Ik ben Kevin Fintelman ebn nu 20 jaar oud en ben de afgelopen 3 jaar geintreseert in het draaien van hardstyle... eerlijk is eerlijk ik heb in die 3 jaar niet veel bereikt en wil daar eigenlijk wel verandering in brengen.. even een korte uitleg van men gear en software ik maak gebruik van fl studio 9 xxl producers editionmet een aantal vst plugins al nexus, pro 53 en sylenth?1, naast men gewone laptop heb ik dan ook nog een externe geluidskaart van tascam met?studio mic. en een oxygen?49 keyboard die niet helemaal klopt als ik een toets indruk komt het geluid best laat binnen das wel jammer maar goed. veder ben ik in het bezit van een reloop rmx-40 DSP mengpaneel met een oude dubbele cd speler van me broer die ik nodig moet gaan vervangen voor 2 tabletop spelers zat te denken aan pioneer cdj-800. nu heb ik het draaien nog niet onder de knie met overgang en die soort dingen dus nog effe goed oefenen daar in tegen gaat het met fruity loops steeds beter alleen vind ik na mijn mening de melo's die ik maak nog niet lekker genoeg ben daar te perfecionisties in. aangezien ik eigenlijk een duo zou vormen met men beste vriend is dit nog tot hede niet tot stand gekomen dus ben zoiezo ook nog opzoek naar iemand die ook nog een duo wil vormen.
waar zie ik mij het liefst zelf staan elk q-dance evenement en dan achter de tafel natuurlijk publiek is ook awesome maar wil al heel lang eens het gevoel hebben wat de mannen?en vrouwen?op de stage voelen.
nou ik neem aan dat jullie wel wat van me weten nu. heb je vragen stel ze gerust...
mvg. Kevin Fintelman (DJ BrainCake)
What do you think about Introducing ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Welkom op djr! Dat probleem met je oxygen heet latency, dit heeft te maken met je geluidskaart. Op het forum hier zijn genoeg topics en het is makkelijk om het te verhelpen(totzover je geluidskaart/pc het toelaat)
Sorry adenfarleigh dyslexie maar valt nu nog wel mee toch
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.