Website drive in show
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

milo-vs    posted on 30-05-2011 15:23
Beste,

ik heb afgelopen tijd hard zitten designen en coderen om mijn website af te krijgen... Hij is nu toch al een maandje online, maar zou graag jullie mening willen.
Alle opbouwende kritiek is welkom!

Website

Gr, Milo

PS: ik heb me allang een keer voorgesteld onder andere account, maar hele tijd niet online geweest, ineens kon ik er niet meer in :S.
User edit by milo-vs on 30-05-2011 @ 15:23:39 (10%)

What do you think about Website drive in show ??

Vote :   

AdenFarleigh    posted on 31-05-2011 11:16
Update voor je nieuwssectie op je mainpage - je gastenboek is helemaal niet offline.
En ik zou een easteregg gebruiken voor je adminlogin?- standaard tekst in beeld is niet mooi en zeker niet op je mainpage Happy, laughing

Verder vind ik je design wel leuk Happy, laughing
2x CDJ800mk2 | CDJ850 | Korg KM-402
milo-vs    posted on 28-06-2011 11:42
@ AdenFarleigh; als je het volledige nieuwsbericht had gelezen, zag je dat er een edit is geweest met de informatie dat het gastenboek inmiddels weer online is.

Verder bedankt voor je comment! Ik zal eens denken over zo'n easteregg, zit wel wat in namelijk..
DJADMIN    posted on 28-06-2011 12:16
Ik vind je bio zwak geschreven. Is meer een opsomming wat je doet en wat je leuk vind. Dit zal potentiele klanten niet echt interesseren. Probeer concreet dingen te omschrijven hierin. Lay out is verder prima !
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Bonchanoize    posted on 28-06-2011 12:20
De homepage mag wat voller. Wat fototjes, misschien een mixtape of een filmpje.
Let the magic begin
DJADMIN    posted on 28-06-2011 12:30
Wij kunnen u geluid geven tot wel 1200 watt! Dit doen wij door middel van onze 2 hoog / midden tonen speakers en 2 lage tonen speakers.

Onze lichtset bestaat uit 8 spots en 2 robot effecten. Hij is er voor gemaakt om dingen elegant uit te lichten, of om een echte disco sfeer te cre?ren.

Stel je voor, je weet niks van licht en geluid af....hoe zou je dit dan lezen ? Maak het makkelijker...!!
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
milo-vs    posted on 29-06-2011 15:30
@ DJ Admin;
Ik volg wel wat je bedoeld en zal proberen er wat aan te doen. Ik vind het moeilijk om bepaalde zaken goed te formuleren voor andere. Wat biografie betreft, ga ik nog eens goed kijken..

@ Bonchanoize;
Momenteel, ben ik bezig met proffecionele camera foto's schieten op locaties. Om de website aan te kunnen kleden, dus dat komt nog goed!

Bedankt voor jullie comment!
Henri_D    posted on 29-06-2011 16:56
hmm kan raar klinken maar ik vind door je opsomming van je gear dat je jezelf gaat beperken. Mocht ik hier met hangar zitten en wil een drive in dj ga ik er van die beschrijving uit dat jij niet voor mij kan een degelijke show neerzetten...

Je kan dat als een soort van standaard show voorstellen (basis show - vaste prijs voor zoveel uur), maar je kan toch altijd alles dat de klant vraagt voorzien? Ik heb zelf amper gear (op vlak van licht/geluid) maar als klant wilt betalen zit ik daar 10moving heads met lazershow (bij wijze van spreken haha, dit verzoek heb ik jammer genoeg nog nooit gekregen)... Je huurt gewoon zelf van een groot bedrijf en rekent prijs door aan klant. Maar alles wat ze vragen kun jij voor zorgen. Moeten ze nooit bij iemand anders langs.

Ik heb zelf zo samenwerking opgezet met verhuur bedrijf uit omgeving (die ondertussen al groot is geworden, dus alles wat ik maar kan bedenken hebben ze wel liggen). Heb vaste prijs voor vaste show ook in samenspraak met hun (boxen/verlichting). Maar alles wat klant ook maar kan verlangen maak ik wel offerte op. Vaak als je ook even met die mensen van verhuur gaat praten kun je tot iets gunstigere prijs raken hoe meer je met hun samenwerkt (en elkaar wat leren kennen is zeker gunstig voor samenwerking).
milo-vs    posted on 29-06-2011 17:15
@ Henri_D;
Het vertellen wat ik ongeveer in huis heb was niet met de bedoeling van kijk is hoeveel ik heb (want dat valt wel mee), maar meer met het idee de mensen een inschatting geven van wat ze standaart kunnen krijgen.

Het zou mij namelijk frustrerend lijken als ik ergens een drive-in heb gezien. Die huur ik in, met het idee nou dan krijg ik dat ook en dan heb je ineens minder mee?

Snap je wat ik bedoel? Hoe dan ook, wat ik DJ Admin ook al vertelde is dat ik ga proberen het te herschrijven, alleen ik vind dit lastig..
Henri_D    posted on 29-06-2011 17:18
Welja, daarom stel je je eigen materiaal voor als basis show (met die opsomming). Tuurlijk moet je mensen vertellen wat ze krijgen. Maar zou er veel duidelijker gaan vermelden dat alles mogelijk is. Dat wil ik gaan zeggen.?

Ook kun je dan als je wat meer vraag krijgt naar grotere (met gehuurd materiaal bij) die gaan opstellen als een luxe show voor vaste prijs enzo. Maar zou eerst afwachten als je daar vraag naar hebt of niet.

This is an old Topic

No new postings for 5.064 days.
 Post CommentThat would be 168.8 months
or a whopping 13.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

113 Users online: Lead & 12 Guests (100 Unknown)
Pages generated today : 1.792
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.479.793