even inleiden, na enkele maanden draaien heb ik de indruk dat beatmatchen wel lijkt te lukken maar ik kreeg de opmerking dat ik meer creativiteit moet leggen in het mixen, wel daar was bij de aankoop van de mixer al aangedacht door eentje te kopen met effectjes, maar wat kan je zoal, ik probeerde al vanalles, maar het lijkt er telkens op alsof ik de muziek verkracht, iemand tips?
What do you think about spelen met effectjes, wat kan, wat niet? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ik zie effecten als een vorm van creativiteit, en wat jullie hierboven omschrijven als het overdadig gebruik van effecten noem ik het gebrek aan creativiteit, waarom zeg ik dit, wel dat is net m'n probleem, momenteel heb ik een gebrek aan creativiteit maar ook vooral een gebrek aan andere mogelijkheden die ik onder de knie heb. wat gebeurt er nu? idd, je gaat vanzelf iets wat beter lukt vaker gebruiken = overdaad van effecten (als je ze kan gebruiken)
Poster: Estacy ik haat elk effect dat te veel gebruikt word. zelfs filters beginnen nu irritant te worden. subtiel gebruik op een Xone niet, maar dat gezanik met die DJM filters die nergens naar klinken elke 30 seconden...
Inderdaad, enkel ??n keertje een filter of een pan voor een climax is genoeg voor een hele set. Ik haat de effecten gewoonweg,
laat ze beter weg en speel met je liedjes (mash-upjes maken enz.) niet met je effecten
No new postings for 5.099 days. Post CommentThat would be 170 months or a whopping 14 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.