorstel doen.

Ik zal de dj's bij de tijden vermelden, dus hou goed in de gaten welke nog vrij is.

Oja aanmelden kan tot woensdag 8 juni 10 uur, uiterlijk 10 juni krijg je bericht van ons met de exacte tijd en overige informatie.

Voor informatie over het toernooi:
www.welovehockeytoernooi.nl

User edit by dj-nick on 11-06-2011 @ 23:57:11 (32%)

What do you think about Dj's gezocht 17, 18 en 19 juni Groesbeek ??

Vote :   

MarcoMartinez    posted on 13-06-2011 20:08
Wat denken jullie van:

Beste DJ,

langs deze weg willen we jullie bedanken voor jullie inschrijving en demo die we hebben mogen ontvangen.
We hebben erg veel aanmeldingen gehad waarbij de keus helaas niet op jou is gevallen.

Wel houden we je demo in gedachten voor en volgend evenement.

Bedankt voor jullie reactie en succes met draaien.

Mvg

Nick?

Even tig keer plakken en voila.

Of zal ik hem jullie sturenCool
www.djmarcomartinez.com
Sebasz    posted on 13-06-2011 22:10
Ik ben het ook wel met MarcoMartinez eens. Niet echt netjes als hij inderdaad niemand heeft gemailt die niet is uitgekozen
dj-nick    posted on 13-06-2011 22:35
Er zijn gelukkig nog mensen op het forum die wel snappen hoe het werkt en dat het organiseren van zo iets ontzettend veel tijd kost, meer tijd dan een mail met wat info op sturen....(wat voor sommigen al te moeilijk is)

In oktober zijn we met 6 man(full time) begonnen aan het organiseren van het toernooi, als eerst begin je dan met zoeken van een locatie, onderhandelen daarmee en dan proberen een vergunning rond te krijgen bij de gemeente.?
We zijn tot januari bezig geweest met het zoeken van een locatie en hebben pas sinds vorige week een vergunning gekregen.

In die zelfde periode ben je ook bezig met het zoeken van sponsoren/ partners, ook hier gaat veel tijd in zitten want bedrijven hebben het de laatste jaren behoorlijk zwaar.

Vervolgens begin je met het promoten van het toernooi en zorgen dat zoveel mogelijk teams naar jou toernooi willen komen, wij hebben ontzettend veel gepromoot via social media en dit heeft succes gehad.

Daarnaast ben je ook continu bezig met het opvragen van offertes van oa; catering, tenten, licht en geluid, toiletten, attracties en alles wat je maar nodig hebt vervolgens ga je met de drie beste onderhandelen.

Tot slot begin je met het inplannen van personeel, want met 6 man kan je niet 1000 mensen verzorgen! op het toernooi werken dat ook 50 mensen. ?In het zoeken naar de juiste mensen gaat ook aardig wat tijd zitten er haken ook aardig wat mensen af als ze te horen krijgen dat een gemiddeld crewlid maar 8 uur slaapt in een weekend en dan nog het moeilijkste de crewleden inplannen.

Dan zijn we aangekomen bij het puntje dj's, wij hebben gewoon een vast bestand met dj's die vaak voor ons draaien en waarvan we weten dat die de zaal op z'n kop krijgen, deze dj's bellen we als eerste (dj's als Yorick).

Daarna gaan we de lege plekken opvullen met opkomende dj's dus plaatsen we een 'vacature' op diverse site's.?
In totaal hebben hier 60 mensen op gereageerd, ca 50% gaat gelijk de prullenbak in omdat deze mensen niet eens een fatsoenlijke brief kunnen typen of er nog een mailtje achteraan sturen met ik was die link vergeten.... of mijn telefoonnummer.... (Tip, lees altijd dit soort mails na voordat je ze verstuurd).

Vervolgens maken we printen we de rest uit en gaan deze sorteren, hierbij maken we drie verschillende stapels na het doorlezen/luisteren kan je op de volgende stapels terecht komen: goed/twijfel/niet goed.

Tot slot plannen we dan eerst de mensen in die op de stappel goed liggen, zijn er dan nog plekken over gaan we nog naar de twijfel gevallen kijken en halen er daar nog een paar uit.?

Mocht je niks gehoord hebben kan het zijn dat je mail gewoon de moeite niet waard was, je mixtape slecht of misschien omdat je te ver weg woont. Ook kan het zijn dat je niks hoorde omdat je 400 euro voor 1,5 vroeg.....

Dit is slechts een klein deel van wat er komt kijken bij het organiseren van een event, ik hoop dat sommige nu inzien dat een organisatie zijn tijd liever aan iets nuttigs kan besteden dan aan 60x een standaard mail te plakken.

ps. na het toernooi bekijken we de twijfelgevallen nog is en wie weet hebben we nog wel ergens een plekje in zijn/haar buurt.

User edit by dj-nick on 13-06-2011 @ 22:39:38 (1%)
dj-nick    posted on 13-06-2011 22:43
Poster: jeffrey412
Ik had een mail gekregen dat ik mijn gegevens moest terug mailen en met hoeveel ik kom, alleen heb hier nog steeds geen reatie op?

Wij willen ook graag twee dagen vrij hebben per week.
Vandaag zijn de pakketjes op de post gedaan met alle informatie en polsbandjes, deze zullen jullie denk ik woensdag ontvangen.
User edit by dj-nick on 13-06-2011 @ 22:44:44 (9%)
DJADMIN    posted on 13-06-2011 22:48
Poster: dj-nick
Er zijn gelukkig nog mensen op het forum die wel snappen hoe het werkt en dat het organiseren van zo iets ontzettend veel tijd kost, meer tijd dan een mail met wat info op sturen....(wat voor sommigen al te moeilijk is)

In oktober zijn we met 6 man(full time) begonnen aan het organiseren van het toernooi, als eerst begin je dan met zoeken van een locatie, onderhandelen daarmee en dan proberen een vergunning rond te krijgen bij de gemeente.?
We zijn tot januari bezig geweest met het zoeken van een locatie en hebben pas sinds vorige week een vergunning gekregen.

In die zelfde periode ben je ook bezig met het zoeken van sponsoren/ partners, ook hier gaat veel tijd in zitten want bedrijven hebben het de laatste jaren behoorlijk zwaar.

Vervolgens begin je met het promoten van het toernooi en zorgen dat zoveel mogelijk teams naar jou toernooi willen komen, wij hebben ontzettend veel gepromoot via social media en dit heeft succes gehad.

Daarnaast ben je ook continu bezig met het opvragen van offertes van oa; catering, tenten, licht en geluid, toiletten, attracties en alles wat je maar nodig hebt vervolgens ga je met de drie beste onderhandelen.

Tot slot begin je met het inplannen van personeel, want met 6 man kan je niet 1000 mensen verzorgen! op het toernooi werken dat ook 50 mensen. ?In het zoeken naar de juiste mensen gaat ook aardig wat tijd zitten er haken ook aardig wat mensen af als ze te horen krijgen dat een gemiddeld crewlid maar 8 uur slaapt in een weekend en dan nog het moeilijkste de crewleden inplannen.

Dan zijn we aangekomen bij het puntje dj's, wij hebben gewoon een vast bestand met dj's die vaak voor ons draaien en waarvan we weten dat die de zaal op z'n kop krijgen, deze dj's bellen we als eerste (dj's als Yorick).

Daarna gaan we de lege plekken opvullen met opkomende dj's dus plaatsen we een 'vacature' op diverse site's.?
In totaal hebben hier 60 mensen op gereageerd, ca 50% gaat gelijk de prullenbak in omdat deze mensen niet eens een fatsoenlijke brief kunnen typen of er nog een mailtje achteraan sturen met ik was die link vergeten.... of mijn telefoonnummer.... (Tip, lees altijd dit soort mails na voordat je ze verstuurd).

Vervolgens maken we printen we de rest uit en gaan deze sorteren, hierbij maken we drie verschillende stapels na het doorlezen/luisteren kan je op de volgende stapels terecht komen: goed/twijfel/niet goed.

Tot slot plannen we dan eerst de mensen in die op de stappel goed liggen, zijn er dan nog plekken over gaan we nog naar de twijfel gevallen kijken en halen er daar nog een paar uit.?

Mocht je niks gehoord hebben kan het zijn dat je mail gewoon de moeite niet waard was, je mixtape slecht of misschien omdat je te ver weg woont. Ook kan het zijn dat je niks hoorde omdat je 400 euro voor 1,5 vroeg.....

Dit is slechts een klein deel van wat er komt kijken bij het organiseren van een event, ik hoop dat sommige nu inzien dat een organisatie zijn tijd liever aan iets nuttigs kan besteden dan aan 60x een standaard mail te plakken.

ps. na het toernooi bekijken we de twijfelgevallen nog is en wie weet hebben we nog wel ergens een plekje in zijn/haar buurt.

Agree agree. Zuur voor de mensen die niet hoeven draaien...maargoed, zo gaat 't vaak in 'het echte leven '' ook als je moet solliciteren. Lang niet altijd krijg je een passende reactie, zowel bij een open als ook gesloten sollicitatie. Zie het vooral zo : de dj's zijn slechts een onderdeel van een totaal evenement, er moet nog zo veel anders gedaan worden. Ik neem aan dat Nick dit niet fulltime doet (correct me if im wrong, maar hij zal waarschijnlijk student zijn / baan hebben ) en dan ga je voornamelijk de ''goede'' stapel af. Ik begrijp dat wel. Prioriteiten stellen.

Als je feedback wil over jezelf, waarom je er niet bij zit, doe dit dan na het event. Dan is er tijd. Iets dergelijks organiseren heeft nu prioriteit, en hij moet zich niet blijven verantwoorden voor zijn keuzes. Zit je er bij ? Prima, dan ben je in de smaak gevallen. Zit je er niet bij ? Even uithuilen, en doorgaan. Na het event eventueel feedback vragen (want feedback is vrijblijvend).

Kijk jongens, wat hij heeft gedaan, is alleen goed voor de mensen van DJR. Doordat er nu zoveel ''commotie'' ontstaat, zal hij zich een volgende keer wellicht gaan bedenken voordat hij dj's van DJR gaat vragen...
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
MarcoMartinez    posted on 13-06-2011 22:51
Tuurlijk heb ik begrip voor de situatie en snap ik ook wel dat het allemaal veel werk is.

Toch denk ik dat dat je als organisator niet voorbij moet gaan aan het nut van de mensen netjes en tijdig
een antwoord te geven,ook als je ze niet nodig hebt.

Maar goed genoeg hierover. Ik heb mijn mening gegeven,doe ermee wat je wil.

Mij kan je,ook voor de toekomst in ieder geval afschrijven(voor het geval dit nog niet gebeurt was door mijn reacties,
brief of demo).

Rick als dit ook jouw manier van denken en werken is kan je mij ook uit jouw bestand halen.

Ik hou de eer aan mezelf.
www.djmarcomartinez.com
User edit by MarcoMartinez on 13-06-2011 @ 22:56:00 (20%)
DJADMIN    posted on 13-06-2011 22:58
Poster: MarcoMartinez
Tuurlijk heb ik begrip voor de situatie en snap ik ook wel dat het allemaal veel werk is.

Toch denk ik dat dat je als organisator niet voorbij moet gaan aan het nut van de mensen netjes en tijdig
een antwoord te geven,ook als je ze niet nodig hebt.

Maar goed genoeg hierover. Ik heb mijn mening gegeven,doe ermee wat je wil.

Mij kan je,ook voor de toekomst in ieder geval afschrijven(voor het geval dit nog niet gebeurt was door mijn reacties,
brief of demo).

Rick als dit ook jouw manier van denken en werken is kan je mij ook uit jouw bestand halen.

Ik hou de eer aan mezelf.

Je weet hoe ik werk

DJ's schrijven zich in...en ik krijg boekingen. Die boekingen koppel ik, samen met de organisatie aan DJ'S. Ben jij in de ogen van mij en de organisatie geschikt, neem ik contact op. Ben je dat niet, neem ik ook geen contact op. Zou beetje vreemd zijn als ik al mijn DJ'S (45 nu al) daarvan op de hoogte moet stellen, vind je niet...

En op deze manier heeft nick denk ik ook gewerkt...alleen bij hem betreft het ??n evenement.
mrmagix    posted on 13-06-2011 22:59

't is maar een hint, maar je moet geen mail schrijven om zulke dingen te bevestigen. Gewoon je topic hier aanpassen met de lijst die zijn geselecteerd en voor de rest een bedankje. Iedereen is dan blij en niemand hoeft nog iets te vragen. Hoeveel werk is dat? 2 minuten? Dat past er heus nog wel in denk ik...

Ik snap dat je het druk hebt, maar je werkt nog steeds met mensen. Denk er aan in het vervolg Happy, laughing.

Veel succes op je event!
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
User edit by mrmagix on 13-06-2011 @ 23:00:10 (1%)
MarcoMartinez    posted on 13-06-2011 23:05
Poster: DJADMIN
Je weet hoe ik werk

DJ's schrijven zich in...en ik krijg boekingen. Die boekingen koppel ik, samen met de organisatie aan DJ'S. Ben jij in de ogen van mij en de organisatie geschikt, neem ik contact op. Ben je dat niet, neem ik ook geen contact op. Zou beetje vreemd zijn als ik al mijn DJ'S (45 nu al) daarvan op de hoogte moet stellen, vind je niet...

En op deze manier heeft nick denk ik ook gewerkt...alleen bij hem betreft het ??n evenement.

Dat is imo toch een andere manier van werken en dus hou ik me aanbevolen.
Hoor ik niks,heb je niks.Heb je wel wat dan neem je contact op.

Helder en geen speld tussen te krijgen.?

Maar goed ik ga nu slapen,ben moegestreden en moet morgen weer om 5.00 uur op.Cool
www.djmarcomartinez.com
User edit by MarcoMartinez on 13-06-2011 @ 23:06:06 (1%)
Lucalicious    posted on 13-06-2011 23:06
jammer dat ik niet gevraagt ben, als je me nog ergens anders in zou willen zetten graag!
good luck verder met het toernooi, dat gaat wel goedkomen denk ik Winking my eye
dj-nick    posted on 13-06-2011 23:23
@ Admin; Ik doe dit werk al 2 jaar full time en run hiernaast ook nog een eigen evenementen bureau, Als het van de zomer wat rustiger is zal ik hier wat meer over vertellen. Dit soort verhalen mis ik de laatste tijd een beetje op DJR.

@ Marco Martinez; Volgens mij snap je het nog steeds niet helemaal, als je als (dj) werk zoekt zal je niet altijd een reactie terug krijgen en als je dan al zo in een topic reageer al helemaal niet meer en kom je al niet eens meer in aanmerking voor een volgende keer en denk dat andere organisatoren op dit forum ook al een mening hebben....

@ MrMagix; Dit was ook de bedoeling, maar was er vrijdag ook even bij ingeschoten omdat we een andere grote productie hadden en had wel verwacht dat ?er bij mensen een belletje zou gaan rinkelen dat als de lege tijden opgevuld waren dat er geen plek meer is.
mrmagix    posted on 13-06-2011 23:28
MrMagix; Dit was ook de bedoeling, maar was er vrijdag ook even bij ingeschoten omdat we een andere grote productie hadden en had wel verwacht dat ?er bij mensen een belletje zou gaan rinkelen dat als de lege tijden opgevuld waren dat er geen plek meer is.

Je doet dit werk al 2 jaar dan denk ik dat je wel de ervaring hebt dat bij mensen geen belletje gaat rinkelen Happy, laughing. Zeker niet als ze op iets hopen, want hoop doet leven. 't draait hem om respect bij de meesten... Dat kleine bedankje had je ook kunnen schrijven toen je je mails stuurde naar de verkozenen. In mijn ogen niet echt een excuus dus. Ik ga ook dagelijks om met klanten en ik volg dan nog school marketing waarbij ik daar ook nog les over krijg dus heb er zelf wel ervaring mee... Mensen hebben nu eenmaal die bevestiging nodig! Maar hou het gewoon als een tip voor de volgende keer. Ik vind het reuze dat je de mensen hier die kans geeft, je vult hun hart als het ware maar je steekt er een mes door als je ze zo laat vallen en alleen je winnaars aanspreekt...
Bootstrap    posted on 14-06-2011 00:04
Ik organiseer zelf ook evenementen en we hebben een tijdje geleden een DJ contest uitgeschreven waarbij we meer dan 70 reacties kregen. Het is hierbij heel erg belangrijk dat je je aan gemaakte afspraken houdt wanneer je bijvoorbeeld een uiterlijke datum afspreekt waarop de winnaars en verliezers een mailtje krijgen. Dat heb ik toen ook gemerkt. Zeker als het zo kort voor het feest is is dat erg belangrijk, dan weet iedereen tenminste waar hij/zij aan toe is. Het kan natuurlijk een keertje wat langer duren allemaal, dat weet ik ook. Maar laat dan in ieder geval een berichtje achter in het topic bijvoorbeeld waarin je dit vermeldt.

Ik ben het trouwens ook niet eens met de opmerkingen van sommigen waaruit blijkt dat het slecht is om achter dingen aan te zitten als je niks hoort. Een vriendelijke herinnering aan een organisatie van een evenement kan ervoor zorgen dat ze je weer opmerken en nog eens gaan luisteren. Op deze manier ben ik regelmatig aan het netwerken. Je moet hierbij wel oppassen dat je niet te gretig en onervaren overkomt maar juist oprechte interesse toont.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
D-wan    posted on 14-06-2011 00:32
Poster: DJADMIN
Agree agree. Zuur voor de mensen die niet hoeven draaien...maargoed, zo gaat 't vaak in 'het echte leven '' ook als je moet solliciteren. Lang niet altijd krijg je een passende reactie, zowel bij een open als ook gesloten sollicitatie. Zie het vooral zo : de dj's zijn slechts een onderdeel van een totaal evenement, er moet nog zo veel anders gedaan worden. Ik neem aan dat Nick dit niet fulltime doet (correct me if im wrong, maar hij zal waarschijnlijk student zijn / baan hebben ) en dan ga je voornamelijk de ''goede'' stapel af. Ik begrijp dat wel. Prioriteiten stellen.

Als je feedback wil over jezelf, waarom je er niet bij zit, doe dit dan na het event. Dan is er tijd. Iets dergelijks organiseren heeft nu prioriteit, en hij moet zich niet blijven verantwoorden voor zijn keuzes. Zit je er bij ? Prima, dan ben je in de smaak gevallen. Zit je er niet bij ? Even uithuilen, en doorgaan. Na het event eventueel feedback vragen (want feedback is vrijblijvend).

Kijk jongens, wat hij heeft gedaan, is alleen goed voor de mensen van DJR. Doordat er nu zoveel ''commotie'' ontstaat, zal hij zich een volgende keer wellicht gaan bedenken voordat hij dj's van DJR gaat vragen...

Verder niet lullig of persoonlijk bedoeld, maar ik ben 30 jaar en heb zelf meerdere feesten georganiseerd (en dat ging soms goed, en soms niet altijd even vlekkeloos), dus ik heb best begrip dat de organisatie veel werk is en dat er het een en ander bij in kan schieten.
Je doet nu net of de vraag naar een mailtje alleen voortkomt uit teleurstelling en gebrek aan DJ- ervaring. Ik denk dat deze vraag voornamelijk komt door wat onduidelijkheid in de openingspost. Verder moet iedere organisatie uiteraard zelf weten hoe hij zijn zaken regelt en hoe hij communiceert, ik gaf alleen aan dat ik naar aanleiding van de openingspost, een (standaard) mailtje had verwacht.
----
Verder wens ik de organisatie veel succes en iedereen van djr die draait of feest heul veul plezier (& bier) Cool

Yorick    posted on 14-06-2011 01:50
Sommige mensen verwachten gewoon te veel als ze een mail/bericht sturen,
Als ik contact met een klant of organisatie heb ga ik er altijd van uit dat ik een standaard reactie terug krijg of niks terug krijg.. Alles wat anders is kan je als speciaal zien of erg positief dat je jou er uit hebben gevist tussen die 100 andere e-mails. Bij een paar residance lees ik af en toe wel eens de DJ Sollicitaitie mail's door. En blijft me keer op keer verbazen wat ze er in zetten, Van gage's tot eisen tot zo gek het maar wezen kan.

Hier word als een stel kraaien die een stukje brood zien gereageerd. Vraag me soms af heeft iedereen wel werk? Of draait? Komt in mijn ogen over van oeeeee een feest eindelijk weer eens een boeking.. Al wil je het echt, had je allang meer bookingen...
Tuurlijk snap ik dit en staat leuk als referentie.. Maar sommige denken gelijk dat ze een hele persoonlijke e-mail terug krijgen met een compliment of bedank...

Als er iets een rare wereld is is het wel de Horeca/Evenementen/Organisatie branche.
En spreek uit ervaring wat zit er vanaf m'n 12e in, Vader is Horeca ondernemer, Ga regelmatig naar lezingen en meeting van oa Horeca Nederland, NIghtlife, Etc Etc.. Heb regelmatig contact met Horeca/Evenementen/Orginisatoren en veel meer. Dus snap best hoe de wereld ?in elkaar zit..

owja,
Zelf heb ik geen mail gestuurd naar Nick, ik ben door hem benaderd. Bedankt daar voor Thumbs Up!

Al wil je wat bereiken moet je er kei hard voor werken en knokken.. Vooral in dit vak, kijk maar op hyves elke dag veranderen 1000000000 mensen hun profiel naar een ''dj'' profiel omdat ze denken als ze DJ voor hun naam zetten en berg muziek op hun pc hebben staan al DJ zijn.. ?en het leuke is dat ze denken dat ze het allemaal gaan maken of regelmatig bookingen krijgen.... NOT!
User edit by Yorick on 14-06-2011 @ 01:51:44 (6%)
Bootstrap    posted on 14-06-2011 02:05
...
Oja aanmelden kan tot woensdag 8 juni 10 uur, uiterlijk 10 juni krijg je bericht van ons met de exacte tijd en overige informatie.
...

Hier gaat het toch gewoon om? Als er wordt gezegt dat je bericht krijgt dan verwacht je dat ook, niet heel gek toch? Er kunnen wel allerlei betogen worden gehouden over de evenementenwereld en het DJ zijn, maar daar heeft het helemaal niks mee te maken. Voor mij in ieder geval niet.

edit: daarnaast zorgde de conversatie op pagina 2 van dit topic bij mij ook voor verwarring. Het is echt niet zo dat ik als een kraai op een stuk brood zit te azen, maar het is belangrijk voor mij om te weten of ik een avond vrij moet houden.

Ik heb er nu alles over gezegd wat ik wilde zeggen. BTW Nick, absoluut no hard feelings van mijn kant, kan gebeuren. Het lijkt nu misschien dat ik het heel erg vind ofzo, maar het was gewoon onhandig, meer niet.

Strekking van het verhaal: laten we van deze mug geen olifant maken aub.
User edit by Bootstrap on 14-06-2011 @ 02:14:21 (100%)
DJADMIN    posted on 14-06-2011 08:45
Poster: Yorick
Als ik contact met een klant of organisatie heb ga ik er altijd van uit dat ik een standaard reactie terug krijg of niks terug krijg.. Alles wat anders is kan je als speciaal zien of erg positief dat je jou er uit hebben gevist tussen die 100 andere e-mails. Bij een paar residance lees ik af en toe wel eens de DJ Sollicitaitie mail's door. En blijft me keer op keer verbazen wat ze er in zetten, Van gage's tot eisen tot zo gek het maar wezen kan.

Hier word als een stel kraaien die een stukje brood zien gereageerd. Vraag me soms af heeft iedereen wel werk? Of draait? Komt in mijn ogen over van oeeeee een feest eindelijk weer eens een boeking.. Al wil je het echt, had je allang meer bookingen...
Tuurlijk snap ik dit en staat leuk als referentie.. Maar sommige denken gelijk dat ze een hele persoonlijke e-mail terug krijgen met een compliment of bedank...

Als er iets een rare wereld is is het wel de Horeca/Evenementen/Organisatie branche.
En spreek uit ervaring wat zit er vanaf m'n 12e in, Vader is Horeca ondernemer, Ga regelmatig naar lezingen en meeting van oa Horeca Nederland, NIghtlife, Etc Etc.. Heb regelmatig contact met Horeca/Evenementen/Orginisatoren en veel meer. Dus snap best hoe de wereld ?in elkaar zit..

owja,
Zelf heb ik geen mail gestuurd naar Nick, ik ben door hem benaderd. Bedankt daar voor Thumbs Up!

Al wil je wat bereiken moet je er kei hard voor werken en knokken.. Vooral in dit vak, kijk maar op hyves elke dag veranderen 1000000000 mensen hun profiel naar een ''dj'' profiel omdat ze denken als ze DJ voor hun naam zetten en berg muziek op hun pc hebben staan al DJ zijn.. ?en het leuke is dat ze denken dat ze het allemaal gaan maken of regelmatig bookingen krijgen.... NOT!

Fulllllllllly agree weer Yorick...
Gerdo    posted on 14-06-2011 09:31
Poster: Yorick

owja,

HIer ben ik het helemaal mee eens. IK vind het jammer dat ik niet uitgekozen ben, maar ja het is niet anders. Nick ik wens je succes met je evenement!
Hoeike8819    posted on 14-06-2011 09:49
Weet iemand welke apparatuur er op dit evenement staat?

dj-nick    posted on 14-06-2011 10:37
Poster: Bootstrap
Hier gaat het toch gewoon om? Als er wordt gezegt dat je bericht krijgt dan verwacht je dat ook, niet heel gek toch? Er kunnen wel allerlei betogen worden gehouden over de evenementenwereld en het DJ zijn, maar daar heeft het helemaal niks mee te maken. Voor mij in ieder geval niet.

Er staat ook nog een mail sturen geeft geen garantie tot draaien, dus indien je na de deadline niks gehoord heb kan je er toch gewoon vanuit gaan dat je het niet bent geworden.
Ik denk dan een heleboel mensen hier nog moeten leren zoals Yorick al zei hoe het er in de horeca / nachtleven aan toe gaat.

Als wij een mail sturen naar een sponsor, gaan we er in eerste instantie ook vanuit dat we geen reactie krijgen of een standaard mail.. is het dan ook gelijk van Coca Cola is een kut bedrijf / slecht geregeld?
DJADMIN    posted on 14-06-2011 10:50
Poster: Hoeike8819
Weet iemand welke apparatuur er op dit evenement staat?

2 skytec dubbele cd spelers
1 behringer djx 700
fabiank    posted on 14-06-2011 11:15
Skytec dubbele cd-spelers??
Hmm, zit daar niet een enorme delay in met het cue-en?
Nja, kom dr wel uitHappy, laughing
Fabonatics
mrmagix    posted on 14-06-2011 11:34
Er staat ook nog een mail sturen geeft geen garantie tot draaien, dus indien je na de deadline niks gehoord heb kan je er toch gewoon vanuit gaan dat je het niet bent geworden.
Ik denk dan een heleboel mensen hier nog moeten leren zoals Yorick al zei hoe het er in de horeca / nachtleven aan toe gaat.

Ga jij dan zelf akkoord met hoe bedrijven soms gewoon negeren? Moet je dan zelf ook zo doen als je weet dat het er zo aan toe gaat? Foute veralgemening.

Er zijn hier heel veel mensen dat nog veel moeten leren hoe het er aan toe gaat in het echte leven. Maar je zit wel op een forum waarin alle soorten van mensen zitten, dus hou daar dan ook rekening mee denk ik?
Je bent geen multinational (zoals Coca-cola) waarvoor wij mieren lijken h?, je ben iemand dat tussen de mensen staat en die dus ook met mensen moet omgaan. Ook op een forum is het de bedoeling dat je communiceert naar de mensen toe, maar dat weet jij wel aangezien je zoveel posts al hebt. Je had er gewoon moeten aan denken dat het misschien logisch was geweest dat bedankje te plaatsen hier in het topic.?2 minuten werk en een discussie gespaard.
Bootstrap    posted on 14-06-2011 12:22
Poster: Bootstrap
Ik heb nog geen reactie gehad op mijn mail, betekent dit dat ik sowieso niet in de discotheek sta?

@ Bootstrap & Maykfroix; Dit betekent nog niks, ik heb een grove planning gemaakt maar maak hem pas vrijdag definitief en dan weet je ook pas of je draai en waar.

Lijst is bekend gemaakt Winking my eye

Als je er nog niet bij staat, niet getreurd er worden nog aanpassingen gedaan!

Vinden jullie het gezien deze uitspraken nog steeds gek dat ik een reactie verwacht? Ik ben het hierbij volledig met mrmagix eens, je bent geen multinational die 10.000 mailtjes per dag krijgt. Het argument 'dat het in de horeca nou eenmaal zo gaat' is een drogreden, geen echt argument dus.
D-wan    posted on 14-06-2011 12:36
Als wij een mail sturen naar een sponsor, gaan we er in eerste instantie ook vanuit dat we geen reactie krijgen of een standaard mail.. is het dan ook gelijk van Coca Cola is een kut bedrijf / slecht geregeld?

Coca Cola zal jullie niet opgeroepen hebben of jullie het merk grats willen komen promoten.

Verder wil ik me graag aansluiten bij de woorden van mrmagix.
Ik wilde alleen de feedback geven dat het misschien handig was geweest om iets te laten weten, niet meer niet minder.

195 Users online: 171 Guests (24 Unknown)
Pages generated today : 31.207
Most visitors online this month : 350
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.029.235