Dag beste Dj-Resourcers!
Korte beschrijving:
Ik ben kayx22 (dont blame me for the name). In RL graag Jens genoemd, woonachtig in de buurt van gent, 19jaar en altijd in voor wat muziek, en tevens studerend te Gent.
Ik ben eigenlijk al een tijdje een 'meelezer' op dit forum. Wat mixjes beluisteren/ nieuwe nummers ontdekken, is hetgeen waar ik mij hier wekelijks wel wat mee bezig hou, maar meestal dus buiten de discussies blijvend.
Toch heb ik besloten om deze post te openen om wat support te ontvangen over wat ik zou doen.
Ik heb een maand geleden de kans gehad om eens bij een vriend wat te mogen 'draaien'. Ik ben wel al een tijdje bezig met muziek en alles daar om trent, maar dan gewoon als pure liefhebber

Dj'ing is dus voor mij relatief onbekend, al weet ik wel wat beatmatchen, etc inhoud (theoretisch gezien), heb ik dus de praktische kant van het verhaal nooit ontdekt... Maar ik heb toen de kans niet laten liggen om even wat uit te proberen en mits wat educatieve hulp en aanmoedigingen het toch een kans te geven.
Na enkele malen uitproberen staat het resultaat reeds op Soundcloud:
link:
http://snd.sc/gAog36Nu is mijn vraag aan jullie: Wat vinden jullie er van?
Potentie?l om iets te worden? Opmerkingen, Kritiek? ....?
(Playlist op aanvraag, moest dat al nodig zijn...)
Indien wat positieve/opbouwende antwoorden laat ik misschien later mijn portemon?e eens spreken

Grtz Jens