ik heb vandaag mijn audio dj 2 binnen gekregen, maar nu heb ik een probleem. Ik wil ze namelijk aansluiten op mijn krk rp 6 g2. Als ik de driver vanaf de site van Native Instruments installeer zegt hij dat er geen audio dj 2 gevonden is. Als ik dan de geluidskaart aansluit op de computer vraagt hij om te zoeken naar de juiste stuurprogramma's. Ik laat hem dan automatisch zoeken maar hij vindt niks. Ook als ik weer in?het control panel ga kijken zegt hij weerdat hij hem? niet gevonden heeft. Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt!
Groetjes?Berend
What do you think about Native instruments Audio DJ2 Aansluitprobleem ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.208 days. Post CommentThat would be 173.6 months or a whopping 14.3 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.