Per CDJ 200 krijg je de? + doos? + handleiding? + netsnoer (230V - 50Hz)? + fader start kabel? + eject pin (staat niet op de foto)?
Ze werden aangekocht op 15/09/2005.
Reden van verkoop is de aankoop van CDJ-800's.
Van de ene speler gebeurt het heel soms dat de microswitch van de play knop niet werkt. Van de andere speler klikt de cue knop niet meer, de microswitch eronder werkt wel nog. Dat is dus geen functioneel probleem, gewoon dat klikken doet hij niet meer.
User edit by djAmbeye on 13-07-2011 @ 00:19:43 (69%)
What do you think about [TK] 2x Pioneer CDJ-200 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ok, bedankt, maar ik had toch graag wat meer gezien. Nieuw komen ze op 515 euro/stuk en ik weet wel dat hij al ondertussen bijna 6 jaar oud is, maar toch...
User edit by djAmbeye on 23-06-2011 @ 13:30:16 (4%)
Ik heb ze gezien waarbij die bovenkant van het jog niet eens zilver meer is. Vind het geen topdingen om lekker vlot mee te draaien, maar voor een drive-in of iets in die richting is het wel een rielekste speler. Vooral in tegenstelling tot de cdj100, dat er mp3 op zit.
Al ben ik wel van mening dat je niet naar de huidige nieuwprijs moet kijken, maar naar de prijs op de bon. Dan kan je zien wat het jou als verkoper gekost heeft, en wat je er voor terug wilt hebben.
Het is best een risico aankoop voor de toekomstige eigenaar, wanneer 1 onderdeel het begeeft zit je met hoge reparatiekosten. Tenzij je natuurlijk zelf handig bent ermee.
Ik ben Snoey, Admin reageert niet op mijn verzoek.
User edit by Toppertje on 23-06-2011 @ 19:01:23 (100%)
uiterlijk zijn ze inderdaad perfect in orde hoor.? altijd op mijn kamer gestaan, rookvrij en afgedekt van stof.
als je de 2 'mankementen' wilt laten vermaken, kun je dat in Nederland blijkbaar v??l goedkoper. ik weet niet als ik hier links mag posten, maar het zou komen op 30 euro in het totaal. probleem is voor mij dat ik daar speciaal 250 km voor moet rijden en ik die kleine kost overlaat aan de koper!
Ben ze net gaan halen. Super! Alles in perfecte staat (die 'slechte' CDJ is zelfs bijna niet te merken), incl dozen, handleiding & alles. Vlotte verkoper, was snel geregeld!?
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Topic is Locked
This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.
You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.