Poster: DJADMIN
Ik denk echt...als je geen ervaring hebt met trouwfeesten...begin er dan niet aan...meen ik echt.
Trouwfeesten zijn DE feesten voor iedereen, waar alles perfect moet zijn, van aankleding tot de DJ. Als jij het nog nooit gedaan hebt...en ook nog nooit gezien hebt...geen idee hebt...zou ik bijna zeggen...begin er niet aan, en vraag je een ervaren DJ voor er bij...
Poster: XMatiC
Daar geef ik je compleet gelijk in, neem iemand mee die er wat van kent en speel er mee samen. Kijk en leer.
Ik vind trouwfeesten zeer leuk; een paar leuke swingende boogies, dan een slow en dan de meest foute schijf!
Poster: DJADMIN
Ik denk echt...als je geen ervaring hebt met trouwfeesten...begin er dan niet aan...meen ik echt.
Trouwfeesten zijn DE feesten voor iedereen, waar alles perfect moet zijn, van aankleding tot de DJ. Als jij het nog nooit gedaan hebt...en ook nog nooit gezien hebt...geen idee hebt...zou ik bijna zeggen...begin er niet aan, en vraag je een ervaren DJ voor er bij...
Poster:?Bonchanoize
RAS heeft wel een punt. De feestjes die ik meestal doe zijn verjaardagen voor 30-40-jarigen. Dan ben je best met 80's en minder met de moderne muziek. Als het een trouwpaar is van 20-25 dan kun je recentere muziek draaien.
Wat je ook draait, er zijn ALTIJD zagers. Daar kun je zelf niks aan doen. Gewoon proberen negeren
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.